Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Nektard, jeg mener å huske at du digget stilen til de på bildet du la ut. Og når noen var uenig begynte å å snakke om at de på bildet dro mer damer enn alle her inne på forumet ihvertfall. Hvorfor skal du på død liv hisse deg opp over ting? Hvor gammel er du egentlig?

 

Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud...

Lenke til kommentar
Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud...
For det første var ikke det "pakkistil" mer "prettyboy" (ikke at det er så fett)

:/

 

jeg sier at det er -->mer<-- som prettyboy enn pakkis...nei jeg synes ikke at prettyboy-stilen er spessielt fin da folk tar helt av med utrigninger og hår osv!

Lenke til kommentar

Nektard:

 

"For det første var ikke det "pakkistil" mer "prettyboy" (ikke at det er så fett)"

"Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud... "

"jeg sier at det er -->mer<-- som prettyboy enn pakkis...nei jeg synes ikke at prettyboy-stilen er spessielt fin da folk tar helt av med utrigninger og hår osv!"

 

 

Hvorfor motsier du deg hele tiden ? ;p

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Nektard:

 

"For det første var ikke det "pakkistil" mer "prettyboy" (ikke at det er så fett)"

"Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud... "

"jeg sier at det er -->mer<-- som prettyboy enn pakkis...nei jeg synes ikke at prettyboy-stilen er spessielt fin da folk tar helt av med utrigninger og hår osv!"

 

 

Hvorfor motsier du deg hele tiden ? ;p

 

MER som prettyboy ENN pakkisstil!! Ikke at det er fullbloods prettyboy....men mer prettyboy enn pakkis!!!!

 

Det eneste minuset med den stilen var at de ikke hadde t.skjorte osv!!

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg er folk som ikke tar på seg jakke når det er kaldt og regner/snør fordi de må vise de flott WESC/DC osv. genserne sine...

HAHAHAHA, så hjertens enig! "Se, jeg har en WE-genser, samme som 99% av de andre mainstreamfjortissene i klassen, jippii!!"

 

Irriterer meg at noen av jentene i klasse kaller Judas Priest ol musikk for emo.. de hører bare på rihanna og sånn shitmusikk..

En kompis av meg (som forøvrig kjører joggebuksestilen, wannabegangster-stilen og wannabe-soss-stilen om hverandre) presterte å kalle Cliffs of Dover (av Eric Johnson) for emomusikk når han lånte ipoden min i forgårs.. 8-)

 

Er så helt sinnsykt lei av navy jean paul jakke, lyse jeans, hvite lacoste sko :sick:

+1

 

(sorry for kvadruppel-posting, har 12 sider å ta igjen :p)

Endret av Juliess
Trippelpost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...