Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Al Capone er jo en helt annen type gangster, de som pusher narko i "the barrios" må da kunne kalle gangsters?

 

Wannabe betyr vel strengt tatt bare at de kler seg som idolene sine i film og musikkbransjen uten å selv drive med det de driver med, men da kan jeg kalles en wannabe-rockstjerne som gjerne kler meg likt de rockstjernene jeg liker.

 

Men så er jeg wanna-rockstar da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

jeg griner på nesa av enhver form for "grupperings uniform" eller hva jeg skal kalle det. det vil si folk som kler seg for å være en del av en gruppe. være seg hiphop gutta med så store klær at det ser ut som de har driti i buksa og bling bling som kan gi en voksen kar lumbago, metal folk med nagler og kjeder overalt, og disse gutta/jentene som alle har rutete bukser som er latterlig trange nederst, skinnfrakker, spaca frisyrer og piercing i halve ansiktet. altså, jeg er FOR å skille seg ut, men disse typene skiller seg virkelig ikke ut, sjøl om jeg mistenker at det er det de innbiller seg. når en hel gjeng kommer bortover gata, med kliss like klær, da blir det bare dumt.

Lenke til kommentar
Hvis dere har lest noe tidligere Nektard har skrevet er ikke dette særlig forbausende. Men jeg hadde kanskje et lite håp om at han ville forsvinne sporløst...

 

right back at'cha! :p

 

Synes bare at folk med 0 sosialstatus bare kan drite å uttale seg om stil, fordi det har de som regel ikke.

For å holde meg OT:

 

Liker ikke følgende stiler:

 

EMO/Rock/Metall

Gangsah

Pakkistil

Folk som handler på jack&jones og som ikke bryr seg om uteseende!

Folk som går i klær som er overdesigna, disse plaggene er som regel utrolig stygge!

Folk som går kledd som hippier(blitsere og lignende) og lever gjerne på sosialen og bor en stygg blokk eller har en leilighet sammen med 10-12 andre. Disse sammen med narkomane har vel den værste klesstilen!

Lenke til kommentar
Hvis dere har lest noe tidligere Nektard har skrevet er ikke dette særlig forbausende. Men jeg hadde kanskje et lite håp om at han ville forsvinne sporløst...

 

right back at'cha! :p

 

Synes bare at folk med 0 sosialstatus bare kan drite å uttale seg om stil, fordi det har de som regel ikke.

For å holde meg OT:

 

Liker ikke følgende stiler:

 

EMO/Rock/Metall

Gangsah

Pakkistil

Folk som handler på jack&jones og som ikke bryr seg om uteseende!

Folk som går i klær som er overdesigna, disse plaggene er som regel utrolig stygge!

Folk som går kledd som hippier(blitsere og lignende) og lever gjerne på sosialen og bor en stygg blokk eller har en leilighet sammen med 10-12 andre. Disse sammen med narkomane har vel den værste klesstilen!

 

 

 

 

Hvorfor motsier du deg selv?

Lenke til kommentar
Hvis dere har lest noe tidligere Nektard har skrevet er ikke dette særlig forbausende. Men jeg hadde kanskje et lite håp om at han ville forsvinne sporløst...

 

right back at'cha! :p

 

Synes bare at folk med 0 sosialstatus bare kan drite å uttale seg om stil, fordi det har de som regel ikke.

For å holde meg OT:

 

Liker ikke følgende stiler:

 

EMO/Rock/Metall

Gangsah

Pakkistil

Folk som handler på jack&jones og som ikke bryr seg om uteseende!

Folk som går i klær som er overdesigna, disse plaggene er som regel utrolig stygge!

Folk som går kledd som hippier(blitsere og lignende) og lever gjerne på sosialen og bor en stygg blokk eller har en leilighet sammen med 10-12 andre. Disse sammen med narkomane har vel den værste klesstilen!

 

 

 

 

Hvorfor motsier du deg selv?

 

hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...