Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke at de fleste narkomane prøver å kjøre en stil...

 

Så du mener at de er bra kledd?

Hva i alle dager babler du om?

 

Jeg mente at de fleste narkomane gir en lang faen i hva de har på seg. Herregud, mann.

 

Ja og så..DET ER FORTSATT STYGT!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg er helt tom for ord...jeg mener, faen du er dum

Lenke til kommentar

Stakkar, jeg tror du sliter litt med å forstå hva folk mener når de skriver det de gjør. Alle andre virker til å forstå det, og likevel viser du med posten din at du er alene om å ikke forstå det.

 

Poenget var at det blir håpløst å klage på "stilen" til mennesker som ikke bryr seg om stilen sin. En stil er et bevisst valg av klær basert på hvordan man vil oppfattes av omverden eller hva man føler seg konfortabel i, og det er derfor det blir håpløst å nevne de som er for fattig eller for borte på narkotika til å en gang tenke over hva de går med. Alle er enig i at de ikke kler seg fint, vi synes bare det er tåpelig å late som det finnes en "narkoman-stil".

Lenke til kommentar
Stakkar, jeg tror du sliter litt med å forstå hva folk mener når de skriver det de gjør. Alle andre virker til å forstå det, og likevel viser du med posten din at du er alene om å ikke forstå det.

 

Poenget var at det blir håpløst å klage på "stilen" til mennesker som ikke bryr seg om stilen sin. En stil er et bevisst valg av klær basert på hvordan man vil oppfattes av omverden eller hva man føler seg konfortabel i, og det er derfor det blir håpløst å nevne de som er for fattig eller for borte på narkotika til å en gang tenke over hva de går med. Alle er enig i at de ikke kler seg fint, vi synes bare det er tåpelig å late som det finnes en "narkoman-stil".

 

sa ikke at det er en narkoman-stil bare at de kler seg stygt og jeg sammenlignhet dem med de fæle blitserne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...