Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahaha, fy faen! Husker når noen av kompisene mine gikk med slike strikk på buksene (buksene var selvsagt fra bik-bok)

Ser fortsatt mange tenåringer som går med strikk på buksen her hvor jeg bor. Det ser helt sløkket ut.

Skrevet

noen ganger blir ting så stygt at det er fett!

Jeg har aldri forstått dette utrykket. Hvis jeg skulle endret det ville jeg heller sagt "noen ganger blir ting så stygt at det blir frastøtende". For meg gir det ingen mening at ting liksom skal bli kule når de er ekstra stygge. Hvis man mener det kan man jo bare ta på seg det styggeste man finner.

Skrevet

Jeg har aldri forstått dette utrykket. Hvis jeg skulle endret det ville jeg heller sagt "noen ganger blir ting så stygt at det blir frastøtende". For meg gir det ingen mening at ting liksom skal bli kule når de er ekstra stygge. Hvis man mener det kan man jo bare ta på seg det styggeste man finner.

Det er vel riktigere å si at det blir så stygt/åpenbart teit at det er ironisk. Og det er jo ikke alltid negativt.
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis plagget/antrekket som blir kult, men det blir komisk.

Man spiller på humor i stede for det estetisk pene. (Om dette gir noe mening annet enn i hodet mitt) :p

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ingen som påstår det heller, den er jo postet i "Stilen du ikke liker å se".

Selv om noen av oss syns det var morsomt så betyr vel ikke det mer enn at det var morsomt?!

• Liker 1
Skrevet

Det er påstått at det er rått og fett. Ting jeg synes er rått og fett er ting jeg liker å se. En rå stil er en stil jeg liker å se. Jeg kan faktisk ikke komme på et eksempel på en stil jeg vil kalle for rå eller fet, men som jeg ikke liker å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...