Gå til innhold

wii internet browser + video's


Paulex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii støtter filmer som er streamet via flash 7. Det vil si de aller fleste YouTube-filmer og streaming-tjenester på nettet.

 

Ellers finnes det ikke støtte for andre plugins. Mulig dette kan endre seg senere. Grunnet at Wii bare støtter flash 7 nå, er at Adobe bare har gitt ut denne versjonen til utviklere. Forhåpentligvis kommer det en oppdatering for flash 9 senere. Da vil Wii kunne spille av stort sett alt av streamet innhold via flash.

Lenke til kommentar

En funksjon jeg også savner det ja. Vil gjerne ha divx formater inn på den lille boksen min :) Greit å kunne streame filmer rett fra pc'en for eksempel. Er det forresten mulighet i den fulle versjonen å ha fullskjerm når du streamer filmer? Savnet dette i betaen

Lenke til kommentar

Nå er vel Internet Channel en browser og ikke en mediespiller... Dessuten har vel slikt som DivX ganske stive systemkrav i forhold til det lille Wii kan takle. DivX alene går kanskje nesten, men så skal du i tillegg ha det gjennom browseren? Tviler på det, gitt...

Lenke til kommentar
Nå er vel Internet Channel en browser og ikke en mediespiller... Dessuten har vel slikt som DivX ganske stive systemkrav i forhold til det lille Wii kan takle. DivX alene går kanskje nesten, men så skal du i tillegg ha det gjennom browseren? Tviler på det, gitt...

8594306[/snapback]

 

 

Sitter du her og sier at man må ha bra system for å se divx filmer?

Gikk da fint på min gamle PC................

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trenger vel ikkje putte ord og utspill i munnen hans ;)

 

Men så lenge Adobe står på stedet hvil i saken er det vel ikkje Opera sin skyld.

 

Eg for min del bruker aldri nettleseren til Wii. Ihvertfall ikkje sålenge eg har PC`en i hus. Hadde det motsatte vert tilfellet hadde eg nok vert ein kløpper på å skrive med wiimoten ja :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...