Gå til innhold

djuice friends og djuice zero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppstartavgift:

Zero: 89 øre

Friends: 79 øre

Sms i Friends: 59 øre

Zero har minstefakturering på 99,-

 

Noe mer du lurte på?:)

8839585[/snapback]

Oi da, det var drøye oppstartsavgifter! Med minstefakturering og så ble ikke zero så bra som det så ut. Har mer sansen for friends siden det tross alt er mange djuicekunder rundt om.

Lenke til kommentar

Uhorvelig dyr oppstartsavgift. Oppstartsavgiften var strengt talt avgift for kostanden ved å sette opp en samtale i de tider man hadde sentralbord.

 

I disse dager skulle jeg tro at en oppstartsavgift på 89 øre pr. samtgale er mye mer enn hva det egentlig koster.

 

Senere utvikling har dessverre vist at også stor operatørene begynner å bli like "grådige" på slike ting som små operatørene er. Eks. er NetCom med fakturaavgift, økte oppstartsavgifter m.m. Dessuten tar NetCOm ekstra for personsvar, noe som blant annet Telenor har gratis.

 

Passe oppstartsavgift er etter min mening 0.49- 0.59 øre og ikke 0.89 øre.

 

Høy oppstartsavgift og "lav" minuttpris er ikke det som alltid lønner seg. Med andre ord så kunne de kanskje ha spart seg med å lansere disse abbonementene, siden de tross alt ikke var noen "killer" abbonement ala Tele2 Champion og Kompis.

Lenke til kommentar
HAr akkurat blitt oppringt av tnor faktisk. Abonnementene er lansert. Djuice friends: Gratis til alle Djuice kunder, Djuice zero, 0,- i månedspris og 49 øre per minutt. Dritbra Telenor!

8840351[/snapback]

Zero

Minimumsfaktura: 99 kr (198 med binding)

Oppstartsavgift: 0,89 kr

Friends

Månedsavgift: 29 kr (189 med binding)

Pris pr samtale, alle nett: 0,79 kr

Oppstartsavgift: 0,79 kr

Elendig. Nå har jeg bestemt meg. Skal bort fra Telenor.Dette er jo ikke å møte konkurransen i det hele tatt! Får virkelig håpe flere tenker som meg, og at Telenor opplever at kundene rømmer i vill panikk. Blir mest sannsynlig One Call på meg, igjen...

Lenke til kommentar
Friends er jo ikke dårlig, men zero taper på det meste mot tele2 champ.

8841561[/snapback]

 

Sier meg enig, ikke veldig imponerende dette her. Særlig overrasket over de høye oppstartsprisene. Håper det blir litt mer prisfall på djuice allstar på minuttpris og/eller smspris, er veldig fornøyd med dette abonnementet og prisfallet på Fri Internett er veldig bra.

Lenke til kommentar
Djuice Allstar er nå utgått og Zero vil erstatte det.

Jeg vil tro at oppstartsprisen vil bli satt ned med hvertfall 20 øre ganske snart. Er jo for dumt å ha en oppstartsavgift som er 40 øre høyere enn minuttprisen.

8844145[/snapback]

Og der forsvant telenors billigløsning for de som sender endel sms iform av allstar = dårlig!

Lenke til kommentar

Det var et dumt valg å fjerne djuice allstar, greit nok så bruker jeg mer enn 99 kroner hver måned men er ikke interessert i høyere oppstartsavgift og sms-pris. Det kunne vært interessant om djuice nonstop skulle synke i pris for dem som ikke ønsker å benytte seg av mulighet for binding? Altså en differnsiert pris lik den du finner med Djuice Friends/Zero.

Lenke til kommentar

Kjipt at de fjernet djuice allstar.

 

Hva tror dere skjer med oss som fortsatt bruker djuice allstar?

Hvor lenge kan vi bruke det?

 

Dumt de overser de som sender mye meldinger, men ikke så mange at de bør anskaffe djuice nonstop. Allstar var jo alternativet for oss.

 

Virker som om vyke blit alternativet nå.

 

 

EDIT: Enig.. De bør gjøre det samme med djuice nonstop som med djuice friends

 

Latterlig oppstartsavgift på zero, egentlig også friends.

Man betaler vel for oppstartsavgiften når man ringer andre med djuice?

 

Ønsker meg billigere meldinger på friends jeg.

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Kjipt at de fjernet djuice allstar.

 

Hva tror dere skjer med oss som fortsatt bruker djuice allstar?

Hvor lenge kan vi bruke det?

 

Dumt de overser de som sender mye meldinger, men ikke så mange at de bør anskaffe djuice nonstop. Allstar var jo alternativet for oss.

 

Virker som om vyke blit alternativet nå.

 

 

EDIT: Enig.. De bør gjøre det samme med djuice nonstop som med djuice friends

 

Latterlig oppstartsavgift på zero, egentlig også friends.

Man betaler vel for oppstartsavgiften når man ringer andre med djuice?

 

Ønsker meg billigere meldinger på friends jeg.

8847378[/snapback]

 

Etter å nok en gang å ha observert Telenors grådighet i vill utfoldelse, skal jeg bort fra dem, og denne gangen for godt!

:nei:

Lenke til kommentar

Hvis jeg har forstått dette riktig..

 

Hvis jeg nå skaffer meg Djuice Friends, så kan jeg ringe gratis til alle med Djuice abbenoment? Gjelder dette også andre Telenor abbenomenter? Som Telenor Bedrift osv..? Vil oppstart gebyrene komme i tillegg, uansett om jeg ringer til noen med NetCom eller Djuice?

 

Er det en "enkel" måte jeg kan sjekke om vedkommende jeg har tenkt til å ringe faktisk har Djuice eller ikke? :p

Sånn at jeg vet om jeg kanskje skal finne hustelefonen eller ikke..

 

Og hva vil 189 i månden m/telefon si?

Er det hvis at jeg for eksempler kjøper meg en Nokia N95, bundet opp imot Djuice Friends.. Så koster det meg 189 i månden de første 12måndene? Også blir det 29kr i månden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...