Gå til innhold

djuice friends og djuice zero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørtes fantastisk ut. Når jeg er ferdig med bindinga hos NetCom er det over til Telenor. Kanskje Friends eller Zero blir aktuelle da.

8815622[/snapback]

 

OT:

Noen grunn til at du tenker å skifte fra Netcom til Telenor?

 

Blir interessant dette her med djuice friends og zero, ser frem til en snarlig kunngjøring om priser, tjenester og vilkår. Skulle ihvertfall komme i juni, så vi får vite senest innen 21 dager hva dette blir til.

Lenke til kommentar
Hørtes fantastisk ut. Når jeg er ferdig med bindinga hos NetCom er det over til Telenor. Kanskje Friends eller Zero blir aktuelle da.

8815622[/snapback]

 

OT:

Noen grunn til at du tenker å skifte fra Netcom til Telenor?

 

Blir interessant dette her med djuice friends og zero, ser frem til en snarlig kunngjøring om priser, tjenester og vilkår. Skulle ihvertfall komme i juni, så vi får vite senest innen 21 dager hva dette blir til.

8816226[/snapback]

 

Jeg tror jeg kan hjelpe dere nysgjerrige med hva Djuice Friends vil bestå av.

Mnd.avgift 29,-

Ring gratis til alle andre med et Djuice-abonnement, uansett hvilket.

SMS og MMS har vanlig pris

Oppstartsavgift ukjent, men antar 0.59,- / 0.69,-

Lansering allerede nå 12.juni.

Lenke til kommentar
Delavar: I følge Xabi1 blir ringeprisen 0 kr i minuttet :p

 

Xabi1: Hvor har du fått tak i denne informasjonen?

8821550[/snapback]

 

Delavar lurer sikkert på hva ringeprisen blir til dem som ikke har Djuice-abbonement. Det samme lurer nemlig jeg på, og jeg hva sms-prisen blir.

 

Forøvrig, hvordan differensierer mellom sine egne kunder som har Telenor-abbonement (FriFiks, Fri20 osv..) i forhold til dem som har Djuice?

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det er "Friends" en tilleggstjeneste som kan kjøpes på djuice-abbonement.

 

Zero er et abbonement på linje med djuice Allstar og Frifix,

altså et billig abbonement uten mulighet for binding.

 

Tipper at Zero tar over for Allstar (som det billige abbonementet uten binding) og at det etterhvert blir litt rabatt på telefoner hvis man bindinder seg til Allstar eller Frifix.. Zero med Friends er motangrepet fra Telenor/djuice og skal ta rotta på Tele2 kompis og kanskje også andre som OneCall, Ipea, Nutel, Chess osv..

 

 

Dette er bare sysning fra min side, si i fra om dere er enige eller uenige da vel?

 

IngarStene: Hvor har du din informasjon fra? Jobber du i Telenor?

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått det er "Friends" en tilleggstjeneste som kan kjøpes på djuice-abbonement.

 

Zero er et abbonement på linje med djuice Allstar og Frifix,

altså et billig abbonement uten mulighet for binding.

 

Tipper at Zero tar over for Allstar (som det billige abbonementet uten binding) og at det etterhvert blir litt rabatt på telefoner hvis man bindinder seg til Allstar eller Frifix.. Zero med Friends er motangrepet fra Telenor/djuice og skal ta rotta på Tele2 kompis og kanskje også andre som OneCall, Ipea, Nutel, Chess osv..

 

 

Dette er bare sysning fra min side, si i fra om dere er enige eller uenige da vel?

 

IngarStene: Hvor har du din informasjon fra? Jobber du i Telenor?

8823554[/snapback]

 

Det har jo vært nevnt fra flere som virker å ha "innsideinformasjon" at djuice friends ikke kommer til å bli en tilleggstjeneste men et abbonement til 29 kroner mnd (samme som allstar). Ikke umulig at zero blir tilsvarende allstar, men kan hende det blir uten månedsavgift/minstepris men med litt høyere ringe- og/eller sms-pris enn allstar. Dermed kan man velge bort 29 kroner per måned for 50 sms mot marginalt dyrere pris og kanskje noe inkludert innhold likt One Call/IPEA?

 

Håper selv djuice friends blir en ren tjeneste som du foreslår, tilsvarende chess friends men derimot gratis til alle djuice-kunder og ikke kun 4 utvalgte nummer. Alltid fint å kunne ringe gratis (eventuelt pluss oppstartsavgift) til bekjentskaper utenom FriFamilie.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at noen tør å poste priser og slikt her.

De som har fått vite noe om disse abonnementene har fått klar beskjed at dette er konfidensiell informasjon.

8824386[/snapback]

 

Enig - kan aldri i livet tenke meg at dette er informasjon de har fått for å poste videre som dette. Enten er dette ren tullball og synsing, eller så er det noen som seriøst bryter en avtale her ...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at noen tør å poste priser og slikt her.

De som har fått vite noe om disse abonnementene har fått klar beskjed at dette er konfidensiell informasjon.

8824386[/snapback]

 

Enig - kan aldri i livet tenke meg at dette er informasjon de har fått for å poste videre som dette. Enten er dette ren tullball og synsing, eller så er det noen som seriøst bryter en avtale her ...

8824696[/snapback]

 

 

Er jo håpløst å poste slikt på nett. Sier seg selv at man ikke skal gjøre det. :nei:

Endret av qwertz
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at noen tør å poste priser og slikt her.

De som har fått vite noe om disse abonnementene har fått klar beskjed at dette er konfidensiell informasjon.

8824386[/snapback]

 

Enig - kan aldri i livet tenke meg at dette er informasjon de har fått for å poste videre som dette. Enten er dette ren tullball og synsing, eller så er det noen som seriøst bryter en avtale her ...

8824696[/snapback]

 

 

Er jo håpløst å poste slikt på nett. Sier seg selv at man ikke skal gjøre det. :nei:

8825156[/snapback]

 

 

Støttes.

 

Forhandlere har fått informasjon om disse nye abonnementene, men det er som tidligere sagt i denne posten - konfidensielt.

 

Dere får heller vente til lansering! :-)

 

mvh

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
Som er når?

8825385[/snapback]

 

Såvidt jeg har fått med meg 12. juni, det vil si førstkommende tirsdag.

8825398[/snapback]

 

Lanseringsdatoen er vel nøyaktig like konfidensiell som resten av informasjonen dere har fått?

8825976[/snapback]

 

Vel, jeg jobber som jurist og har ingenting med Telenor å gjøre annet enn som vanlig privatkunde. Dermed sitter jeg ikke på noe konfidensiell informasjon. Datoen ble skrevet på diskusjon.no av noen som åpenbart sitter på informasjon om lanseringen, jeg bare referer til det som allerede er kommet frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...