Gå til innhold

djuice friends og djuice zero


Anbefalte innlegg

Jeg har litt informasjon om Telenors nye abbonement djuice friends og djuice zero:

 

djuice friends - snakk så mye du vil med dine 5 beste venner. kun 79,- mnd.

djuice zero - ingen månedsavgift, lave ringepriser

 

djuice friends har en latterlig begrensning på bare 5 venner, uansett alt for dyrt, burde vært gratis.

Lurer på om dette er en tjeneste som 5 venner må være enige om, eller om en kan for 79 kroner i måneden kan velge ut 5 nummer man kan ringe gratis til. Da er det i såfall mer attraktivt

 

djuice zero er nok et motangrep til one calls prisreduksjon. Uansett, ganske teit å hive seg på Coca Cola Zero-bølgen, men Coca Colas gigantiske reklamekampanje gjorde og gjør fortsatt zero til et moteuttrykk. Får håpe ringeprisene er billigere eller at det på en eller annen måte er mer attraktive enn enn one call, og hvertfall deres egen djuice allstar.

post-3673-1178552770_thumb.jpg

post-3673-1178552780_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vet jeg ikke.

 

Det eneste jeg vet er at reklamefilmer er i produksjon for de to abbonementene. Jeg var med i en internettundersøkelse og fikk vite om de to abbonementene på den måten. Ble presentert for konseptet og skulle svare på hvorvidt jeg likte de eller ikke osv. Det mest informative var altså slutten av reklamefilmene som jeg har lagt ut bilde av.

Lenke til kommentar
Nopes.. :p

 

Har ikke skrevet under på noe jeg.

Lette litt etter det før jeg skrev denne posten faktisk.

www.panel.no er panelet jeg er medlem i.

8559552[/snapback]

 

Da så :) synes bare det var litt rart om dette er noe du har tilgang til uten å akseptert noen vilkår som sier at du ikke kan fortelle det videre ...

 

Men har du sjekket det så var det egentlig bare det jeg lurte på :)

Lenke til kommentar

Telenor burde endre navn til "one step behind"... Dette er bare festlig rett og slett...

 

Blir spennende å se når man får litt mer svart på hvitt, og å se hvordan markedet reagerer.

 

Ett annet spørsmål som er spennende er hvorvidt frifamilie og "friends" vil kunne kombineres? (at man har begge samtidig)

 

Nå skal man ringe rimelig mye for å komme opp i 79 kroner i måneden til venner, hvis man har djuice allstar eller frifiks. Men, det er sikkert folk med Djuice magnum og Controll som kommer til å kicke på dette. (de betaler jo en fot og en arm for å ringe hverandre).

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Eventuelt også Nonstop-kundene..

 

De betaler jo også litt for mye i forhold til NetComs SmartTalk + SMS-mania!

 

Hvis man betaler 79 kroner i måneden for å kunne velge 5 nummer man ringer gratis til, så er det jo greit. Hvis disse fem må være enige sammen, så blir det fort en mye dårligere deal..

Lenke til kommentar
De betaler jo også litt for mye i forhold til NetComs SmartTalk + SMS-mania!

8593170[/snapback]

 

Tja, Telenor har 299,- for ubegrenset sms og mms og en bittelitt høyere ringepris enn netcom

 

Netcom (ST og smsmania) har 299,- i mnd for kun 2000 sms og 99,- å ringe for, men man betaler for mms

 

Det er klart, for de fleste som kaller seg tungvektstekstere så er kanskje muligens smsmania et litt bedre tilbud, men sender man fler sms enn det eller begynner å sende mms så blir ST og smsmania relativt dyrt etter hvert.

Lenke til kommentar
Telenor burde endre navn til "one step behind"... Dette er bare festlig rett og slett...

8587363[/snapback]

 

Husk at Telenor ikke alltid har lov til å være først ute. Men når det er sagt; selv om deres virksomhet til en viss grad reguleres av norsk lov, er det selvsagt ikke dermed sagt at de hadde vært først ute hvis de fikk gjøre som de ville ;)

Lenke til kommentar
Tja, Telenor har 299,- for ubegrenset sms og mms og en bittelitt høyere ringepris enn netcom

 

Netcom (ST og smsmania) har 299,- i mnd for kun 2000 sms og 99,- å ringe for, men man betaler for mms

 

Det er klart, for de fleste som kaller seg tungvektstekstere så er kanskje muligens smsmania et litt bedre tilbud, men sender man fler sms enn det eller begynner å sende mms så blir ST og smsmania relativt dyrt etter hvert.

Jeg tenkte egentlig på ringeprisene.

 

Dette skal egentlig ikke være tråden for SMSmania vs Nonstop, derfor ber jeg om at vi fortsetter diskusjonen i denne tråden. Hvis det er noe du fortsatt vil diskutere da.

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Og når kommer disse abonnementet på markedet da? Er spent på hva prisene kommer på det utenom det som er inkludert.

8607844[/snapback]

Det er ikke sikkert disse abonnementene ser dagens lys.

Telenor driver hele tiden med tester og undersøkelser på mulige abonnement.

Kun et fåtall blir lansert...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...