Gå til innhold

Detonator 41.80 m/DX9.0 support ?


Bøb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uhm,,,,nVidia har ikke kort med Direct X 9 støtte...nermeste du kommer er Direct X 8.2

 

Det er snakk om at driveren støtter DX9.

 

eneste korte med Direct X 9 er Matrox Parhelia, ATI Radeon 9700

og det kommende nVidia GeForce FX

 

Parhelia støtter enkelte DX9 funksjoner men det er stort sett et DX8 kort.

Du glemte også R9500 og S3 Delta Chrome.

Lenke til kommentar

Testa denne Creative 41.80-driveren på min Ti4400 fra Creative, så driveren skulle fungere bra. Men det gjorde den altså ikke.

 

Jeg gikk ned ca. 400 3DMarks i 3Dmark 2001SE, samt at teksturene på hendene+våpnene i Battlefield 1942 forsvant helt ("helt glatte" og ensfargede polygoner).

 

Nei, dette var noe dritt, selv om Dxdiag melder at 41.80 følger DDI-standard 9 eller høyere og ikke 8 som med 41.09. Har gått tilbake til 41.09...

Lenke til kommentar
Testa denne Creative 41.80-driveren på min Ti4400 fra Creative, så driveren skulle fungere bra. Men det gjorde den altså ikke.

 

Jeg gikk ned ca. 400 3DMarks i 3Dmark 2001SE, samt at teksturene på hendene+våpnene i Battlefield 1942 forsvant helt ("helt glatte" og ensfargede polygoner).

 

Nei, dette var noe dritt, selv om Dxdiag melder at 41.80 følger DDI-standard 9 eller høyere og ikke 8 som med 41.09. Har gått tilbake til 41.09...

 

Driverene skal funke bedre hvis du har directx9 installert, men da krasjer 3dmarken min :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...