AltF4 Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Any1 want sum Oblivious Rhino ? Det neshornet er egentlig ikke veldig morsomt. Endret 9. oktober 2011 av AltF4 4
Romis Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 what is this I don't even oc nå nettopp The kalles et sammentreff. 4
Populært innlegg Zodihax Skrevet 9. oktober 2011 Populært innlegg Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Nei. Det kalles guds mirakel. Endret 9. oktober 2011 av Zodihax 10
Dufen Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 what is this I don't even oc nå nettopp Den tok ikke jeg... Hva er greia?
Zeph Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Oh, well, this would be one of those circumstances that people unfamiliar with the law of large numbers would call a coincidence. Endret 9. oktober 2011 av Zeph 8
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Selvfølgelig er det en tilfeldighet, men uansett et stort mindfuck og en god slutt på dagen for 4chan :-) :-) :-) :-) :-)
Romis Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Selvfølgelig er det en tilfeldighet, men uansett et stort mindfuck og en god slutt på dagen for 4chan :-) :-) :-) :-) :-) Nei, det er ikke et stort mindfuck. Det er en ren tilfeldighet. Ikke noe mer. 2
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Så jævlig tørre dere er. Selvfølgelig veit jeg det er en tilfeldighet. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Endret 9. oktober 2011 av Occi
Romis Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Så jævlig tørre dere er. Selvfølgelig veit jeg det er en tilfeldighet. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Så slutt å oppfør deg som en idiot, da.
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Virkelig? Synke så lavt som personangrep pga. du er uenig med meg i at jeg syns det er en morsomt sammentreff (og derfor noe jeg vil påstå er et mindfuck). 1
Romis Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Virkelig? Synke så lavt som personangrep pga. du er uenig med meg i at jeg syns det er en morsomt sammentreff (og derfor noe jeg vil påstå er et mindfuck). 6
Gavekort Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Det er ikke en tilfeldighet! Det er Guds mirakel! Et håndfast bevis på at Gud eksisterer, og at hver en av dere vil brenne i evigheten!
Skurupu Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Selvfølgelig er det en tilfeldighet, men uansett et stort mindfuck og en god slutt på dagen for 4chan :-) :-) :-) :-) :-) Det er 10% sjanse for at det der skjer. Ville ikke kalle det store tilfeldigheten, akuratt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå