Valkyria Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 bare jeg som har lest gjennom alle bildene til quakecry og ikke freaket ut?
Ajaco Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 TL;DR Er jeg eneste om dette? Nekter jeg å tro. 9
SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Pokémon-bildene var geniale. Spesielt de med gameplay.
Slimda Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Har aldri spilt Pokemon-spill, så hver sin smak. 1
SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Har aldri spilt Pokemon-spill, så hver sin smak. Jeg skal kjøpe en ny Gameboy Color og Pokémon Gold med nytt batteri…
TMB Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Har aldri spilt Pokemon-spill, så hver sin smak. 3
Slimda Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Gutter, jeg er for gammel til Pokemon-spill. Det ble sett på som tapersk når jeg vokste opp. 1
Bytex Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Om du bryr deg om at ting du gjør alene i din egen stue er tapersk, da tenker du litt for mye. 6
Populært innlegg SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Populært innlegg Skrevet 11. november 2010 Gutter, jeg er for gammel til Pokemon-spill. Det ble sett på som tapersk når jeg vokste opp. Man er aldri for gammel for Pokémon. 22
Zeph Skrevet 11. november 2010 Forfatter Skrevet 11. november 2010 (endret) Gutter, jeg er for gammel til Pokemon-spill. Det ble sett på som tapersk når jeg vokste opp. Sto 'tapersk' i ordboka når du vokste opp? Du var vel ca. 10 år når Pokemon kom på banen. 10-åringar som ikkje likte Pokemon? Endret 11. november 2010 av Zeph
Khaffner Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Husker jeg fikk Pokemon Gull til tiårsdagen, helvete jeg var glad 1
SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Samme her! Dessverre er save-batteriet i spillet mitt dødt, og Gameboyen er borte.
Slimda Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Om du bryr deg om at ting du gjør alene i din egen stue er tapersk, da tenker du litt for mye. Det var det stempelet kortspillet fikk når jeg var yngre, og det har satt seg. Så er ikke jeg så glad i japanske RPG-spill heller. Sto 'tapersk' i ordboka når du vokste opp? Du var vel ca. 10 år når Pokemon kom på banen. 10-åringar som ikkje likte Pokemon? Nei, tapersk står ikke i ordboka nå heller, så vidt jeg vet. Var rundt 10 år ja, og Pokemon gjorde sitt inntog i en liten vestlandsbygd via kort. Kort-spillet var lite populært, og de få som kjøpte det ble ledd av. Var slik med Pogs også. Når jeg endelig fikk rota meg rundt til å kjøpe en pakke Pogs, var det allerede "ut".
NothgaliC Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Du er klar over at pokemon er primært ett gameboy spill ikke sant? Og selv om tv-serien og alle spinnoffsa er ganske barsnlige er ikke spilla nødvendigvis det? Spill som passer for barn er ikke nødvendigvis barnslige. Og å si at noen er tapere for å like ett spill så er de ikke mye bedre selv.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Var slik med Pogs også. Når jeg endelig fikk rota meg rundt til å kjøpe en pakke Pogs, var det allerede "ut". Pogs ja, episk som faen!
Constanse Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Hallo? Det er kortspillet som var the real deal, alt annet er nada. (Jeg lever fremdeles på æren av at jeg spilte det sammen med pappa som seksåring. Alle andre spilte bare stein/saks/papir om kortene sine, taperne.) Fulgte stor ære med, den lokale lekebutikkdamen ga meg gratis klistremerker hver gang jeg var innom.
Slimda Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Og å si at noen er tapere for å like ett spill så er de ikke mye bedre selv. Jeg har ikke sagt at noen som helst var tapere her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå