Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av BMW Z3.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig, Z3 er tidenes mest femi/homsete bil, det finnes ikke mange biler med et dårligere image enn den. SLK er ikke veldig macho den heller, men den er hakket bedre, hadde heller kjøpt den

8529688[/snapback]

 

Snakker vi VW Beatle her eller? :cool:

8530529[/snapback]

Hehe, den tenkte jeg ikke på, er muligens like ille som Z3.

 

Men hvis du finner en billig Z3 Coupe hadde jeg heller tatt den, den er jo faktisk litt tøff, og veldig sjelden

Lenke til kommentar

Selv syns jeg BMW Z3 er en veldig stilig bil, men bortsett fra utseendet er den ikke noe å skryte av.

 

Undermotorisert (ihvertfall med de laveste motoralternativene), ikke optimale kjøreegenskaper, og et noe frynsete image.

Dessuten er det en bil som begynner å dra på årene, og det er ingen hemmelighet at BMW ikke akkurat er billig å sende på verksted (snakker av erfaring).

 

Mitt tips i din prisklasse er å titte på en Toyota MR2 (MK3). Midtmontert motor, gode kjøreegenskaper (nærmere Lotus Elise-land enn BMW Z3-land), høy driftsikkerhet, og et ganske fint utseende.

 

Av andre alternativer som er nevnt bør man jo også styre unna førstegenerajons TT. Elendige kjøreegenskaper, men sikkert grei nok om man vil ha en bil å stå ved siden av og posere (personlig er jeg heller ikke noe spesielt fan av utseendet).

 

SLK er ikke dum som bil, men altfor sterke frisørbil-vibber etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...