Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av BMW Z3.


Anbefalte innlegg

Hello people! :D

 

Har planer om å gå til innkjøp av en BMW Z3 nå mot sommeren, rett og slett fordi den er en cabriolet og er relativt OK i pris.

 

Noen som har erfaringer eller innvendinger å komme med verørende denne bilen?

 

På forhånd takk! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den er femi  :p 

 

kjøp heller en mandig cabriolet.. noe ala Audi  :cool:  de er billigere i drift i tillegg!

8527587[/snapback]

 

Vel... Femi blir vel litt feil å kalle den? :mad: He he... En audi er nok ikke attraktivt, da de eneste som er potensielle vil være TT og A4. TT'en er dyr i forhold til årsmod. og kmstand. Når det gjelder A4'en, så er jeg ikke interessert i den gamle, men da vil valget falle på den nyere (2001-). Og denne koster jo skjorta... :nei:

Lenke til kommentar
Jeg har sett noen menn kjøre rundt i Z3, jeg kan ikke noe for det, men jeg får rett og slett trangen til å le :D

8528047[/snapback]

 

Er faktisk enig.

 

Alltid vært fan av BMW, men Z3 synes jeg er noe av værste som har kommet fra Bayerische Motoren Werke. Ble et megaløft med Z4.

8528254[/snapback]

 

Enig, Z4 var et kjempeløft.

Lenke til kommentar
MGF er jo en kul bil. Er jo midtmotor og greier :)

8534014[/snapback]

 

Morsom bil å kjøre ihvertfall. Men kvaliteten er kanskje ikke allverden. Ville i så fall ha satsa på noe av nyere dato. Ikke akkurat noen vinterbil. Sånn sett er nok Z3 er sikrere valg. Lettere å få solgt igjen også.

 

Men den ultimate roadster'n, som ikke koster skjorta, er jo Lotus Elise. Ikke mange biler i den prisklassen som matcher denne hva sportslighet og kjøreegenskaper angår.

 

 

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...