SuperVidar Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Heisan Hd'en som wow er installert på går litt bananas om dagen. (tikker bare på rundt 4000 kbs mot normalt rundt 50000 kbs) Det jeg lurer på: - er det mulig å bare direkte kopiere wow fra en hd til en annen ? har prøvd dette flere ganger men får bare feil i wow.exe. har prøvd å kjøre repair.exe fila men den fikser ikje dette problemet. og.. original spillet har forsvunnet i flyttesjau så dette er ikke mulig å reinstallere noe som eg ville prøve å unngå også (tar tid ja) dersom noen har et mulig svar på hvorfor IDE hd'en bare spinner på 4000 kbs tar jeg gjerne imot noen råd.
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Nei, du kan ikke flytte et spill sånn uten videre. Tror nok du blir nødt til å låne CD'ene av en kamerat elns.
daruu Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hvis du bare kopierer hele world of warcraft mappa over til den andre hardisken så skal det funke
Chrynarx Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ellers kan du bare laste ned WoW på wow-europe.com.. Skal stå last ned TBC på din account. Der finner du også vanlig WoW;)
TRS Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det fungerer fint å flytte fra disk til disk uten å reinstallere, da wow (såvidt jeg vet) ikke lagrer noe i registeret. Har gjort dette selv. Måtte riktignok flytte til en annen disk enn den jeg ville, men det virker. Jeg prøvde først å flytte til en disk som er tilkoblet et kontrollerkort (med drivere installert), men virket ikke av en eller annen grunn, fikk da en feil når jeg skulle kjøre. Når jeg flyttet til en disk som er koblet til en kanal på hovedkortet så virket det, aner ikke hvorfor det ble slik.
Bear^ Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det kan skape kluss, mye grunnet at filreferansen ikke helt går bra i registreret ettersom du endrer stasjonsbokstav. Et tips er å gjøre følgende: 1. Kopier WoW mappen til en eksakt samme mappe på den nye HDDen. Vær nøye at hele mappe referansen fra den eldre innstallasjonen er 100% nøyaktig. 2. Skift stasjonsbokstav på den gamle HDDen din, til f.eks X:. 3. Skift stasjonsbokstav på den nye HDDen til den stasjonsbokstaven den gamle stasjonen hadde. Jeg har ikke testet dette selv men i teorien skal det fungere.
MailMan13 Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) WoW-innstallasjonen har ingen avhengigheter utover det som ligger i installasjonsmappa, den kan flyttes hvor som helst uten problem. Om den lagrer noe i registeret eller ikke vet jeg ikke, men ingenting som merkes. Jeg har flyttet den mellom partisjoner. disker og kjørt den fra USB disk på en annen PC uten et eneste problem (annet enn at det ble litt tregere lasting over USB) Endret 2. mai 2007 av MailMan13
John Keats Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Dere som påstår det ikke går, har dere prøvd? Wow benytter seg av registeret, men dette oppdaterer seg hver gang du kjører wow.exe.. Programmer som f.eks modelviewer virker ikke uten at du har kjørt wow først, men du kan flytte spillet så mye rundt du bare har lyst til
Anathema Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Dere som påstår det ikke går, har dere prøvd? Wow benytter seg av registeret, men dette oppdaterer seg hver gang du kjører wow.exe.. Programmer som f.eks modelviewer virker ikke uten at du har kjørt wow først, men du kan flytte spillet så mye rundt du bare har lyst til 8525656[/snapback] Niks, har ikke prøvd. Regned med at det samme gjaldt for WoW som for andre spill. Legger meg flat
John Keats Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Var ikke frekt ment altså. Leste gjennom en gang til og ser at det kan oppfattes slik, håper ikke du tok det sånn
tflovik Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Det funker helt fint å flytte/kopiere wow til en annen plass på harddisken eller til en annen maskin. Jeg har prøvd begge deler. Det er ingenting som lagres i noen registre så man trenger ikke å reinstallere kun kopiere filene.
ahpadt Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Det finnes programmer som kan flytte installerte programmer mellom harddisker (og oppdaterer registry). Husker ikke navn på noen av de men...
SuperVidar Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 først og fremst.. tusen takk for responsen her.. men.. som mange ikke har gjort.. er å lese hele innlegget mitt. for som sagt feil i wow.exe fila "ERROR #131 (0x85100083) File Corrupt Program: N:\World of Warcraft\WoW.exe Failed to open archive Data\common.MPQ" ha i mente her at dette er en direkte kopi fra installert spill som er i bruk alternativt er jo å skifte stasjons bokstav som en nevnte her men.. utfordringen er jo at dette skal fungere uten noe tull. mener selv eg har gjort dette før og stusser på hvorfor den lager krøll nå
Overguard Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...269487244&sid=1 Har hatt error 131 selv før, det eneste som hjalp var reinstallering. Endret 3. mai 2007 av JokuM
Acurus Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Høres ut som det har skjedd noe i kopien din egentlig. Repair burde funke, viss ikke er det nok ikke noen annen utvei enn og reinstalere. Jeg har formatert og fått katalogen med annet disknavn iallefall 3 ganger uten at det har bydd på problemer. Tror nok du bare var uheldig.
Bytex Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 WOW gjør ingenting spesiellt med registeret, har aldri hatt noe problem å bare kjøre wow.exe etter ny Windows-installasjon, f.eks.
John Keats Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 først og fremst.. tusen takk for responsen her.. men.. som mange ikke har gjort.. er å lese hele innlegget mitt. for som sagt feil i wow.exe fila "ERROR #131 (0x85100083) File Corrupt Program: N:\World of Warcraft\WoW.exe Failed to open archive Data\common.MPQ" ha i mente her at dette er en direkte kopi fra installert spill som er i bruk alternativt er jo å skifte stasjons bokstav som en nevnte her men.. utfordringen er jo at dette skal fungere uten noe tull. mener selv eg har gjort dette før og stusser på hvorfor den lager krøll nå 8527547[/snapback] common.MPQ finnes vel? Og den er på 3 838 244 889 byte? ( 3.57GB )
Lightningwolf Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har jo bare flytta hele wow mappa mi til en kompis på LAN fordi jeg ikke hadde CDene mine med meg. Funka fett det (han mista sine CDer) Så flytting til og fra HD burde ikke være et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå