Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer med at lyden av de andre bilene er mye høyere enn lyden av min bil(motor). Lyden på de andre bilene står nesten helt i bunn, mens lyden på min bil står på fullt. Flere som har opplevd dette?

8590149[/snapback]

Dette kan du stille på i Audio om du trykker pause.

 

Har ikke hatt det problemet selv.

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med at lyden av de andre bilene er mye høyere enn lyden av min bil(motor). Lyden på de andre bilene står nesten helt i bunn, mens lyden på min bil står på fullt. Flere som har opplevd dette?

8590149[/snapback]

Dette kan du stille på i Audio om du trykker pause.

 

Har ikke hatt det problemet selv.

8590162[/snapback]

 

Ja, jeg mente de innstillingene når jeg skrev: "Lyden på de andre bilene står nesten helt i bunn, mens lyden på min bil står på fullt." :)

Lenke til kommentar

Etter endelig å ha fått testet demoen i fred og ro så sitter jeg her og skriver som en lykkelig mann.

 

Tok just et løp med Ferrari F430 og hadde en helt fantastisk kamp mot SLR'en.

Utrolig morro å alt ved starten observere at SLR'en kom til å bli umulig å slå på hastighet og aks, og at min mulighet heller var i å kjøre smart og bruke bilen sine ferdigheter i svinger.

Etter tre runder, minus siste svingen, med kniving var fortsatt min sølvgrå motstander først, men gjorde en skjebnesvanger feil i nest siste sving. Ved inngangen til den aller siste svingen så jeg dermed mitt snitt til å bruke farten og min frekkhet til å smette forbi han på inner'n og vinne løpet.

 

Minst like imponerende er det å se på reprisene av spillet.

Ikke nok med en helt nydelig studie av en bil sin oppførsel, og en imponerende beskuelse av hvordan en bra AI fungerer, men telemetri-informasjonen var også overraskende morro å følge med.

 

Dette er faktisk årets sikreste kjøp for mitt vedkommende :)

Lenke til kommentar
Fått dilla på breisladd i disse Gatebil dager jeg!

Sitti snart en time å bare tatt den første store svingen om å om igjen! Fortsatt ikke klart å komme meg gjennom hele uten å ha spunnet rundt! Kanskje på tide å prøve en annen bil enn F430

8590873[/snapback]

Prøv en tur med Corvette Z06 (eller TVR Sagaris), den er ganske lett å powerslide gjennom første svingen med

Lenke til kommentar

Noen som har noen bra rundetider? Har bare spilt noen timer, men lurer bare på hvordan jeg ligger an. Bruker Ferrarien på den aller høyeste klassen, med håndkontroll og alle assister off selvsagt. Foreløbig bestetid på meg er 53.166. Leket litt rundt med assister on, og da klarte jeg et par sekunder bedre (i underkant av 52 sekunder).

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Jeg har problemer med at lyden av de andre bilene er mye høyere enn lyden av min bil(motor). Lyden på de andre bilene står nesten helt i bunn, mens lyden på min bil står på fullt. Flere som har opplevd dette?

8590149[/snapback]

 

 

 

Hvis du bruker tredjepersons-vinkelen blir motorlyden veldig lav..

 

Men i og med at dette er et simulatorspill så må du da kjøre førstepersons-vinkel :thumbup:

Lenke til kommentar
noen andre her som opplever at av og til så vil ikke knappene på demoen funke? Når jeg komme inn på demoen å skal trykke A så vil den ikke reagere og da må jeg tilbake på dashborde igjen å starte demoen på ny for at knappene skal funke  :hrm:

8594667[/snapback]

 

Virker som demoen knoter litt hvis du har en ekstra kontroller tilkoblet. Jeg hadde GH2 gitaren min tilkoblet og demoen ville på død og liv bruke den istedet for den vanlige trådløse. Hjalp ikke å gå ut til dashboardet og inn igjen. Måtte faktisk koble fra gitaren og boote xbox'en på nytt.

Men kan jo være jeg bare er litt nabb når det gjelder kontrolleroppsett.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...