Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grei demo, men tror ikke det blir noe kjøp. Går nok heller for colin McRae dirt som jeg tror vil skåre bedre på alt, men jeg liker dog rally bedre en banekjøring.

8580066[/snapback]

 

Visst du tror at Dirt kommer til å score bedre på alt så har du nok helt feil inntrykk av spillet.

De siste videoene fra Dirt ser helt klart mer lovende ut enn de tidligere, men i forhold til realisme, fysikk, mulighetene for modifisering/tuning og utvalg av biler så scorer nok Forza bedre enn ett spill som er mer å kategorisere som arcade enn en sim.

Ja, jeg er er klar over ambisjonene til folka bak Dirt, men klippene viser tydelig at det er en veldig lang vei å gå før dette kan kalles en simulator.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Litt duste spørsmål ettersom det er et par timer til jeg får testet det; men er det sim-skade i demoen?

8580143[/snapback]

 

Etter det jeg har lest på det offisielle forumet så er det ikke annet enn kosmetiske skader i demoen. Dette fordi den spilles i arcade-delen på spillet.

Fullversjon gir sim-skade i career-mode og over Live.

Lenke til kommentar
GTR har jo alltid vært møkk og floaty, Forza 1 var ganske floaty, men PGR2 var helt utrolig bra på akkurat det. PGR3 var også helt greit, men jeg forventer spotless tyngdefølelse i bilene i forza 2..  :)

8580104[/snapback]

 

Forza 2 er også ment å ha sim-fysikk, så jernbanefeelingen du ser etter får du nok ikke der heller :D Sats på Need for Speed-serien i stedet.

Lenke til kommentar
GTR har jo alltid vært møkk og floaty, Forza 1 var ganske floaty, men PGR2 var helt utrolig bra på akkurat det. PGR3 var også helt greit, men jeg forventer spotless tyngdefølelse i bilene i forza 2..  :)

8580104[/snapback]

 

Helt enig. PGR2 sin tyngdefølelse er sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
GTR har jo alltid vært møkk og floaty, Forza 1 var ganske floaty, men PGR2 var helt utrolig bra på akkurat det. PGR3 var også helt greit, men jeg forventer spotless tyngdefølelse i bilene i forza 2..  :)

8580104[/snapback]

 

Forza 2 er også ment å ha sim-fysikk, så jernbanefeelingen du ser etter får du nok ikke der heller :D Sats på Need for Speed-serien i stedet.

8580217[/snapback]

 

Nå kan man vel argumentere at sim-fysikk er like langt unna PGR2 som Forza 1. PGR3 var nærmere midtpunktet, men var littegrann for floaty.. :cool:

Lenke til kommentar

Nå kan man vel argumentere at sim-fysikk er like langt unna PGR2 som Forza 1. PGR3 var nærmere midtpunktet, men var littegrann for floaty..  :cool:

8580291[/snapback]

 

men forza er jo simulatorspill, og pgr2 er mer som arkade spill mellom forza og NFS..

likte ikke bilfølingen i PGR2 dessverre...

Lenke til kommentar
GTR og FM1 er jo to spill med ord på seg for god realisme, altså synes du realistiske spill er for "floaty". Og det er helt greit, mange liker arcadefysikk bedre, og Forza 2 er ikke spillet du kjøper hvis du vil ha arcadefysikk.  :D

8580325[/snapback]

 

Har du kjørt bil i virkeligheten eller? Man flyter ikke rundt da altså.

 

Berlingoen jeg cruiser rundt i har bedre grep enn noen av bilene i forza 1

Lenke til kommentar

Mine inntrykk av demoen:

Eg var ein av dei som i det siste hadde sett dei heller, mindre flotte skjermdumpane ifrå Forza 2.

Men det er jo klårt at desse dumpane ikkje var ifrå samme build som eg sit med no. Grafikken er heilt super syns eg. Best av alt, er flyten, det flyt i deilige 60 frames pr second, og det merkast. Eg speler med Microsoft rattet, og køyrekjensla er total. Eg kjenner kvar ein liten hump i vegen, og ein merker det tydeleg når to av hjula kjem utanfor asfalten.

 

Lyden er berre utruleg, køyrde litt forskjellig, men må seie at eg fekk ein liten stajas når eg høyrde lyden ifrå Ferrari GTSen. Detta er snop!

(Eargasm er stikkord her!)

 

 

Helsing, Dark "Forza 2 frelst" by design!

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Mine inntrykk av demoen:

Eg var ein av dei som i det siste hadde sett dei heller, mindre flotte skjermdumpane ifrå Forza 2.

Men det er jo klårt at desse dumpane ikkje var ifrå samme build som eg sit med no. Grafikken er heilt super syns eg. Best av alt, er flyten, det flyt i deilige 60 frames pr second, og det merkast. Eg speler med Microsoft rattet, og køyrekjensla er total. Eg kjenner kvar ein liten hump i vegen, og ein merker det tydeleg når to av hjula kjem utanfor asfalten.

 

Lyden er berre utruleg, køyrde litt forskjellig, men må seie at eg fekk ein liten stajas når eg høyrde lyden ifrå Ferrari GTSen. Detta er snop!

(Eargasm er stikkord her!)

 

 

Helsing, Dark "Forza 2 frelst" by design!

8580358[/snapback]

 

thank you, det slik jeg vil høre om forza 2 :w00t:

Lenke til kommentar

Eg gløymde å nemna at eg spelte på HD prosjektor, og som dykk kansje veit, skin sola her på vestlandet idag. Så mykje detaljar forsvant, som f.eks kontrast bl.a.

 

Så ikveld når mørkjet senkjer seg over landet, skal det spelast mykje meir. Gledar meg til å sjå Forza 2, in all it's glory.

 

 

Kan òg nemnast at me på forzanorway.com har stelt istand ei lita intern konkurranse, friendly greier!

Klasse C compo

Klasse R compo

 

Alle er velkommen til å prøve seg. :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Regga meg på Forzanorway nå, og blir med på diverse konkurranser senere :)

 

Må bare amputere fingeren min først, slik at jeg har gyldig grunn til å dra tildligere fra jobb. Jeg vet i alle fall om èn som kommer til å kjøre litt mindre pent enn vanlig hjem fra jobb i dag, og gudene forby at det er rush-hælvete.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du spiller med ratt? :hmm: Eller kjenner du humpene så godt med en vanlig kontroller? :p

 

edit: Ja, ser det nå ja.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...