Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GTR og FM1 er jo to spill med ord på seg for god realisme, altså synes du realistiske spill er for "floaty". Og det er helt greit, mange liker arcadefysikk bedre, og Forza 2 er ikke spillet du kjøper hvis du vil ha arcadefysikk.  :D

8580325[/snapback]

 

Har du kjørt bil i virkeligheten eller? Man flyter ikke rundt da altså.

 

Berlingoen jeg cruiser rundt i har bedre grep enn noen av bilene i forza 1

8580332[/snapback]

 

Kjørt bil i 11 år, og derfor vet jeg at hvis det var fysisk mulig å smelle framhjulene fra side til side på et tidels sekund (som man jo kan gjøre i spill med gamepad) så ville de mistet grepet og bilen aket ganske så fritt uavhengig av underlag :D Når bilen i Forza sklir, ta en titt på speedometeret og sjekk farta. Gjør du samme manøver i samme hastighet med Berlingoen skal jeg love deg at den også reiser i uønskede retninger :ph34r:

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg åssen biler som kan kjøres, mens jeg venter i spenning på at demoen skal bli lasta ned? :p

8581215[/snapback]

16 av 24 biler:

1997 BMW Motorsport M3 E36

2006 Chevrolet Corvette Z06

2003 Dodge Viper SRT10

2003 Dodge SRT4

2004 Ferrari F430

2005 Ford Ford GT

2005 Ford Mustang GT

2002 Honda Integra Type-R

2005 Lamborghini Gallardo

2006 Lexus IS350

2004 Mazda RX-8 Mazdaspeed

2005 Mercedes SLR

2003 Nissan Fairlady Z

2007 Porsche 911 Turbo (997)

2005 Subaru Legacy B4 2.0 GT

2005 TVR Sagaris

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg åssen biler som kan kjøres, mens jeg venter i spenning på at demoen skal bli lasta ned? :p

8581215[/snapback]

De åtte siste bilene (klasse R2):

1997 McLaren #43 Team BMW Motorsport McLaren F1 GTR

1998 Porsche #26 Porsche AG 911 GTI-98

1998 Nissan #32 NISSAN R390 GTI

2003 Pagani #17 Carsport America Zonda GR

2003 Saleen #2 Konrad Motorsports S7R

2005 Maserati #35 Risi Competizione MC12

2005 Ferrari #11 Labre Competition 550 Maranello GTS

2006 Chevrolet #4 Corvette Racing C6R

 

EDIT: Og demoen? Den er :thumbup:. Synes jeg da!

Endret av electric_monk
Lenke til kommentar

Forza 2 er helt sykt :love:

Grafikken, og ikke minst fysikken. Bilene oppfører seg veldig bra, og blir hærpa noe jeg sterkt savner i andre bilspill. Det er riktignok bare visuelt, og kun på "overflaten". Du får noen heftige bulker, men bilen din skulle vel vært totalvrak i det du krasjer i 200km i timen i en vegg? Men... Virker dette inn på kjøreegenskapene i det ordentlige spillet også så blir det bra! Har litt problemer med å holde kontroll på bilene, hehe, men jeg har ikke spilt andre bilspill enn need for speed på boxen min. For meg virker spillet veldig realistisk i forhold til andre bilspill jeg har prøvd. Personlig så synes jeg dette var mye bedre enn gt:hd.

 

Grafikken er utrolig pen, omgivelsene er kanskje litt dårlig detaljert om jeg skal trekke på noe, men fremdeles veldig bra. Folk som aktivt står og heier, og 3d gresset fant jeg også. Må bare lete litt :tease:

 

Gleder meg til fullversjonen nå!

Lenke til kommentar
Er damage på bilene skrudd av eller er det slik det er i fullversjonen også? Hadde det litt gøy med å kjøre i 300 rett inn i en vegg og bare få en liten bulk tongue.gif  :p

8581811[/snapback]

Det er ikke annet enn kosmetiske skader i demoen. Dette fordi den spilles i arcade-delen på spillet.

Fullversjon gir sim-skade i career-mode og over Live.

Lenke til kommentar

Kan noen lage en mp3 fil av litt billyd å så sende det til meg og PD (makers of GT spillene) så kanskje de lager billydene mye bedre i gt5 enn det de var i gt4. Synes lyden i gthd er ganske så bra, men bare når du ser bilen bakfra. Lyden blir ikke like bra når man bruker bumpercam.

Lenke til kommentar

Demoen var litt skuffende synes nå jeg, ikke noe annet enn kosmetisk skade, også er ikke grafikken så veldig bra synes jeg. den var ikke dårlig, men ikke fotorealistisk som det står i infoen om spillet. Live for speed til pc har da minst like bra grafikk på omgivelsene, men kanskje littegranne dårligere på bilene. også var det litt kort og kjedelig bane.

 

Men som andre sier så var det det veldig bra "gli" i spillet med

fps, og lydene var også meget bra, og måten bilene oppførte seg var også meget bra.

 

Så fullversionen kommer til å bli et knallspill tror jeg, gleder meg til å kunne bygge opp bilene gradevis og til at det ikke bare er det kosmetiske som tar skade, også gleder jeg meg til online delen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...