Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!


Anbefalte innlegg

noen andre her som opplever at av og til så vil ikke knappene på demoen funke? Når jeg komme inn på demoen å skal trykke A så vil den ikke reagere og da må jeg tilbake på dashborde igjen å starte demoen på ny for at knappene skal funke  :hrm:

8594667[/snapback]

 

Virker som demoen knoter litt hvis du har en ekstra kontroller tilkoblet. Jeg hadde GH2 gitaren min tilkoblet og demoen ville på død og liv bruke den istedet for den vanlige trådløse. Hjalp ikke å gå ut til dashboardet og inn igjen. Måtte faktisk koble fra gitaren og boote xbox'en på nytt.

Men kan jo være jeg bare er litt nabb når det gjelder kontrolleroppsett.. :ermm:

8594777[/snapback]

 

Dette er vel ikke demoen som roter, men xboxen. Har opplevd akkurat samme problemet hvis jeg starter GH2 mens den vanlige kontrolleren er tilkoblet. Må koble ut kontrolleren og plugge inn gitaren for så å starte maskinen på nytt... Knotete! Vet ikke om noen annen måte å gjøre det på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem her kjører bil på ordentlig og har prøvd Forza 2 med Microsoft rattet? Blir det som å kjøre ekte bil? =)

8586622[/snapback]

 

Nei det ligner ikke, rattet kjennes ut som om det er laget av rema plast.

Motorene i rattet kan ikke merkes av annet en 3åringer og med kun 300graders

rotasjon så har ikke dette noe med bilkjøring å gjøre.

 

Forza 2 kommer aldri til å bli inærheten av noe simulator hvis ikke MS får

fingen ut og lager et ratt som tåler mere en 5 minutters bruk.

 

Jeg knakk mitt etter 5 minutter.

Lenke til kommentar

Til dere som sier at force feedback'en er elendig, har dere kobelt i strøm kabelen?

Latterlig dumt spm men mitt funker i allefall veldog godt og jeg er kjempe fornøyd med det.

Testet det andre rattet til 360 (logitech, tror jeg) og det var dårlig det. Kunne ikkje måle seg med rattet til MS.

Lenke til kommentar
Hvis man klarer å knekke MS wireless rattet etter 5 minutter er det enten:

 

A) Defekt vare.

 

B) Feil bruk.

8621099[/snapback]

 

Jeg skulle bare svinge i første sving også vips, knekk.

Kan ha noe med at jeg har GT rattet vedsidenav og rattet med samme

kraft som jeg pleier.

 

Men det MS rattet er laget av den biligste resirkulerte kinahardplast man kan

kjøpe for penger.

Lenke til kommentar
Beklager hvis det har blitt tatt opp tidligere, men hvordan vil de av dere som har prøvd, sammenligne grafikken, flyten og lyden i Forza 2 med demoen til Grand Turismo 5?

8621782[/snapback]

 

Har det kommet demo til GT5? :dribble:

 

Hehe, kunne ikke dy meg. Regner med at du mener GTHD :p

Lenke til kommentar
Beklager hvis det har blitt tatt opp tidligere, men hvordan vil de av dere som har prøvd, sammenligne grafikken, flyten og lyden i Forza 2 med demoen til Grand Turismo 5?

8621782[/snapback]

 

Har det kommet demo til GT5? :dribble:

 

Hehe, kunne ikke dy meg. Regner med at du mener GTHD :p

8622258[/snapback]

 

:ph34r:

 

Hehe, mente GTHD ja!

Lenke til kommentar
Hvis man klarer å knekke MS wireless rattet etter 5 minutter er det enten:

 

A) Defekt vare.

 

B) Feil bruk.

8621099[/snapback]

 

Jeg skulle bare svinge i første sving også vips, knekk.

Kan ha noe med at jeg har GT rattet vedsidenav og rattet med samme

kraft som jeg pleier.

 

Men det MS rattet er laget av den biligste resirkulerte kinahardplast man kan

kjøpe for penger.

8621818[/snapback]

 

Det må ha vært noe feil med ditt ratt. Desuten er det veldig bra kvalitet på hardplasten til rattet: http://gamer.no/omtale/xbox_360/microsoft_...ing_wheel/35073

Lenke til kommentar

Har hatt ein 3 årig nevø her som eg spillte spillet sammen med. Og han reiv og sleit i rattet veldig masse og behandlet det slik 3 åringer behandler alt de tror er en leke :p Ingen problemer med rattet etterpå. No skal det ko siest at det er begrenset med musikelkraft i disse spirrevippene da.

 

Men eg har sjøl krenget rattet hardt til det stopper mange mange ganger uten noen form for havari. Så rattet som tok kveld over her må nesetn vere av den defekte typen vileg tru.

Lenke til kommentar
Fort gjort vet du: Når du har tilbragt ventetiden med å spille LFS med G25-rattet og plutselig skifter til MS-rattet kjennes locken på MS-rattet ut som Force Feedbacken i G25-rattet :p

8626252[/snapback]

 

Det var det slik det føltes, man kom til et pungt med litt motstand og så "kekk".

Fikk byttet det, man kan faktisk ratte med en finger rundt banen med forcefeadback

på, sa det er ikke så rart at det kankk.

 

Nå tar jeg veldig forsiktig i det nye rattet.

Lenke til kommentar

Selv om rattet ikke er i nærheten av G25 (eller DFP) så er fysikken i Forza noe av det beste som finnes. Jeg spiller mye Live For Speed og andre simulatorer på pc, og Forza 2 er helt klart i samme klasse som de, spesielt dekk simuleringen er utrolig imponerende, man kjenner virkelig hvor mye grep man har, mye på grunn av veldig bra lyd.

 

Jeg spiller mye med G25 rattet, men det tar meg ikke mange rundene å bli vant til MS rattet og jeg synes det fungerer helt fint. Men det er alt for stor dødsone, både i midten og på sidene. Så forhåpentligvis får man stilt det inn bedre med fullversjonen.

 

Til de som spør om det er som å kjøre bil på ordentlig, det som skjer på skjermen ville nok stort sett skjedd i virkeligheten, men man får ikke samme følelsen av å sitte ved en tv med ratt og pedaler (ikke en gang med G25 får man det). Uten g-krefter vil det aldri bli som å kjøre en ekte bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...