Gå til innhold

13 år - hva kan jeg bruke bankkortet til?


Korka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan i alle fall ikke handle med ditt kort der.

8508945[/snapback]

Feil/Wrong !

 

På Amentio så kan du velge å betale ved å overføre belåpe over til konto og de sender produktet så fort de har pengene mottatt ...

 

Krever nett bank tror jeg ...

8508989[/snapback]

Du som er på bærtur her. Om han kan overføre via vanlig wire transfer fra sin egen konto har ikke noe med kortet å gjøre. Kortet er bare knyttet opp mot kontoen. Om han ikke har nettbank så kan han f.eks ta en tur i banken med penger og be om hjelp til og overføre.

Lenke til kommentar

men dere, at jeg er 17 år og har visa electron. På det kortet er det ikke no kortnummer, men veit dere om det går ann å få et kort med kortnummer selv om jeg ikke er 18 år??

 

for jeg må ha kortnummeret hvis jeg f.eks skal kjøpe kinobiletter på internett...

Lenke til kommentar
men dere, at jeg er 17 år og har visa electron. På det kortet er det ikke no kortnummer, men veit dere om det går ann å få et kort med kortnummer selv om jeg ikke er 18 år??

 

for jeg må ha kortnummeret hvis jeg f.eks skal kjøpe kinobiletter på internett...

8509066[/snapback]

Nordlandsbanken i Bodø. Ring dem og si du vil ha et VISA-kort så får du tilsendt papirer som du og dine foresatte må underskrive.

Lenke til kommentar
Men visst du kun har et Visa electron kort kommer du ikke noe særlig lengre enn at du kan bruke det til å kjøpe ting i butikk og ta ut.

8508576[/snapback]

Man kan fint betale på nettet med Visa Electron.

8508724[/snapback]

Nei ikke om amn ikke har VISA eller MasterCard

8508827[/snapback]

Har aldri hatt VISA eller MasterCard, og å bestille ting på nettet er ikke noe problem. Hvor vidt det er vanlig i norske nettbutikker kontra utenlandske vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Da har jeg bildet over amentio handlekurven....

 

Amentio: utennavnewgweger4.th.png

 

Prisguiden: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=41221

 

 

Er disse handlekurvene de samme, dvd brenner og kabinett kjøpes et annet sted...

 

er delene de samme??Er litt usikker skjønner dere...

8509164[/snapback]

Sikker på at du ikke skal ha 2Gb ram ?

 

Når jeg spiller BF2, hender det jeg bruker 1,5Gb, men selve spillet bruker ikke mer en ca. 800-900mb da ;)

 

Men husk progs og windows krever sitt det og :thumbdown:

Lenke til kommentar
Da har jeg bildet over amentio handlekurven....

 

Amentio: utennavnewgweger4.th.png

 

Prisguiden: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=41221

 

 

Er disse handlekurvene de samme, dvd brenner og kabinett kjøpes et annet sted...

 

er delene de samme??Er litt usikker skjønner dere...

8509164[/snapback]

Sikker på at du ikke skal ha 2Gb ram ?

 

Når jeg spiller BF2, hender det jeg bruker 1,5Gb, men selve spillet bruker ikke mer en ca. 800-900mb da ;)

 

Men husk progs og windows krever sitt det og :thumbdown:

8509445[/snapback]

 

 

Oppgraderer til 2 gb ram, senere etter høsten, er bare hypp på og få meg min første gamer pc :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor har du SLI hovedkort og ATI skjermkort? jeg viulle heller valgt et Nvidia skjermkort til det hovedkortet, så kan du kjøre SLI med tid og stunder...

Lenke til kommentar
Men visst du kun har et Visa electron kort kommer du ikke noe særlig lengre enn at du kan bruke det til å kjøpe ting i butikk og ta ut.

8508576[/snapback]

Man kan fint betale på nettet med Visa Electron.

8508724[/snapback]

Nei ikke om amn ikke har VISA eller MasterCard

8508827[/snapback]

Har aldri hatt VISA eller MasterCard, og å bestille ting på nettet er ikke noe problem. Hvor vidt det er vanlig i norske nettbutikker kontra utenlandske vet jeg ikke.

8509216[/snapback]

Det er rett og slett umulig om ikke nettbutikken godtar Visa Electron eller du bruker wire transfer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...