Gå til innhold

[GTA]Hva liker du best med San andreas?


Anbefalte innlegg

Det jeg liker med GTASA? Jo all gangster stuffet, all bra west coast musikken, og muligheten til og modde pc versjonen.(veit det går an og modde GTA3 og VC og da, men det er flere tusen mods til SA)

 

Menne seriøst...all køntri dritten kunne dem ha pelma vekk, hatt inn litt mere rap..er så glad man kan årdne inn egen musikk på PC *fyrer opp GTA SA*

8951590[/snapback]

 

 

De prøver jo å nå ut til mest mulig folk, som f.eks. folk som liker køntri, det er faktisk ganske imponerende hvor mye Av musikken på spillet du ikke liker til venelig blir interresant. :w00t::thumbup:

Endret av cissaman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det bare er rap over alt jeg :( Men så har jeg jo ikke forlatt Los Santos enda da... Når er det man kan begynne å besøke andre byer uten å få wanted stjerner egentlig?

8967942[/snapback]

 

Du må bare spille videre i hovedhistorien, så vil du få tilgang til de etterhvert.

 

Noe av det jeg liker best med San Andreas er BMX-sykkelen. Artig å stikke fra politiet med den, spesielt i Los Santos hvor det er mange små og lave hus samt gjerder og hekker man kan hoppe over.

 

Eller bare sykle rundt hvor man vil.

 

:love:

Lenke til kommentar

Å spille multiplayer på PS2'n, sidde i en lowrider mens eg kjører og kompisen min sitter på taket å skyter på biler. :D

 

Neida, må vel bli å råne på en harley på motorveiene i Las Venturas, liker og å roleplaye, leve meg inn i personen.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Beklager, trudde det var noen snille sjeler som gadd å svare på det, så jeg slapp å lage en ny tråd da vøttu smarten :)

 

On-topic, det jeg liker med GTA San Andreas er at det er så utrolig stort, og at det finnes plenty med juksekoder. Jeg er av typen som ikke orker å spille hele story`en da jeg syns det blir for slitsomt. Så da jukser jeg meg til alt mulig drit istedenfor :p

 

Jeg spiller det ikke så mye da jeg hater spill som lider av framedrops hele veien. (Dette er spesielt på konsoll) Derfor jeg spurte om dette hadde forbedra seg på XBOX360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...