Gå til innhold

[GTA]Hva liker du best med San andreas?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg liker best? Råkjøre rundt med NOS (på div. kjøretøy som gaffeltrøkk, korntresker o.l), erte på seg purken, la agresjonen gå utover de stakkars innbyggerene i SA med å gå amok med bazooka eller noe annet kult og det store området man kan boltre seg på (hva er da ikke bedre å kjøre rundt på bondelandet og høre på countrymusikk, eller ta seg en tur i by'en).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Digger mest å cruise rundt med bil eller MC. Digger å roleplaye litt. Sånn at jeg foreksempel drar på en liten tur til en annen by, og hvis folk svinekjører, så banker jeg dem opp litt osv. :) Digger og å utforske nye plasser(som ikke finnes mer).

 

Synes det er ganske stor frihet som mange har nevnt før, og man kan gjøre en del fantastisk kule ting!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det jeg liker med GTASA? Jo all gangster stuffet, all bra west coast musikken, og muligheten til og modde pc versjonen.(veit det går an og modde GTA3 og VC og da, men det er flere tusen mods til SA)

 

Menne seriøst...all køntri dritten kunne dem ha pelma vekk, hatt inn litt mere rap..er så glad man kan årdne inn egen musikk på PC *fyrer opp GTA SA*

Endret av Zerrier
Lenke til kommentar

Jeg elsker flyoppdragene i det.. gir meg en god grunn til å ødelegge tastaturet *grr*. Jada, skulle hatt gamepad.. men jeg har bestilt Thrustmaster Cougar for Falcon 4.0 Allied Force simmen, og ikke f. om jeg kjøper en gamepad når jeg nettopp har betalt nesten 2.000,- for en joystick og throttle (det er bare en smule overkill å bruke noe slikt med GTA ... men som sagt er det ment for Falcon 4.0 AF anyways).

 

Hyperivrig lett tapping på taster så fingrene får krampe FTW.

 

Edit: Skulle kanskje føyd til noe mer positivt.. uhm:

 

Atmosfæren i GTA spillene er flott. Musikken på radioen, hva folk snakker om rundt deg, trafikken, dyrelivet o.s.v. Alt det får meg til å føle at Rockstar* virkelig har lært mye om å skape et dynamisk og realistisk miljø rundt spilleren, og jeg håper de aldri slutter å lage slike spill som dette.

 

Ser frem til IV, men lurer på om jeg bare skal kjøpe en konsoll for det istedet for å oppgradere PCen mer. Det avhenger litt av hvor prisene på 8800GTX kortene går utover vinteren og til neste vår.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...