Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akuratt innstalert og lagd meg account, men jeg kommer ikke inn. Det står "Conection to [EN-RP] Laurelin...", har stått det i 30 minn og ingen ting skjer. Har prøvd andre servere også, men kommer ikke inn. noen ideer om hvorfor jeg ikke kommer inn?

Lenke til kommentar

Sk8on, angående de "kill" deedsa, for min del virker det mest som grind quests av standard typen. Hva er forskjellen på de og quests som sier drep XX, med followup som sier drep XX.

 

Vet ikke helt hva jeg syns om traits systemet enda, men til nå har jeg vært for opptatt med å ha det artig til å bry meg :p

Lenke til kommentar

Til noe helt annet: Skal man kunne høre emotes i spillet, for eksempel /laugh - hører ingen latter i spillet slik jeg gjør i wow. Lurer på om jeg har lydtekniske problemer eller ikke. Savner egentlig litt muligheten til å høre stemmen til karakteren min, ga liksom litt personlighet det.

Lenke til kommentar
Sk8on, angående de "kill" deedsa, for min del virker det mest som grind quests av standard typen. Hva er forskjellen på de og quests som sier drep XX, med followup som sier drep XX.

 

Vet ikke helt hva jeg syns om traits systemet enda, men til nå har jeg vært for opptatt med å ha det artig til å bry meg :p

8525169[/snapback]

 

Vel du får en trait som er brukbar, jadet er jo grinding egentlig, men mange av killsa kommer av de du passerer eller dreper under quests, men vil man bli fortere ferdig kan man grinde dem, dessuten er det vel mer eller mindre et must hvis du vil ha en karakter som er god^^

 

Dessuten de har gjort det opp litt sånn at grindinga er ikke helt meningsløs, i mange mmoer jeg har spilt så blir det mye grinding de siste 20%'ene før level up, men her kan man få litt mer ut av det også, veldig greit egentlig, når du får en trait så kan du stikke til en bard(vises på mini map og world map hvis du setter på alle filtre) Er kanskje ikke så interesant i starten, men etter level 20 så begynner du å få mange bra...hvis du har gjort deeds da^^ de blir oppgradert etterhvert når du gjør deeds andre steder:) rank 1 rank2 osv^^

 

Har akuratt innstalert og lagd meg account, men jeg kommer ikke inn. Det står "Conection to [EN-RP] Laurelin...", har stått det i 30 minn og ingen ting skjer. Har prøvd andre servere også, men kommer ikke inn. noen ideer om hvorfor jeg ikke kommer inn?

 

Det har de fiksa nå...takk og pris, jeg hadde også denne feilen =/

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

har ikke lest igjennom alle postene.. men hær er mine erfaringer..

Va litt skuffet i begynnelsen (for likt wow kanskje?) men etter og joinet guild og kommet litt opp i levels ELSKER jeg bare dette spillet :p

 

Er en lev 13 ministral på rp serveren. har joinet en ok ny guild (rundt 20 medlemmer) som akseptere alle modne spillere som er villig til og samarbeide og litt rp.(pm meg så kan jeg se om jeg kan få dere inn).

 

Begynner på chapter 11 i dag vist noen vil joine..(er jo ikke så sterk, men kan repparere dere når dere får skrubbsår :p)

 

Annen ting jeg oppdaget var att det krever en monster av en pc.

Når jeg installerete spillet var mine specs gf8800 gts amd64 3000+ 1gb.

Lagget som fy i byer på medium.

Oppgraderte pcn i går til 4gb ddr2 e6600 (stock speed) asus p5n-e.

Kjørere alt på maks med null lagg nå !!:):) (samme med bf2142,nwn2,gothic3 så jeg er kjeeempe fornøyd.. har ikke hadd behov for og klokke enda )

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar
Da er innstallering ferdig og sittet å venter på at en 800mb patch skal bli ferdig. *lese manual*

8530030[/snapback]

 

Trenger ikke den patchen på over 800 Mb visstnåkk....

Det er en bug i launcheren som ligger på DVD-en. Det eneste du trenger å gjøre er å trykke på continue, så laster den ned alt som trengs for å patche release-versjonen til v1.12. Og det er ikke i nærheten av 850MB.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...