Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I WoW, så likte jeg veldig godt klassene Druid og Warlock!

 

Hvilken klasse er nærmest den i LotRO ?

 

Jeg starta med Lore-Master, men er litt usikker på om det er den riktige klassen for meg? (Har ikke prøvd noe enda, så jeg uttaler meg ikke på erfaring, jeg bare spør).

 

Jeg er en "solo-spiller", og vil queste litt alene og sånn.. men, vil prøve meg på noe annet en "pure fighter", liksom.. og vil prøve litt magi og sånn! :)

 

I hvert fall!

 

Har jeg valgt en grei klasse? :)

Lenke til kommentar
I WoW, så likte jeg veldig godt klassene Druid og Warlock!

 

Hvilken klasse er nærmest den i LotRO ?

 

Jeg starta med Lore-Master, men er litt usikker på om det er den riktige klassen for meg? (Har ikke prøvd noe enda, så jeg uttaler meg ikke på erfaring, jeg bare spør).

 

Jeg er en "solo-spiller", og vil queste litt alene og sånn.. men, vil prøve meg på noe annet en "pure fighter", liksom.. og vil prøve litt magi og sånn! :)

 

I hvert fall!

 

Har jeg valgt en grei klasse? :)

8531896[/snapback]

 

Druid = healer = minstrel

 

Warlock = debuffer = lore-master

 

En veldig kort og noe basic beskrivelse kanskje, men sånn i prinsippet skulle vel det være ihvertfall en liten pekepinn. Det er vel ingen klasser i LOTRO som er like varierte som druid (som jo kan være både tank, dps, caster og healer). Minstrel og lore-master funker vel godt i team skulle jeg tro, den ene buffer teammates og healer, og den andre debuffer fienden og er mer en protector.

Lenke til kommentar

Takk skal dere ha, alle som har snakket så varmt om LOTRO :angry:

 

Sitter nå og installerer to kopier av spillet (en for meg, en for bruttern). Akkurat hva jeg trengte nå som sommeren kom: En ny avhengighet :p

 

Neida, jeg gleder meg jeg. Kan bli spennende å prøve noe annet etter godt over to år med World of Warcraft.

Lenke til kommentar

Har spilt i noen dager nå og det blir bare bedre og bedre :)

En ting som plager meg though; Angrer nå en del på at jeg valgte normal pve server og ikke rp. Har ikke tall på hvor mange varianter av navnene Gandalf, Aragorn, Legolas, osv jeg har møtt.. Det er snakk om å bytte ut en bokstav i navnet liksom, ref ArEgorn, LePolas, osv... Kom igjen a folkens, vær LITT kreative! :wallbash:

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg lurer på ang. buddy-card som følger med spillet.

 

Jeg kjøpte LOTRO for noen dager siden. Søsteren min lånte DVDen og fikk buddy-card som fulgte med. Nå er hun nok så gira på spillet selv og ønsker å skaffe seg det.

 

Da er spørsmålet mitt, er det mulig å kjøpe et gamercard fra for eks. cdon.no, og så kan hun fortsette å spille. Eller må hun evt. kjøpe et helt nytt spill?

 

Jeg håper på det første, men har mine tvil.

Takk på forhånd for svar.

Endret av Chicken
Lenke til kommentar
Har spilt i noen dager nå og det blir bare bedre og bedre :)

En ting som plager meg though; Angrer nå en del på at jeg valgte normal pve server og ikke rp. Har ikke tall på hvor mange varianter av navnene Gandalf, Aragorn, Legolas, osv jeg har møtt.. Det er snakk om å bytte ut en bokstav i navnet liksom, ref ArEgorn, LePolas, osv... Kom igjen a folkens, vær LITT kreative!  :wallbash:

8535108[/snapback]

 

Ahhh, flott å høre...

 

Rp serveren er så langt ganske fri for sånt (var derfor jeg startet der også). Ble liksom vant til det etterhvert på Wow, men i Lotro er jo sånne navn fullstendig på jordet. Tydeligvis mange drittunger uten fantasi ja...

 

Husk, det er aldri for sent... kom over på Laurelin, tror det vil lønne seg i det lange løp ;)

Lenke til kommentar
Annen ting jeg oppdaget var att det krever en monster av en pc.

Når jeg installerete spillet var mine specs gf8800 gts amd64 3000+ 1gb.

Lagget som fy i byer på medium.

Oppgraderte pcn i går til 4gb ddr2 e6600 (stock speed) asus p5n-e.

Kjørere alt på maks med null lagg nå !!:):)  (samme med bf2142,nwn2,gothic3 så jeg er kjeeempe fornøyd.. har ikke hadd behov for og klokke enda )

8528085[/snapback]

 

Vil ikke si at det stemmer, det kan være nettet eller serveren også. Har selv GF6600 og 1,5gb ram og samme prosessor som deg og har enda ikke hatt noe lagg på medium grafikk.

 

Kanskje en LOTRO del av forumet ikke hadde vært så dumt?

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg lurer på ang. buddy-card som følger med spillet.

 

Jeg kjøpte LOTRO for noen dager siden. Søsteren min lånte DVDen og fikk buddy-card som fulgte med. Nå er hun nok så gira på spillet selv og ønsker å skaffe seg det.

 

Da er spørsmålet mitt, er det mulig å kjøpe et gamercard fra for eks. cdon.no, og så kan hun fortsette å spille. Eller må hun evt. kjøpe et helt nytt spill?

 

Jeg håper på det første, men har mine tvil.

Takk på forhånd for svar.

8535828[/snapback]

 

Ville det ikke blitt litt for billigt og enkelt og gjort det sånt tror du at annen hver person slipper og kjøpe det.

 

 

Nei du må kjøpe spillet orginalt etterpå, men er nesten bombesikker på at hun kan fortsette på den characteren hun har laget.

 

Jeg selv har orginalen, også har jeg bestillet Special Edition utenom.

Lenke til kommentar
Går det fort å bli lvl 50 synes dere ? iforhold til fks wow, eller holder det sånn ca samme tempo.

8533768[/snapback]

 

Krever litt mere effort for å nå 50 enn i wow, men det kommer mye ann på hvor addict man er også da, har sett folk som er level 45 allerede, sikkert fork som har spilt beta og sånn før det da tenker jeg, men jeg trur de som har den levlen har skippet en god del deeds(skal ikke påstå noe her men) og hvis de har gjort det, tja, da blir det ikke en fult så god karakter om du hadde tatt deg tid til deeds på vegen opp i levlene, det lønner seg å gjøre ferdig alle deeds pr område du kommer til egentlig, masse traits å velge i mellom, jeg er level 26 nå og har en god del å velge i mellom.

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg lurer på ang. buddy-card som følger med spillet.

 

Jeg kjøpte LOTRO for noen dager siden. Søsteren min lånte DVDen og fikk buddy-card som fulgte med. Nå er hun nok så gira på spillet selv og ønsker å skaffe seg det.

 

Da er spørsmålet mitt, er det mulig å kjøpe et gamercard fra for eks. cdon.no, og så kan hun fortsette å spille. Eller må hun evt. kjøpe et helt nytt spill?

 

Jeg håper på det første, men har mine tvil.

Takk på forhånd for svar.

8535828[/snapback]

 

Ville det ikke blitt litt for billigt og enkelt og gjort det sånt tror du at annen hver person slipper og kjøpe det.

 

 

Nei du må kjøpe spillet orginalt etterpå, men er nesten bombesikker på at hun kan fortsette på den characteren hun har laget.

 

Jeg selv har orginalen, også har jeg bestillet Special Edition utenom.

8536077[/snapback]

 

Det er bare å kjøpe spillet og skrive inn reg. code på accounten hennes! Da vil du få den gratis mnd. som følger med spillet! Deretter kjøper du mer tid med kred-kort eller game card (eller hva du vil)

 

Vet dere om EBGames o.l. har begynt å selge Game Cards?

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg lurer på ang. buddy-card som følger med spillet.

 

Jeg kjøpte LOTRO for noen dager siden. Søsteren min lånte DVDen og fikk buddy-card som fulgte med. Nå er hun nok så gira på spillet selv og ønsker å skaffe seg det.

 

Da er spørsmålet mitt, er det mulig å kjøpe et gamercard fra for eks. cdon.no, og så kan hun fortsette å spille. Eller må hun evt. kjøpe et helt nytt spill?

 

Jeg håper på det første, men har mine tvil.

Takk på forhånd for svar.

8535828[/snapback]

 

 

Hun må nokk kjøpe seg ein egen Lisens nøkkel, det nytter ikkje med prøve nøkkelen hun fikk av deg. Den varer kun i 7 dager. Hun kan da fortsette å spille på sin gammle char.

Endret av albions
Lenke til kommentar

Jeg har nå startet meg en elf hunter, og bruttern har en dwarf champion. Kjempeallright hittil, men det er lett å merke at det krever betydelig mer enn World of Warcraft.

 

Det er morsomt å løpe rundt, explore og sånn, men jeg har allerede nå stått fast på en quest. I World of Warcraft var jeg mer eller mindre avhengig av å bruke Thottbot/Wowhead - uten at det la noen demper på gleden ved å spille.

 

Jeg er fullstendig klar over at det ikke er lenge siden spillet kom ut, men finnes det noen tilsvarende sider for LOTRO?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...