Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og tenkte på om eg skulle skaffe meg dette spillet, er lei av WoW så det er på tide at eg prøver noe annet. Er ikke helt sikker på om eg skal kjøpe det, så visst noen kunne vere så greie å gi meg en "buddy code" hadde dette vert virkelig hyggelig. Svar på PM visst du er interessert i å kanskje få en ny spiller inn. :)

 

Håper på svar,

 

-Aleks.

Lenke til kommentar
Et bilde sier mere en tusen ord...er det ikke slik dem sier? :p

 

61698.jpeg

 

Dette er på Medium settings....

8517442[/snapback]

 

Hva har du av maskinvare? Skjemkort?

8520748[/snapback]

Vet du ikke spurte meg, men ser i siggen din at du har 7900 kort.

 

Jeg har Nvidia 7600GT og kjører alt på ultra high og det er spillbart, ser helt rått ut.

 

blir nok til et x1950xt skjermkort på meg da det gir superytelse til en grei pris nå.

 

Regner med jeg kan kjøre på med mer AA og AF og med det nye kortet når det kommer i hus.

 

Spillet har fått god omtale at det gir flott grafikk på lave systemer, så det virke som di har en bra optimalisert spillemotor.

8521741[/snapback]

 

Ok. Har jo i utgangspunktet et skarpere skjermkort enn deg, som i tillegg er overklokket, så da sku det ikke by på problemer hvertfall! :)

Lenke til kommentar

Syns questene er forsåvidt like, er noen løpe, noen drepe, noen er å samle drops. Men drop rate er 100% for alle utenom 2 quests for meg så langt, og det var hvor man skulle få tak i 1. Syns spillene er ganske lik, og morsomme sådann. Er derimot svært lei av OOC chatten på RP-Laurelin hvor de oppfører seg som små unger og kommer med barnslige kommentarer om alt som har med WoW å gjøre :roll:

 

vurderer å kanskje starte opp, men vil gjerne vite om det er noen norske guilds, hvordan PvE er osv osv :p

Lenke til kommentar

Kommer ikke inn jeg heller. JEg lurer på en ting. Hver gang jeg logger på står det at chat servers er unavailable. Uansett hvordan jeg stiller inn er jeg aldri inne på noen chatte kanaler, hverken OOC, Trade eller ingenting! Hvis jeg velger den lille boblen å velger å snakke i f.eks trade står det bare at jeg ikke er inne på chat server. Noen som har hatt samme problem?

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar

"Issues with logging into the game

 

 

We sincerely apologise for the current situation with logging into the game for some users. This currently affects around one third of the player base; we are working intensively to get customers back into the game. If you are affected by this problem please attempt to log in approximately every 20 minutes – this will help us in returning you to middle-earth.

 

Many thanks"

Endret av atticus
Lenke til kommentar
"Issues with logging into the game

 

 

We sincerely apologise for the current situation with logging into the game for some users. This currently affects around one third of the player base; we are working intensively to get customers back into the game. If you are affected by this problem please attempt to log in approximately every 20 minutes – this will help us in returning you to middle-earth.

 

Many thanks"

8523313[/snapback]

 

ah, skulle akkuratt poste det :!:

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er LOTR enormt mye større en WoW. Har spillt ein god stund nå og har kansje sett 3% av landområda  :p

8523338[/snapback]

 

 

Husk at det du ser når du zoomer helt ut ikke er alt du kan utforske. Tror hvertfall ikke det? Kan noen plis motbevise meg:P Hadde vært fett. Men tviler på at det er så stort. Tror bare du kan dra til dit du ser på mapet på trinnet før du har zoomet helt ut..

Lenke til kommentar
Virker som ett bra spill. Men plager meg at man bare har mulighet til å spille på den "gode" siden.

 

Og at man ikke har noe å frykte unntatt NPCer.. Sitter å venter på AoC og forhåpentligvis FFA PVP server.. LotrO er litt for "carebear" spill for min smak..

8500929[/snapback]

 

Vel sier seg egentlig selv at man ikke kan spille som ond (bortsett fra i monsterplay)^^ men jeg er enig at pvp parten er en smule laber, hvertfall for hardcore pvpers, jeg er dog nåkså lei av ganking..så for min del var det helt greit, jeg har spilt bare pvp de sister årene, jeg får aldri dreisen på det, kan jeg ikke pvp solo så fpr det være, blir rett og slett ikke god nok (ikke at jeg gidder å sette meg nok inn i ting til at jeg blir god da) ^^

 

For å snakke mer om Lotro, så syns jeg spillet er topp, mange quests er soloable, og du trenger ikke gruppe for å komme fram i verden, men raidere etc fortjener bedre utstyr enn de som ikke gjør nok effort og det skjer jo, questene er ikke irriterende som i mange andre spill (feks wow og everquest 2) hvor du må løpe i ring i 4 timer og drepe mobs for å få 10 "knaskelusk paws" til en fyr som tydligvis ikke er takknemmelig siden han gir deg ingenting selv om du satte livet ditt på spill fordi skogen kryr av Elites/heroics rundt de du egentlig skal drepe.

 

På lav level ser karakteren din ut, altså ikke som i wow hvor karakteren din ser ut som en ned driti fyllikk uteligger i rusten plate før du når level 50 (dette er nok en smaksak, men jeg mener hvertfall det)

 

Skill systemet er genialt, du får skills pr level som er noget normalt, men når det kommer til traits, som er veldig bra og koster ikke mye å equippe(finnes untak, noen er veldig dyre) dette går ut på at du først dreper tja en ulv feks innen 1 område, da får du noe som kalles deed Wolf slayer feks, da skal du drepe 30 ulver(ikke værre enn at du dreper de du kommer over, OG får XP for det, da får du først en tittel også kommer Wolf slayer Advnaced hvor du må drepe ca dobbelt så mange, men da er rewarden XP som vanlig og en trait istede, dette er genialt, har du ikke quests å gjøre...ja hva gjør vi da?? deeeeeeeds for svarte, man har hele tiden noe å suldre med, har du gjort alle deeds og quests, da stikker du til et annet sted og quester da, det er masse av de, fleste av dem er solo også^^ dessuten er det ikke vanskelig å få med folk i fellowship heller, hvertfall ikke på Laurelin[RP]

 

Eller så kan du jo ta opp crafting da, som ligner noe på wow sitt crafting system, dette syns jeg er crap, crafting burde være mer enn det, alt for lite effort, everquest 2 sitt crafting system rocka der, men utenom det så er det mange kule craft classes du kan velge imellom.

 

Jeg syns hvertfall at har du ikke noe å gjøre i LOTRO, vel da, gå til nærmeste inn/tavern og underhold folk med dine gode skills som Lute/Flute/clarinet/Harpe etc

 

Har sitti mange timer i betaen og laget egene sanger, og lært meg div ringenes herre sanger, bla The Shire theme

Hvis noen vil vite hvordan man spiller den så kan jeg den utenat såh! ^^

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...