Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe gaming card kommet, du for med et lite ark i coveret, som du aktiverer, og ja du for den første måneden gratis.

8515478[/snapback]

 

 

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

 

Hmm :p

8515499[/snapback]

 

 

Hmm?

 

Ja og så? Ser ikke noe gamingcard.

8515552[/snapback]

 

 

Lord of the Rings: Shadows of Angmar - 60 Days Game Time Card (PC - Svenskt omslag - mer info klikk her »

OBS! Dersom ikke annet er oppgitt, selger vi den svenske utgaven (spill og manual er på svensk/engelsk).

)

219 kr

Bestill

Lenke til kommentar

Har nå spilt et par dager og fått et litt bedre inntrykk av spillet. Jeg var dritlei Wow, av levelling, questing generelt, hele suppa egentlig. Likevel har LotrO klart å virkelig fange interessen min gitt.

 

Nå er jeg stor fan av Lotr generelt, satt omtrent med tårer i øynene da jeg så filmene, så sinnsykt bra var de. Sånn sett passer dette spillet utmerket. Atmosfæren i spillet er helt utrolig. Store utstrakte områder som kan utforskes, varierte og innovative klasser man kan spille, quester som faktisk har innhold og storylines, mengder av deeds og titler man kan strebe etter etc. etc... for ikke å snakke om musikk systemet, hvor man kan spille instrumenter... genialt!

 

Har ennå ikke fått prøvd meg på Monster Play, altså pvp delen, men ut ifra det jeg lest om det virker det rimelig artig også.

 

Så for å svare på topic, hvordan er Lord of The Rings Online? Utrolig bra. Jeg hadde egentlig ikke planer om et nytt mmo, hadde tenkt å holde meg til Guild Wars. Er utrolig glad for at jeg ga spillet en sjanse. Det tok ikke lange tiden å bli fullstendig hekta...

 

Anbefales! :woot:

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar
Syns du virkelig ikke quester som "hent 12 kobold-ører" er rimelig meningsløse? Det blir heller ikke bedre av at det tydeligvis er langt ifra alle kobolder som har ører...

8519363[/snapback]

 

Nei, questgiveren trenger tydeligvis koboldører til et eller annet, ikke noe meningsløst med det.

 

Hadde vært mye værre hvis alle questitems hadde en droprate på 100%, hvis du spør meg.

Lenke til kommentar

I wow får man ganske mye mer experience fra å drepe mobs i forhold til LotrO. Sånn sett er jo hele grindeprosessen mye mer i fokus, og på den måten funker det jo med "drep så og så mange" type quester (selv om de jo er intetsigende og urkjedelige).

 

Nå er jo hele Wow basert på grind også da, grinde for exp, grinde for utstyr, grinde for pvp honor, grinde for penger, grinde for rep...

Lenke til kommentar
Jeg sitter å vurderer å stikke og kjøpe det. Men, er usikker på om jeg har bra nok pc.

 

AMD Athlon 2ghz 3000+

1,5Gb RAM

GeForce Fx 6600

 

Vil det holde?

8519691[/snapback]

 

Lotr-europe.com-faq?

henta dette derfra:

 

What are the recommended system requirements for the Pre-order?

(Last updated: 05-02-2007 12:14:38)

Intel Pentium® 4 2.8 GHz or AMD Athlon® 64 3000

Supported 128 MB Graphics Card*

1 GB RAM

10 GB available

DirectX® 9.0c

Windows® XP/Vista

Broadband Internet Connection 512kbps or higher

2X DVD ROM

 

What are the minimum system requirements for the Pre-order?

(Last updated: 05-02-2007 12:13:52)

Intel Pentium® 4 1.8 GHz or AMD Athlon® XP 1800+

Supported 64MB Graphics Card*

512 MB RAM

7GB available

DirectX® 9.0c

Windows® XP

Broadband Internet Connection

2X DVD ROM

 

Håper det hjalp en liten smule iallefall :p

Lenke til kommentar
Hadde vært mye værre hvis alle questitems hadde en droprate på 100%, hvis du spør meg.

Enig i at items ol. ikke bør ha droprate på 100%, men når det gjelder hoder, ører, poter osv. så syns jeg det bare blir teit.

 

Har ikke fått prøvd LOTRO ennå, satser på å kjøpe det til helga, siden jeg da er ferdig med alle prosjekter og obligatoriske oppgaver som skal leveres dette semesteret.

Lenke til kommentar
Et bilde sier mere en tusen ord...er det ikke slik dem sier? :p

 

61698.jpeg

 

Dette er på Medium settings....

8517442[/snapback]

 

Hva har du av maskinvare? Skjemkort?

8520748[/snapback]

Vet du ikke spurte meg, men ser i siggen din at du har 7900 kort.

 

Jeg har Nvidia 7600GT og kjører alt på ultra high og det er spillbart, ser helt rått ut.

 

blir nok til et x1950xt skjermkort på meg da det gir superytelse til en grei pris nå.

 

Regner med jeg kan kjøre på med mer AA og AF og med det nye kortet når det kommer i hus.

 

Spillet har fått god omtale at det gir flott grafikk på lave systemer, så det virke som di har en bra optimalisert spillemotor.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Er questene like ensformige og meningsløse som WoW?

8512360[/snapback]

 

WoW-questene er da langt i fra meningsløse

8519282[/snapback]

 

Huff, jo. Er så lei av de questene der det står at du må drepe det og det. Alt for lite variasjon i questene. Selfølgelig er noen morsomme, men alt for få av dem.

 

On Topic. Leste en anmeldelse her http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=75657&page=1

 

Imponerende karakter. Gleder meg bare enda mer :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...