Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe dette spille bare om di seller gamecard.. gjør di de? Og om di seller.. hvor?

8505851[/snapback]

 

De skal ha det overalt vil jeg tro men ikke alle har fått det inn..

Spurte EBGames her og de sa at "vi har ikke fått det in enda"

Enda betyr vel at de ikke har fått det inn, men skal det? Jeg satser på game card betaling, lar ikke modern ..(øh...jeg lar modern?) bruke kortet sitt på detta :p

Lenke til kommentar

http://www.lotronline.com/content/lordofth...e-freetrial.php

Altså har de ingen trial enda brotsett fra buddy codes som følger med spillet (også camcard?).

 

EDT: http://www.ddo-europe.com/?territory=EnglishUK

Dungeuns and Dragons Online er laget av Codemasters som er med å lage LOTRO og dette spillet har trial så jeg vil tro at om noen uker vil de ha en trial klar ...

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

RP = Role Playing! Servere der folk lever seg inn i character og spiller rollespill :D Man slepper dermed også navn som IloveSpiderMan osv. (også styggere navn :p). Disse vil bli kastet ut.

Spiller selv på Laurelin, ellers er det laget en tråd for serverer-valget til folk. Den finnes her..

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=755944

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

The Lord of the Rings Online.

 

Under finner dere noen av de positive tingene med Lotr Online:

- Man starter med maks bags

- Som hunter slipper man en egen pil sekk, samt at man har uendelige piler

- State of the art grafikk

- En enorm dybde og uante muligheter for utviklerene

- Instance bitene er en glimrende måte å ta deg gjennom spillet på, for eksempel, i stedet for å starte på en kjedelige kirkegård, blir man dratt inn i en instance fylt av flammer og action. Som dverg møter man Gandalf og Gimli, som menneske møter man en av de beryktede Nazgul osv.

- Man opptjener seg forskjellige titler etterhvert som man utfører quester, bragder, oppdagelser. For eksempel, hvis du kommer deg til levl 10 uten å dø, kan du utsmykke deg med tittelen ...... the undefeated.

- Man får destiny points når man når levl 10, disse kan man bruke til å forbedre karakteren, men man kan også spare poengene til Monster play.

- Som levl 10 kan man dra gjennom en slags portal og joine Monster play, spillets PVP del. Har kan du velge mellom fem "evil" characters. Ulv, edderkopp, Orc mm.

Du velger navn og så starter du som levl 50. Her kan du gjøre quester, utforske, drepe "de gode" med mer.

- på levl 35 kan man kjøpe mount

- Man kan lage eller kjøpe så kalte "dye", man kan da farge rustningen/klær/kappe i de fargene man ønsker, for eksempel i gull.

- Glimrende ingame komunikasjonssystem, selv om man er på AH(auksjons huset) kan man problemfritt skrive i chatvinduet, når man mottar en tell, kan man raskt bytte til "tell" vinduet og velge den char, man vil snakke med, uten å måtte trykke /r eller lignende.

 

Dette er bare noen av de tingene som jeg synes Lotr gjør bra, det kommer sikkert mange flere gode punkter etterhvert.

 

Legger ved et bilde fra en såklat epic quest:

 

Ser deg i Midgard. :thumbup:

post-49769-1177964090_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er mulig å ha hus, ja. Servere er nede pga et strømbrudd hørte jeg. Ække sikker da. Er i alle fall en login-feil...

8507701[/snapback]

 

Kilde takk

 

Har alldri hørt noe om og eie et hus :ph34r:

8507969[/snapback]

Man kan ikke eie det nei, men kommer kanskje i expansions.

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig å lese til hit.. men, lurte på en ting;

 

Hvordan er spillet for oss som liker "singleplayer -spill" !?

 

Jeg er en av de typene som da liker spill som Gothic 3, hvor universet er "mitt", på en måte.. Jeg likte i grunnen WoW (selv om jeg aldri kom lengre enn lvl 28), men jeg likte egentlig best å pusle for meg selv.. Det gjorde ikke noe at jeg gikk med andre, men jeg har mer sans for gode quester, enn "kill this n' that" ..

 

Så, hvordan er dette spillet for oss "singleplayer -folk" !? :)

Lenke til kommentar

@Bone: Spillet funker bra for de som vil spille alene, jeg er level 14 og har klart de fleste oppdragene til nå uten hjelp. Det er dog noen oppdrag som er såpass vanskelige at de krever en gruppe, men de er markert som "Fellowship Quest". Jeg har vel gjort 50-60 oppdrag til nå (er level 14), og så langt tror jeg at det bare har vært tre oppdrag som krevde gruppe.

 

Det er forøvrig forskjell på klassene i forhold til hvor lett det er å spille oppdragene alene. Jeg spiller som Hunter og har det nokså greit i forhold til solo-spill, må bare passe på å ikke bli angrepet av for mange på én gang. Jeg ser for meg at melee-klassene også har det greit (champion f.eks.), mens lore-master og minstrel kanskje er vanskeligst å spille alene. På den annen side, spiller du minstrel (healer) er det lett å finne en gruppe. ;)

 

Jeg er selv en "single-player". Jeg spilte WoW til level 21, jeg for min del. Da gikk jeg lei av grinde-oppdragene, for ikke å snakke om alle tullingene som campet rundt omkring og farmet monstrene jeg var satt til å drepe/plukke opp ting fra. Jeg har til gode å oppleve noe sånt i LotRO... Man er gjerne flere i et område, men spillerene er høflige og hjelper heller hverandre, spesielt hvis det ser ut som om du sliter (i alle fall min erfaring på RP-serveren Laurelin). Det kan nok ha sammenheng med at det ikke er så mye erfaringspoeng å hente på å drepe monstre i forhold til hva du får for å gjøre oppdrag.

 

De forskjellige områdene er også gjenstand for flere enn én quest, gjerne en tre - fire stykker, så selv om det er ti stykker i samme område, så kan det godt være at du er den eneste som er der for å drepe bossen. Da er det godt å ha de andre rundt deg som har som oppdrag å drepe undersåttene hans (et oppdrag du da har utført tidligere), så har du nærmest åpen vei til bossen. For eksempel.

 

Tror ikke du vil angre hvis du begynner å spille LotRO hvis du liker single-player. Spillet er lagt opp til å fungere solo. At spillerene liker å kunne spille en del solo er noe Turbine, utvikler av LotRO, lærte på den harde måten i Dungeons and Dragons Online. Det var vel den største kritikken mot DDO, at solo-spill ikke eksisterte. Til slutt ble det implementert, men da tror jeg det var for sent... De har ikke gjort den samme tabben i LotRO.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...