Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Fekk spelet i dag. Og treng kanskje litt grunnleggande hjelp i oppstarten. Kvar spele folka som henger her?

8790195[/snapback]

Samme lurer jeg på :) Forhåpentligvis får jeg mitt eksemplar i morgen eller på torsdag. Da blir det bråk i Midgard... eller så kræsjer PCen min som vanlig :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg stengte kontoen idag faktisk...hm ikke bra! Hvorfor i all verden gjorde jeg det?

 

Jeg gikk tilbake til World of Warcraft for jeg synes det ble litt blast i lengden. Altså grafikken er kjempe bra med masse detaljer. Men landskapet er veldig kjedelig i lengda...

 

Armor synes jeg virker veldig begrenset også, det er ikke mye imponerende ting å se synes jeg. Det mangler lissom litt mere trollskt atmosfære...

 

Utenom det så er spillet jo kanon....men nok til at jeg stengte kontoen ivertfall.

Lenke til kommentar

Kommer jo "expansion" 14. juni med masse nytt armor, nytt area, osv. Kommer også slike armor-sett som man har i WoW, nye våpen, nye fiender, masse instances, og spillets første 24-personers raid får man også.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

Gleder meg som bare f***. Men han som (dere sier) kan snakke med dyrene er: Radagast The Brown. Han kan prate med alle slags dyr, trolig han som sendte ørnen.

 

Til flying mount: Tror det ikke blir ørner, kanskje drager? Eller at de finner opp et nytt vesen, slik at man ikke tråler videoene.

Lenke til kommentar
Kommer jo "expansion" 14. juni med masse nytt armor, nytt area, osv. Kommer også slike armor-sett som man har i WoW, nye våpen, nye fiender, masse instances, og spillets første 24-personers raid får man også.

8793167[/snapback]

Er dette en expansion i form av en update, eller er det noe man må kjøpe? Hvis den må kjøpes: hvor mye vil den koste?

Lenke til kommentar
Kommer jo "expansion" 14. juni med masse nytt armor, nytt area, osv. Kommer også slike armor-sett som man har i WoW, nye våpen, nye fiender, masse instances, og spillets første 24-personers raid får man også.

8793167[/snapback]

Er dette en expansion i form av en update, eller er det noe man må kjøpe? Hvis den må kjøpes: hvor mye vil den koste?

8794288[/snapback]

 

Gratis update. Å bruke ordet "expansion" er nok noe overdrevet. "Content update" vil jeg kalle det.

Lenke til kommentar
kjapt spørsmål: Kan man oppdatere prøve accounten til full account? eller må man starte heilt på nytt om man faktisk kjøpe spelet?

8794380[/snapback]

Man kan ikke bare kjøpe spillet og registrere det på prøveaccounten å fortsette der da ?

8794394[/snapback]

 

Joda, jeg mener det vil funke helt greit.

Lenke til kommentar
i og med at det bare er en drage igjen i middle-earth så er det lite sannsynlig at drager blir flying-mounts. for å være ærlig tror jeg neppe vi får se flying mounts i lotro siden det ikke passer inn i lore-en i det hele tatt.

8793908[/snapback]

 

trudde smaug var død eg? .. eller er dette før "Hobbiten" skjedde? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hobbiten fortellingen er jo klart noe som skjedde før Lord of the Rings fortellingen, det er jo Bilbo Baggins som fant ringen i "Hobbiten". Slik jeg har forstått det så er LOTRO basert på Lord of the Rings boken og fellowship'et og Frodo sin reise til Mount Doom. Områdene som er i spillet foreløpig skraper bare overflaten av det samlede spillet. Dermed kan det være et interessant "single player" spill også hvis man bare quester seg fremover i et godt nok tempo uten å stange i endgame.

 

Selv spiller jeg fremdeles mye WoW og er enda ikke ferdig med alle questene i Burning Crusade. Dette gjør det mer interessant og hjelper å holde varigheten. :) - Lotro er jeg bare innom av og til for det blir litt for mye med to online spill samtidig. :)

Lenke til kommentar

BSOD feilmedlingen din bør gi en indikasjon på hvilken applikasjon eller driver som feiler. Som oftest skyldes det en flaky driver du har installert eller kanskje ustabilitet som skyldes overklokking eller feile timings. Av erfaring pleier råtne chipset drivere å være årsaken til mye BSOD også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...