Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Questene er godt nok fortalt til at man kan i hvertfall finne fram til området og da er det jo bare å lete litt. Mest irriterende er vel folk som er i North Downs og ikke greier å finne Halbarad. Står jo klart i questlogen at man skal følge veien øst til man kommer til Esteldin, allikevel er det folk som må spørre i chatten, glad at man kan forlate de ulike channelsene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Nå har jeg spillt LOTRO i en uke snart, ...

Så lurer jeg på.

Når jeg trykker frem kartet.

så har man jo plasser som Lindon,Rohan,mordor,Rhovanion. og Eriador.

Eriador er jo der man starter, er dette spillet så stort at man kan reise til dei andre plassene på det kartet som er zoomet helt ut ? eller er det beregnet til tillegspakker som kommer ?Forsto det sånn at det er berre 1/4 av spillet som er kommet ut så langt. :hmm:

 

(Poster her for her virker det som det er ein del folk her som har spillt en del og vet sikkert svaret)

Lenke til kommentar
Eg er Tinker, og kan lage mat...

Men kor finner eg Campfire?

Eg har aldri sett det, og har massevis av ingridiensar som eg kan lage om til mat på eit bål...

8763192[/snapback]

 

Har ikke brukt Cook så veldig mye, men du kan vel bare gå til en Oven å lage mat før du stikker ut på tur

Lenke til kommentar

Meh, ble ikke noe spill idag *snufs*

 

Uansett, vi er fire stykker som skal spille, og server blir vel muligens Snowbourn. 2xBurglar, Lore-master og Champion slik det ser ut nå :D

 

Et spm. Fellowships, det er 5man, right?

 

Prøvd det litt, og looken osv minna meg litt om Dungeon siege. Da var jeg solgt :p

Lenke til kommentar
including the first major raid in the game.

 

Gaaaad, hvorfor?! Samme kekeinga som i wow med andre ord? Håpte på at endgame skulle være litt mer interessant.

 

Edit: Ok, takk for oppklaringen Mondain:)

 

Edit igjen: Noen tips om hvor jeg får tak i spillet billigst i feks. Stavanger?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Jeg har noen spørsmål:

 

1.Hvor mye koster det å kjøpe en hest og hvor får jeg kjøpt det?

 

2.Hvordan er det lettest å få pengene til en hest?

 

3.Hvordan ser man på klærne før man kjøper dem?

 

Jeg synes det er stemningen og historien til dette spillet som gjør det annerledes og bra. For å gå opp i level trenger man ikke drepe hundrevis av monstre, men man gjør guests istedenfor, noe som gjør at man ikke går lei spillet så fort.

Endret av trupett
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å handle dette spillet snart. Men er usikker på hvordan PCen min vil dra det...?

 

Abit VT7-hovedkort

Intel P4 3,0 GHz Prescott

TwinMOS 1536 MB RAM (3x512MB)

Western Digital 30GB

Samsung 200GB

Gainward GeForce FX 5700LE 256MB

Razer DiamondBack Magma-mus

Dritt-tastatur

 

Når jeg ser på Requirements på spillet, så ser jeg ingen grunn til at PCen min skal ha no problem med å dra det. Jeg kan si det slik, at jeg lett kan spille Star Wars Galaxies, World of Warcraft, Matrix Online, EverQuest 2 osv. uten problemer.

 

Så, da spør jeg dere; Bør jeg kjøpe LOTR Online?

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Pcen din vil dra det uten trøbbel :). Men ikke forvent å skru opp grafikkinnstillingene altfor mye. Kjøp av nytt skjermkort vil gjøre underverker om du ønsker bedre grafikk iallefall.

 

Men ja, du vil dra spillet uten trøbbel :).

8774993[/snapback]

Takker så mye for svar!

 

Jeg vet at grafikkkortet mitt er helt på trynet :p Men skal jeg ha noe nytt nå, så må jeg skifte ut absolutt alt i PCen, og det har jeg ikk råd til, så da får vi se om jeg ikke klarer å kjøpe meg det derre GeForce 7600 GT eller GS til AGP etterhvert :)

 

Nå fikk jeg lyst på LOTR Online! :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har noen spørsmål:

 

1.Hvor mye koster det å kjøpe en hest og hvor får jeg kjøpt det?

 

2.Hvordan er det lettest å få pengene til en hest?

 

3.Hvordan ser man på klærne før man kjøper dem?

 

Jeg synes det er stemningen og historien til dette spillet som gjør det annerledes og bra. For å gå opp i level trenger man ikke drepe hundrevis av monstre, men man gjør guests istedenfor, noe som gjør at man ikke går lei spillet så fort.

8773888[/snapback]

 

1. Det vet jeg ikke, men tror det var 4,2g

 

2. Det er enten ved questing, crafting eller så kan du grinde det i Agamaur hvis du har en klasse som er grei å soloe elites som gir 10s per kill i bare penger.

 

3. Ctrl+Venstreklikk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...