Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg er Tinker, og kan lage mat...

Men kor finner eg Campfire?

Eg har aldri sett det, og har massevis av ingridiensar som eg kan lage om til mat på eit bål...

 

 

Du kan kjøpe campfire materials på AH eller få en woodworker til og lage de til deg.

Lenke til kommentar
Må man betale månedsavgift som i wow?

Tenker å kjøpe spillet hvis man ikke trenger å betale hver måned..

8775619[/snapback]

Tja, kjøper du game card, så kan du betale annenhver måned..

8776856[/snapback]

Det er jo nesten dyrere å kjøpe game card da. Men det avhenger av hvor du kjøper. Det billigste jeg har sett er kr. 179,-. Når du legger til frakt (og kanskje gebyret du betaler om du ikke bruker telebank/nettbank), så kan du jo egentlig bare kjøpe det på SpaceWorld eller noe slik. Men uansett, game card er en kjempegrei løsning enten du har Visa eller ikke. Jeg kommer til å bruke game card i starten i alle fall :)

Lenke til kommentar

Dette skal kjøpes innen denne uken er omme. Hvordan er det med levels og abilities? har man "tallent points", slik som i WoW / Diablo, eller ting man kan fordype seg i? (Baldurs gate, Neverwinter Night osv.) Eller vil alle ha de samme skillene?

 

Og, er det en side lignende thottbot / wowwiki for Lotro?

Lenke til kommentar
Dette skal kjøpes innen denne uken er omme. Hvordan er det med levels og abilities? har man "tallent points", slik som i WoW / Diablo, eller ting man kan fordype seg i? (Baldurs gate, Neverwinter Night osv.) Eller vil alle ha de samme skillene?

 

Og, er det en side lignende thottbot / wowwiki for Lotro?

8778649[/snapback]

 

LOTRO har noe som heter "traits" som tilsvarer "talent points" i WOW. Gjennom hele spillet kan du utføre forskjellige "deeds". Dette kan være alt fra å utforske forskjellige områder, finne landemerker, bruke en skill du har lært mye, drepe mange fiender av samme slag o.s.v. Det siste er en genial sak mener jeg! Dette gjør "grindingen" mere interessant og meningsfyllt! Når man så har fullført en "deed", får man "traits". Disse kan du "arrangere" hos en NPC kallt "Bard" rundt om i Midgard. Meget interssant system faktisk.

 

Angående sider ala Thotbot, bla noen sider bakover i denne tråden. Sidene er nevnt flere plasser.

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Jo, men da må du skaffe deg en Buddykode, som andre får 1 stk av når de har kjøpt spillet eller gamecard. Da kan du laste ned, og spille i 7 dager.

8781617[/snapback]

 

Noen nettsider som lover vekk buddykodes? Venter på at visa kortet skal komme, så jeg har ikke bestilt enda. Vil ha det så fort som mulig :p

Lenke til kommentar
Om FEM år kan man gå over hele Middle-Earth. Da kan jeg love deg at det er flying mount, sea-mount :p. Gleder meg, med mindre jeg har begynt med andre spill da. Men man får se. Den første utvidelsen kommer faktisk...Denne måneden. Envendim! :D

8783896[/snapback]

Gwahir, ørnen anyone? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...