Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Spiller selv på Lotro er ganske fornøyd med spille så langt, eneste er at når jeg spiller med hunteren så forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke kan bevege meg å skyte piler samtidig.. det gir ingen mening at en med "range" skal står i ro å bli slått på menst han fyrer av piler.

 

Spiller på snowburn vist noen vet om en bra nordisk guild kunne du gitt meg en PM?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller selv på Lotro er ganske fornøyd med spille så langt, eneste er at når jeg spiller med hunteren så forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke kan bevege meg å skyte piler samtidig.. det gir ingen mening at en med "range" skal står i ro å bli slått på menst han fyrer av piler.

 

Spiller på snowburn vist noen vet om en bra nordisk guild kunne du gitt meg en PM?

8729539[/snapback]

 

Dette er kanskje fordi huntere hadde vært utrolig imba hvis de kunne skyte når de beveget seg. Da kunne de brukt det angrepet som senker fiendens fart og bare skutt ryggende til fienden var død. Hadde blitt alfor lett.

Lenke til kommentar
Hvilke proffesion bør jeg velge som hunter? Jeg er snart level 11 og har ikke valgt proffesion enda, så jeg føler det er påtide.

8728872[/snapback]

 

Jeg ville ha valgt explorer som hunter, da får du forester (hugge ved, lage lær), prospector (grave etter jern, sølv o.s.v) og tailor (light og medium armor).

 

Du har ikke bruk for mineraler og ved når du lager light/medium armor, men du kan tjene en god slump penger på selge på AH. Så kan du bruke de pengene på å kjøpe buer og andre ting.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet på torsdag, er level 18 nå, Man Minstrel, har hatt det grise morsomt :) Vi er 3 kompiser om har kjøpt det og har spilt ilag, lagd kinship (guild) og greier :)

 

Det er sinnsykt morsomt :p

 

Mange tror at LOTRO er WoW i en ny innpakning, med første øyekast kan det kanskje virke sånn, men det er faktisk ganske mye nytt og ganske innovativt.

 

For eksempel craftingsystemet er veldig bra bygd opp. LOTRO har fått veldig mye ros fra medier at de har brukt mye tid og har lagd et ganske bra craftingsystem.

Her velger du ikke en og en profession, her velger du på en måte en crafting class.

Selv er jeg Explorer (Prospector (miner), forester (hogge ved) og tailor). Har brukt en del tid på professions og synes det er ganske bra laget :) Kan være litt komplisert de første gangene, men du kommer deg greit nok inn i det etter en liten stund.

 

Combat systemet ligner litt på WoW egentlig, men skal ganske mye til for å revolusjonere combat systemet.

 

Musikksystemet er genialt :) Har vært på noen småkonserter med 2-3 folk som spiller ilag, er veldig morsomt. Noen folk er virkelig gode å spille og får det til å høres veldig bra ut :p

 

Selve spillet i seg selv synes jeg er genialt. Hadde lett gitt det terningkast 5-6.

Med en god nok PC kan grafikken bli utrolig. LOTRO er til dags dato det MMOet med best grafikk, får vel se hvordan AoC blir når det blir utgitt.

Codemasters har virkelig brukt mye tid på smådetaljer som gjør spillet veldig bra og miljøet i spillet er genialt. Kanskje mye fordi at det faktisk er Ringenes Herre, men det er virkelig koselig å stå i et Inn og røyke en pipe som en annen sa her tidligere :)

Og det virker som at NPCene faktisk gjør noe annet enn å bare stå der å se dum ut :)

 

Anbefaler LOTRO på det sterkeste :p

Lenke til kommentar

jepp er enig, grafikken blir helt vill vis du setter den på maks, jeg har alt på absolutt maks. når jeg trykker på F12 blir bare grafikkene og detaljene helt ville. realistisk og vakkert samtidig.

 

 

 

jeg spiller forøvrig burglar på laurelin er lvl 27 atm . bare å ta kontakt for de som ønsker.

 

EDIT glømte nicket, ashar 27 burglar.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Har spilt hobbiten min, Bolla (lvl 16 hunter) gjennom The Shire og en del i Breeland nå. Tenker jeg sier meg ferdig som hunter for en periode, var mest for å føle The Shire som hobbit. Nå har jeg lagd meg den karakteren som skal fungere som main-karakteren min, en Dwarf Champion (jada, jeg veit det er overspilt). Noen tips til hva slags profession jeg bør gå for? Regner med at noe mining av et slag vil være flott. :)

Lenke til kommentar

Kan allerede være nevnt, men står så mye her at jeg klarer ikke lese igjennom alt. Er det slik at man må ha en kode for å aktivere en konto, eller kan man laste ned spillet og der ifra starte å betale for playtime? Vist ikke, er det kun buddy kontoer som fungere? evt noen som har en buddy konto de kan avse?

Endret av Vbrattla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...