Gå til innhold

Diskuter ris (og ros?) av Russen her!


Opticane

Anbefalte innlegg

Ufordraglige og frekke mennesker i rødt irriterer meg lilke mye som slike mennesker i vanlige klær. Eneste forskjellen er vel at flere vender den retningen med en gang de får på seg noen røde bukser. All russ irriterer meg ikke, bare kjekt de har det gøy. Men man har ingen rett til å være mer dritt, bare fordi man er russ. Det er bare tåpelig.

8504874[/snapback]

 

Enig der. Å være russ gir ingen noen rett til å være drittsekker. Men min erfaring er at drittsekker er drittsekker, uansett hudfarge, religion og farge på klær.

 

Nå ble jeg oppriktig nysjerrig, kjenner De meg  :hmm:

 

Lenge Leve russen som oppfører seg  :thumbup:

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

 

PS: Jeg er en trofast tilhenger av Norsk Loverk  :ph34r:

 

Den skal brukes på og av alle, ikke sant  :hmm:

 

edit: to poster slått sammen

8505592[/snapback]

 

Godt å høre. Da er jeg ikke så bekymret allikevel. Jeg tolket ditt tidligere innlegg i retning at du faktisk truet russ, og det vil jeg ikke ha noe av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å høre. Da er jeg ikke så bekymret allikevel. Jeg tolket ditt tidligere innlegg i retning at du faktisk truet russ, og det vil jeg ikke ha noe av.

8509610[/snapback]

 

Da må jeg be Dem om å lese mitt innlegg nøye. :)

 

Jeg truer ingen, som ikke truer min familie og meg. :roll:

 

Jeg jobber innen sikkerhetsbransjen og jeg vet at det å få trusler slengt etter seg ikke er morsomt. ;)

 

Jeg har mange venner på den rette siden av loven og på feil side av loven. Og jeg kjenner til de uskrevne lovene veldig godt :)

 

Men det var / er russen vi snakket om. Og i natt klarte de å holde oss våken frem til klokken var 0330. Musikken var "ok", men de f.....a fløytene.

 

De (Russen) var ca 250 meter i luftlinje, borte fra oss. Men det hørtes altfor godt.

 

Så jeg håper at det er noen av russen der ute som har samme hodepine som min sambo og meg :whistle:

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

 

PS: Trusler vil forekomme om noen truer noen av "mine". Men ikke på ett forum. (Enda) :innocent:

Lenke til kommentar

Men det var / er russen vi snakket om. Og i natt klarte de å holde oss våken frem til klokken var 0330. Musikken var "ok", men de f.....a fløytene.

 

8510368[/snapback]

 

Jeg hater de fløytene. Føler for å vri hodet av de som flyr rundt med den høyfrekvente hviningen som er verre enn tenåringsjenter på konsert.

Lenke til kommentar

Eneste jeg som russ har gjort i år er spyle ned ung.skole elever og drukke meg full på lukkede områder..

Så det å dra alle russ under en kam er jo bare teit, for så vidt jeg veit så har russ i alle år spruta vann og blitt spruta på.

 

Men nå virker det som småungene går litt over streken, kaster bæreposer med piss, og egg som ødlegger lakken på bilene.

Lenke til kommentar

Må si at jeg stiller meg litt utenforstående til det meste som blir sagt her. For her i Trondheim er det nesten kun aksjoner mellom russen på forskjellige skoler (og mot andre på sin egen skole selvfølgelig). Det er selvfølgelig visse situsajoner av og til som er ganske ille.

 

Men jeg skjønner at dette blir litt annerledes på mindre plasser hvor det gjerne bare er én vidregående skole, eller hvor det er større avstander mellom dem. Men det går ofte to veier også tydligvis, i alle fall hvis man skal ta visse ytringer i denne tråden seriøst. Men den drittungefaktoren som visse brukere her greier å lire fra seg, synes jeg man ikke skal være så rask med å fordømme russen i visse tilfeller. Hadde noen drittunger drevet hærverk mot russebilen jeg hadde brukt mye tid og penger på hadde drittungen fått merke det.

 

..men russebiler er forresten ikke så utbredt her i Trondheim heller.

 

 

Og dere drittunger som følte dere veldig truffet nå kan godt unnskylde dere med at russen har gjort mye ille mot dere tidligere. Problemet er bare at 1) Det ikke er samme russen som forrige år, og 2) Tviler på at de ødela noe av deres ting. Det er tydlig at det bare er deres trang til å ødelegge noe som skinner gjennom.

Lenke til kommentar

Vi synger om kapp med hodepinen.

 

Nå er de (Russen) på ann igjen . :hrm:

 

Ligger å kjører rundt å fløyter, tuter, skriker og spiller høy musikk.

 

Dette mens de kappkjører forbi her. :nei:

 

Har en kasse med spanske ryttere liggende, bør vell bruke de (not). :p

 

Men, men gir de (russen) noen få sjangser til, før en ringer det sovende Politi :roll:

 

Legger med en skremmende link : http://www.p4.no/story.aspx?id=229471

 

Håper og tror at om og visst det er russen, så skal de nyte mai sola til å male med.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar
Vi synger om kapp med hodepinen.

 

Nå er de (Russen) på ann igjen .  :hrm:

 

Ligger å kjører rundt å fløyter, tuter, skriker og spiller høy musikk.

 

Dette mens de kappkjører forbi her.  :nei:

 

Har en kasse med spanske ryttere liggende, bør vell bruke de (not).  :p

 

Men, men gir de (russen) noen få sjangser til, før en ringer det sovende Politi  :roll:

 

Legger med en skremmende link : http://www.p4.no/story.aspx?id=229471

 

Håper og tror at om og visst det er russen, så skal de nyte mai sola til å male med.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

8516751[/snapback]

Her har ivvertfall russen gamle og treige vaner/biler, som såvidt greier å kappkjøre med orginale mopeder :p

Lenke til kommentar
her ser man hva russen kan finne på :/ ^:p

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184691

8520674[/snapback]

 

Satt nettopp å leste den artikkelen der.

 

Sier bare en ting, Stefaren har en god sak om han handlet i hennhold til de nødvendige lovparagrafer som omhandler Nødverge :ph34r:

 

Litt om den kjekke loven : http://no.wikipedia.org/wiki/N%C3%B8dverge

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

 

PS: Nå blåser de i fløytene igjen, for n`te gang. :roll:

 

Det stemmer, beklager. Men det går ann.

 

Denne duger også, så "lapper" de over i hverandre. Nødrett.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/N%C3%B8dverge

 

Har oppfylllt disse "kravene" ved tidligere annledninger. (Taushetsbelagt) :ermm:

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar

Det er ikke bare sivile som hater fløytene - det gjør masse russ òg.

 

Wild Berries, faren sine handlinger er ikke dekket under noen paragrafer som omhandler nødverge. Dette er ganske strikte regler, og man kan ikke bruke nødverge som et middel for å oppnå hevn når den straffbare handlingen mot deg eller dine allerede er begått.

 

Poenget er jo å avverge en situasjon som truer deg eller ditt i øyeblikket, for eksempel om noen truer sønnen din med kniv.

Lenke til kommentar
Mange av de som har negative holdninger til russen er folk som går/har gått mekanisk eller byggfag, som aldri fikk sjansen til å bli russ. Jeg sier ikke at dette er alle, men gaske mange av dem.

 

8496666[/snapback]

 

Svartruss?

8521142[/snapback]

Svartruss er ikke ordentlig russ da ... Mange av dem er også kun 17 år, med mindre de fyller tidlig på året.

 

Blå- og rødruss er ekte russ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...