Gå til innhold

Diskuter ris (og ros?) av Russen her!


Opticane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er for ille, men det spørs hva russen har gjort i forkant  :hmm:

8526333[/snapback]

Du er så latterlig ensidig at det bare blir trist.

8527283[/snapback]

 

 

Ja, Dere`s oppfattning av meg er Din mening, og det kan De være stolt av :)

 

Og jeg mente det jeg skrev, hva har russen gjort med hvem. (forkant).

 

Det kan jo tenkes at de (russen) har kødda med feil folk, og det er ikke alle som lar ting gli lett imellom fingrene.

 

Men det har vell De allerde forstått ?

 

Eller er De så målrettet mot mine meninger / yttringer / opplevelser med blant annet russen at De dermed er så ensidig :hmm:

 

Quotet Dere`s innlegg : "Og dere drittunger som følte dere veldig truffet nå kan godt unnskylde dere med at russen har gjort mye ille mot dere tidligere. Problemet er bare at 1) Det ikke er samme russen som forrige år, og 2) Tviler på at de ødela noe av deres ting. Det er tydlig at det bare er deres trang til å ødelegge noe som skinner gjennom."

 

Hva mener De, egentlig med det ?. Nei Russen er ikke den samme som ifjor, tvertimot. Det skal russen ha.

 

Men det at de (Russen) skal overgå, forrige år`s kull med russ, er ikke noe å spøke med :roll:

 

For det virker det som om de (russen) gjør. :ermm:

 

Punkt 2 : Ødelegger ikke noe som er vårt ?, :mad: Hva med offentlige skoler, gater, busser o.s.v som de (russen) grapser ned, er ikke det vår eiendom ? Betaler skatt jeg, og det gjør sikkert alle de andre og.

 

Hvem går regningen til, når noe av det offentlige er farget med rød / blå maling ?, råtne egg, ballonger annet dritt ?

 

Og mitt syn på russen er delt, det finnes mange gode, kjekk og høflige russ. Men det er ikke mange av dem.

 

Og forøvrig så ødelegger ikke jeg noe, visst ikke noen gjør noe mot meg og min familie. Det være seg russ eller annet F.....skap. Hva de andre velger å gjøre får være opp til dem. Det er dem`s valg. :nei:

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar
Eller er De så målrettet mot mine meninger / yttringer / opplevelser med blant annet russen at De dermed er så ensidig  :hmm:

8532624[/snapback]

Bra meningsløst pjatt. Du drar frem avislinker når russen gjør noe ille, og jamrer deg over hvor ille de er. Men når det er andre veien rundt så setter du spørsmålstegn til hva russen gjorde i forkant. Newsflash: Det har ikke stått noe om hva som skjedde i forkant i andre avislinker her heller, men det er visstnok ikke så viktig.

 

Quotet Dere`s innlegg : "Og dere drittunger som følte dere veldig truffet nå kan godt unnskylde dere med at russen har gjort mye ille mot dere tidligere. Problemet er bare at 1) Det ikke er samme russen som forrige år, og 2) Tviler på at de ødela noe av deres ting. Det er tydlig at det bare er deres trang til å ødelegge noe som skinner gjennom."

 

Hva mener De, egentlig med det ?. Nei Russen er ikke den samme som ifjor, tvertimot. Det skal russen ha.

Men det at de (Russen) skal overgå, forrige år`s kull med russ, er ikke noe å spøke med  :roll:

 

For det virker det som om de (russen) gjør. :ermm:

 

Punkt 2 : Ødelegger ikke noe som er vårt ?,  :mad:  Hva med offentlige skoler, gater, busser o.s.v som de (russen) grapser ned, er ikke det vår eiendom ? Betaler skatt jeg, og det gjør sikkert alle de andre og.

 

Hvem går regningen til, når noe av det offentlige er farget med rød / blå maling ?, råtne egg, ballonger annet dritt ?

 

Og mitt syn på russen er delt, det finnes mange gode, kjekk og høflige russ. Men det er ikke mange av dem.

 

Og forøvrig så ødelegger ikke jeg noe, visst ikke noen gjør noe mot meg og min familie. Det være seg russ eller annet F.....skap. Hva de andre velger å gjøre får være opp til dem. Det er dem`s valg.  :nei:

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Hadde Du faktisk tatt deg tid til å lese innleggene i tråden hadde du fått med deg at det var et svar på ungene som skriver her hvordan de blant annet planlegger / skryter av å utøve hærverk mot russebiler. Dette forsvarte en med at russen tidligere år hadde gjort ting som å helle øl på dem.

 

Nå har du bakgrunnsinformasjonen, så kan de lese innlegget mitt om igjen.

 

Og prøver du å si at russen maler skoler, busser og gater i russefargene? Kan være vi er ligger litt etter her i Trondheim, men det har jeg sett ytterst minimalt av.

 

Og med tanke på det nest siste avsnittet ditt: Du mener med andre ord at ca alle 17-18-19-åringer er drittsekker?

 

 

Du kan forresten med fordel bruke litt lenger tid på innleggene dine, så det blir litt enklere å lese.

Lenke til kommentar

Jeg bruker den tiden det er nødvendig for meg å bruke på innleggene.

 

Men slenger med noen linker jeg, så kan en se hvordan det står til her nede på Vestlandet og Russen.

 

Hvordan Dere i Trondheim gjør det, vet jeg ikke noe særlig om.

 

http://web3.aftenbladet.no/debatt/nettmote/article281563.ece

 

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article281965.ece

 

Og jeg har ikke skrevet inn noe som helst der.

 

Har flere på lager, om De trenger en annen oppfatning om russen sin oppførsel.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

 

PS: Var innlegget forståelig :ph34r:

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar

Tja, synest ikke russen gjør så mye godt -_-

 

Knuser flasker her og der, knuser vinduene på flere butikker, driver bare faenskap i sentrum.

 

 

 

Selv havnet jeg i slosskamp med 1 russ, klarte å gi'n såpass at han stakk av.. når skoledagen var over kom både han, og 4 andre tilbake... sier bare litt om hvor tøffe de er, 5 18'åringer mot 1 15-åring...

Lenke til kommentar
Tja, synest ikke russen gjør så mye godt -_-

 

Knuser flasker her og der, knuser vinduene på flere butikker, driver bare faenskap i sentrum.

 

 

 

Selv havnet jeg i slosskamp med 1 russ, klarte å gi'n såpass at han stakk av.. når skoledagen var over kom både han, og 4 andre tilbake... sier bare litt om hvor tøffe de er, 5 18'åringer mot 1  15-åring...

8536468[/snapback]

 

Ikke ett ukjent fenomen når det gjelder russen og andre gjenger. :nei:

 

Det er bare samfunnet`s "skolerte" gjenger som ramper seg igjennom våren slikt enkelte av russen gjør.

 

Og når en leser den ene artikkelen etter den andre om hvordan de (russen) forholder seg til resten av samfunnet`s vanlige borgere, kan jeg godt forstå at vi andre blir sinte.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar

Skal også nevnes at russene samlet seg og lagde trafikkork her i lokalområdet, de kjørte i 20 km/t i en 50-sone.. en motorsyklist kjørte forbi, og russene åpnet vinduene og kastet ting på han slik at det var like før han falt....

 

 

EDIT: adda litt

Endret av Storleer
Lenke til kommentar

Gikk hjemover idag, er russ selv, men gikk altså alene. Møtte noen fra gamleklassen, og så var det en fyr som brant seg på en sigarett. Litt morsomt igrunn, men han tok det seriøst da jeg lo med ham. Han hadde sikkert drukket litt, jeg hadde drukket 7 halvlitere. Han begynte ihvertfall og ville sloss, men heldigvis klarte jeg å komme meg vekk. De kastet 3 flasker øl etter meg og prøvde å treffe meg med de. Til all lykke gikk det bra, ingen ølflasker i hodet. Dette skjedde for 10 minutter siden, og jeg følte meg så truet at jeg ringte politiet.

 

Som dere ser, det er ikke bare russen som er i stand til å skape bråk. Nå vil jeg bare sove.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Chickelacka, chickelacka, show show show!

Bomelacka, bomelacka, bow bow bow!!1

Chickelacka, bomelacka, Jazz bomm bøhh

Julekake, julekaka, HJEMBAKTBØRD!!!1

:hmm::hmm:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/russen/...hp?artid=506054 , å fy fan er dette en spøk? Jeg må ærlig talt si at dette blir for dumt.. Klart folk som ikke danser ikke blir sett rart på.. Kan hende noen står med pilsen i hånda å prater til den sangen, tviler på at andre står å peker og ler da.. sangen er jo stilig nok, så får man velge selv om man vil danse.. humor må finnes..
Lenke til kommentar

Det finnes selvfølgelig russ som går langt over streken, men det betyr ikke at russ generelt er drittunger. Personlig liker jeg denne tradisjonen, og jeg synes man skal kunne tolerere at russen er litt irriterende (og her sier jeg selvfølgelig "litt"). De av russen som faktisk ikke er voksen nok til å feire sin voksenhet får dra sin kos.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/russen/...hp?artid=506054 , å fy fan er dette en spøk? Jeg må ærlig talt si at dette blir for dumt.. Klart folk som ikke danser ikke blir sett rart på.. Kan hende noen står med pilsen i hånda å prater til den sangen, tviler på at andre står å peker og ler da.. sangen er jo stilig nok, så får man velge selv om man vil danse.. humor må finnes..

Sangen blir da ikke boikottet fordi folk føler seg truffet av den. Den blir boikottet fordi voldektsofre ikke synes det er noe morsomt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Russetiden er for at men skal ha det sykt fett, og slik jeg ser det er det ikke noe som er fetere en og stikke i poden i et annleg til 5 mil og feste løs. grunnen til at russen har fått så mye ommtale er grunnet at mediene blåser opp alt det forferdelige som skjer i russetiden. og til alle de som hater russen så tror jeg det er grunnet at dere selv ikke hadde en fet russe tid, to bad! tror neppe de som sier de skal banke den neste russen de ser er så tøffe i tryne du står der face to face med 30 russ og et annleg som blåser deg bort! ha et godt liv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...