Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Årets tredje USA-tur står for dør førstkommende helg. Da er det Washington D.C som skal besøkes en lang-weekend.
Ta Capitol på en hverdag om du kan for da kommer du også inn i selve kammerene. Og så er det jo noen fantastiske museer å få med seg, fx det medluftfart og romfart. Godt fottøy er som sagt viktig. Var der tidligere i år.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har planlagt tur til Frankrike i sommer. Galskapen oppi dette er at vi har bestemt oss for å kjøre. Med en ettåring i baksetet. Tiden vil vise hvordan det går.:)

 

Vi skal da til Paris (obligatorisk selv om vi har vært der mange ganger før), samt besøke venner og familie både i midten, i alpene og i sør. Jeg har veldig lyst til å besøke Carcassonne også, men tviler på at vi får tid.

Lenke til kommentar

Ferdig med siste eksamen i morgen, så blir det hardjobbing frem til første juni før jeg drar til Milano for å henge med ei venninne som bor der nede.

 

Etter det så venter to måneder med jobbing i Nord-Norge, men tror det blir ganske gøy; det er sjelden jeg er så langt nord! I tillegg vil jeg prøve å få reist litt rundt der oppe i helgene, kanskje leie en bil. Uansett bedre enn pisseregn i Stavanger!

Lenke til kommentar

Ferdig med siste eksamen i morgen, så blir det hardjobbing frem til første juni før jeg drar til Milano for å henge med ei venninne som bor der nede.

 

Etter det så venter to måneder med jobbing i Nord-Norge, men tror det blir ganske gøy; det er sjelden jeg er så langt nord! I tillegg vil jeg prøve å få reist litt rundt der oppe i helgene, kanskje leie en bil. Uansett bedre enn pisseregn i Stavanger!

Hva jobber du med?

Lenke til kommentar

Har 4 turer innen Europa bak meg hittils i år, så i August hvis jeg reiser alene håper jeg turen går til enten Nepal eller Oman.

Sliter med å få med kamerater litt utenfor turistløypa, vanligste å kjedligste spørsmålene jeg får når jeg reiser alene er: Hva skal du gjøre der`a? Er`e noe å se på der`a?

Blir Cuba i Jula, den er spikret.

Lenke til kommentar

Skal til Icmeler i Tyrkia om halvannen uke, men nå er jeg litt engstelig for at denne streiken skal bli trappet opp og vare lenge at det blir problematisk å komme seg av gårde.

 

Er selv i kommunal sektor og håper vi ikke skal streike. Liker bedre å jobbe.

Lenke til kommentar

Ser fram til å tilbringe 14 dagar i Supetar på Brac i Kroatia i slutten av juli. Besøkte Kroatia for første gang fjor sommer, også øya Brac, og blei hodestups forelska. Det er ikkje typiske sandstrender, noko eg elskar. Enten rullestein, klipper eller grovkorna sand. Deilig! Også åt eg verdens deiligste biff der, den smelta på tunga.. billig og digg vêr, fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...