Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Takk for tips! Reiser stort sett etter innfallsmetoden, så detaljene er alt annet enn klare, men jeg har noen dagers kameltur i Wadi Rum på plakaten, så stjerner i ørkenen skal jeg få med meg.

 

... skjønt jeg er litt usikker på hvor glupt det er å sette seg på ryggen av en kamel. Har aldri hatt så fatalt vondt i baken som sist jeg gjorde det i Mongolia.

Lenke til kommentar

Takk for tips! Reiser stort sett etter innfallsmetoden, så detaljene er alt annet enn klare, men jeg har noen dagers kameltur i Wadi Rum på plakaten, så stjerner i ørkenen skal jeg få med meg.

 

... skjønt jeg er litt usikker på hvor glupt det er å sette seg på ryggen av en kamel. Har aldri hatt så fatalt vondt i baken som sist jeg gjorde det i Mongolia.

 

Lærte noe kult om kamelridning jeg også: Lei kamel av samme fyren som de innfødte gjør. Da får du utlevert kamelen, betaler, og drar. Ingen som på død og liv skal være med for å trekke rundt på den kamelen. Ellers er trikset, så vidt jeg har erfart å gynge i takt med kamelen. Altså motsatt av det som vil skje hvis du sitter oppå der som en filledukke.

 

Warning: Det krever litt øvelse å igangsette en kamel.

Lenke til kommentar

Holdt på med ei fra Milano tidligere, fin by, liker meg godt der. Jeg har akkurat funnet ut at jeg har nesten 2 måneder i desemeber-januar, så nå sitter jeg egentlig bare å søker etter billige billetter til Sør-Amerika.

 

Har lyst på Argentina-Uruguay-Paraguay-Brasil, kjenner en del i Brasil som jeg gjerne vil besøke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...