Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen: svipptur til Oslo. Kjøpte nettopp flybillettene, ca. tre ukers reisebudsjett der gitt. Ikke rart jeg ikke er noen ettertraktet kunde hos flyselskapene til vanlig.

Onsdag: Portugal. Flyr til Porto, fra Faro – et par uker med dykking, madrigaler, bakgater og annet på veien nedover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øl er en typisk "acquired taste" som jeg ikke har funnet fornuftig å tilegne meg, synes tid og penger kan bli brukt bedre de fleste steder man reiser.

Key Lime Pie spiser du vel? Legendarisk lime-kake man får på Key West. Den bør du prøve.

Skrevet

Skal kjøre fra Savanger til Jotunheimen på MC med min bror og en venn av han mot slutten av sommer ferien. Planen er å gå opp Besseggen. Kanskje ikke så svært eksotisk, men jeg ser virkelig frem til den turen! :new_woot:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
11 dagers rundtur med Hurtigruten i August.
Er det mulig å spørre når du bestilte og hvor mye det kostet?

Og holdt det ikke å reise én vei?

Endret av robertaas
Skrevet
11 dagers rundtur med Hurtigruten i August.
Er det mulig å spørre når du bestilte og hvor mye det kostet?

Og holdt det ikke å reise én vei?

Vi bestilte i januar, og betaler ca 13000 pr. person med halvpensjon.

Det holder sikkert med kortere tur for mange, men vi hadde nå engang lyst på å reise hele rundturen. Etter å ha sett på NRK2 sin dekning gleder jeg meg enda mer.

• Liker 1
Skrevet
Vi bestilte i januar, og betaler ca 13000 pr. person med halvpensjon.
Har prøvd å søke litt den siste uken :blush: og fikk opp helt andre priser da.

Det hender de har noen kampanjer gående, men nå om dagen er vel Hurtigruten så populære at de ikke trenger å selge "rimelige" turer.

Skrevet
Neste helg: Til Molde for å se laget mitt gruse svina.
Landbruksvikar på en svinefarm? Det er en type "working holliday" som ikke er så vanlig. De er sikkert glad for at en annen bonde kan gi dem litt fri.
Skrevet

kom nettopp hjem fra Helsinki og Tallin nå.

først kommende fredag går turen til Dublin. godt og bo 20min fra rygge flyplass med ryanair

Skrevet

Seiltur fra Oslo til Kristiansand om ikke så lenge. Sist gang vi prøvde noe lignende regnet det hele tiden, så satser på bedre forhold nå.

Skrevet
Seiltur fra Oslo til Kristiansand om ikke så lenge. Sist gang vi prøvde noe lignende regnet det hele tiden, så satser på bedre forhold nå.
Langtidsvarselet ser ikke så bra ut...
Skrevet

Sjekket inn Oslo-Hanoi på Sas.no akkurat.

SK461 til CPH i morgen er første segment.

Er ikke innsjekkingsgrensa 24 timer eller noe? SK 461 går da vitterlig 17:30 om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...