Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Seiletur mellom småbyer og øyer i Split-området neste måned  :)

Fint område, men litt i senest laget for badetemperatur for de minst hærige. Var uti sjøen i området sist helg og 22,8 grader var i minste laget for at jeg skulle kose meg i vannet.

 

Her snakker du med en ivrig vinterbader, så det skal gå rimelig fint at det blir noen grader opp fra sjøen på Sørlandet i disse dager. 

Lenke til kommentar

 

En uke på Puerto Rico på nyåret. Direkte med Norwegian... :O

Var der på nyåret i år. Bodde på Hilton Caribe som skal være eneste hotell på øyen med privat strand. Husk å ta noen seilturer til øyene i øst.

 

 

Den var litt utenfor budsjett men har Airbnb rett østenfor.

Sett på å ture til øyene øst, noen som er høyere prioritert en andre? Hva rekker man på en full dag?

Lenke til kommentar

Den var litt utenfor budsjett men har Airbnb rett østenfor.

 

Sett på å ture til øyene øst, noen som er høyere prioritert en andre? Hva rekker man på en full dag?

Skjønner det, bare "resort fee" rundt jul kostet jo mere enn hva man normalt kan bo for på et annet hotell. Men om man klarer få en god pris er det verdt det. Jeg fikk spesialpris og oppgradering grunnet status. Full pris i den perioden var galskap.

 

Man seiler helst ut fra en havn på østkysten. Flere har pakke med henting på hotell og katamaran med drikke, mat, bading og snorkling. Jeg tok en tur til Icacos som var helt grei, men burde antagelig prøvd å få meg en tur til Vieques som er en øy hvor man kan se mere enn bare strand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen turer planlagt før til neste vår :( Det blir fjellturer og hytteliv i Norge fremover. Neste tur blir en guttetur med en gjeng fra jobben, 5 dagers tur, men har ikke bestemt destinasjon enda (Polen, Latvia, Spania, Ungarn etc det er snakk om). Planlegger også en gave til min mor til neste sommer, første gangen hennes ut av Europa, nærmere bestemt New york og Washington. Videre kjører jeg og noen kompiser fra NY til Miami.

Lenke til kommentar

Neste års sommerferie, dvs Englands-ferie, er bestilt. Tviler vel på at det blir noen ytterligere reiser utover noen småturer til vestlandet og slikt før den tid.

 

Vi hadde en fantastisk flott ferie i år og kommer til å gjenta turen til neste år, dog med nye steder å oppleve. Kommer til å bo 2 uker i Torquay slik vi gjorde i år, da på samme B&B, i tillegg til 4 netter i London. I år besøkte vi til sammen 8 byer, til neste år tenkte vi å reise ennå mer rundt og se flere byer, samt dra tilbake til de byene/stedene vi likte veldig godt, slik som Exmouth og de nydelige strendene der (og The Jurassic Coast), Plymouth, Exeter osv. 

Lenke til kommentar

Kommer til å bo 2 uker i Torquay slik vi gjorde i år, da på samme B&B, i tillegg til 4 netter i London. I år besøkte vi til sammen 8 byer, til neste år tenkte vi å reise ennå mer rundt og se flere byer, samt dra tilbake til de byene/stedene vi likte veldig godt, slik som Exmouth og de nydelige strendene der (og The Jurassic Coast), Plymouth, Exeter osv. 

Skal prøve å komme meg innom noen av disse fra neste vår. Har mye ugjort på sydkysten av England. Om du ikke allerede har vært der anbefales Scilly-øyene og Isle of Wight som jeg var innom i sommer var heller ikke dum.

 

Hvor i Torquay bodde du forresten og fikk du med deg hjemmet til Agata Christie ved Greenway?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...