Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen nye spørsmål.

 

Eg prøvde å koble til min bærbar pc på VGA. Eg ser på tatungen når eg starter opp pcen, men når windows kommer så forsvinner det og det står ingen VGA innstilling slåes av. Så slår tven seg av. Er det noko eg må stille inn PC/TV?

 

 

Når dere skriver sette fargen på varm, korleis gjør eg dette?

9495126[/snapback]

 

det er noe du må stille inn på pc'n, husker ikke helt hva jeg gjorde, men sett tv'n som primær skjerm, sett oppløsning til 1360*768 (eller lavere) osv..

Du kan jo evt trykke "ok" på fjernkontrollen så kommer det opp forskjellige oppløsninger etc.

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt fra ybs.no som har fått tv'en enda? (mcgi)

 

Sitter her og lurer på om de har glemt bestillingen min =.= Står ikke at den er sendt på ordrestatusen, men der står det også mchk. Men de sa alle bestillinger var sendt uansett

9496243[/snapback]

Fikk min for noen dager siden, etter at jeg purret på de i to uker. Bestilte V32MCHK, men fikk Tatung V32MCGI, så jeg er happy. De ble vel bare lei av at jeg klaga og trua med å heve kjøpet. Greit med dvi og lyd ut :)

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt fra ybs.no som har fått tv'en enda? (mcgi)

 

Sitter her og lurer på om de har glemt bestillingen min =.= Står ikke at den er sendt på ordrestatusen, men der står det også mchk. Men de sa alle bestillinger var sendt uansett

9496243[/snapback]

Fikk min for noen dager siden, etter at jeg purret på de i to uker. Bestilte V32MCHK, men fikk Tatung V32MCGI, så jeg er happy. De ble vel bare lei av at jeg klaga og trua med å heve kjøpet. Greit med dvi og lyd ut :)

9496509[/snapback]

Nei, de skal ha levert MCGI til alle som bestilte MCHK da det ikke var flere igjen av denne modellen. Min ble sendt forrige torsdag og jeg fikk den forrige lørdag:D så alle som bestilte MCHK burde fått MCGI nå, alle skal ha blitt sendt mellom 6-7. sept. i hvertfall

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt fra ybs.no som har fått tv'en enda? (mcgi)

 

Sitter her og lurer på om de har glemt bestillingen min =.= Står ikke at den er sendt på ordrestatusen, men der står det også mchk. Men de sa alle bestillinger var sendt uansett

9496243[/snapback]

Fekk min på måndag. Veldig nøgd med YBS. Så nøgd at eg bestilte min nye telefon derfrå. Eg la inn bestillinga kl. 01.30 den 13. september. Og klokka 11.00 den 14. september så hadde den vore på døra mi i Bergen. Diverre var eg ikkje heime, så den er no levert til det næraste postkontoret. Det er faen meg raskt.

 

Det ser ut til at dei sjølv vèl kva postprodukt som skal nyttast. Servicepakke til tv-en min, medan eg fekk telefonen på døra. Og då har eg ikkje spesifisert det nokon plass.

Lenke til kommentar
hjelp!

 

ser ikke ut for at tv'en oppfatter hdmi kabelen!

jeg har en hdmi fra ps3 til tv, men når jeg trykker på hdmi kanalen på tv'en er bare bildet blått...hva kan være galt?

9513577[/snapback]

 

Kanskje PS3 sender ut 1080P som ikke tv'en takler?

9513718[/snapback]

 

ja kan hende...den gjorde det på den forrige tv'en jeg brukte den på...skal se

Lenke til kommentar

Isbilen, jeg tror du må kjøpe en scart som har både ut og inn funskjon, det skal være en liten bryter som du kan switche mellom inn og ut på. Denne finner du nok på Clas Olson (vet at det er en H inni der), tror jeg. Men må man da ha en scart inn fra dvd/ps2/3 også en ut i tillegg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...