Gå til innhold

Noen som har ein "buddy" kode til LOTR ledig ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Reaksjoner på moderering tas på PM eller ved å bruke p_report.gif-knappen.

 

Tråden i seg sjølv kan få leve, men vil bli vurdert etterkvart.

Lenke til kommentar

Til å være et nytt MMORPG så syns jeg flyten i spillet er helt sjef.

Krever faktisk ikke all verden av maskinvare.

Er det 640 eller 320 mb ram på skjermkortet ditt?

Jeg har 320 og kjører absolutt alt på fult.

Tror nok du skal klare det du og. Spesielt når du får ny cpu.

 

Hmm, dette skulle vel egentelig vært et svar på alleibruk sitt spørsmål...

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Til å være et nytt MMORPG så syns jeg flyten i spillet er helt sjef.

Krever faktisk ikke all verden av maskinvare.

Er det 640 eller 320 mb ram på skjermkortet ditt?

Jeg har 320 og kjører absolutt alt på fult.

Tror nok du skal klare det du og. Spesielt når du får ny cpu.

 

Hmm, dette skulle vel egentelig vært et svar på alleibruk sitt spørsmål...

8489644[/snapback]

 

takker takker. har 640 mb versjonen. :cool:

(egentlig kjører det gamle systemet mitt allle nye spill på maks.. oblivion kjører jeg på fullt med bloom og hele pakka.. (1280*1024 er lcden min best på)

grunnen til jeg oppgraderer er vista og att når jeg har loada bf2142 har de stukket av med alle walkerne og tanksene... :p)

Bra att det er fin flyt.. jeg var definitivt ikke fornøyd med vanguard som etter min mening enda har ett år før det ikke kan kalles beta lengere..

 

Håper virkelig npen har en buddy key og gi meg eller bytte mot guildwars buddy key

(guild wars epic og eller nightfall buddy key)..

Har ikke råd og handle spillet nå, og vist man ikke er med første måneden av ett mmorpg blir man jo så langt bak att man blir aldri bra på noenting (synes jeg da :innocent: )

 

Til moderator, hva er overhodet mistenktsomt med bddfy keys til forskjellinge spill?? Det er jo egentlig bare demo av online spill.. har aldri hørt om noen som har hacket eller gjort noe som helst ulovelig med en buddy key (foruten gold farmers, men dette er jo så nytt att jeg tror neppe att det er mye "farming" enda..)

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Håper det kommer en downloadable client med gratis trial i nærmeste fremtid. Det bør de i hvert fall komme med, for jeg kjøper aldri et MMORPG igjen uten å ha testet det.

(Kjøpte WoW, og var lei på veldig kort tid. Forstod aldri hypen egentlig)

 

Har mer tro på Age of Conan, men vil prøve detteo også.

 

Hvis noen har en buddy code så må de gjerne sende den til meg. Men hvordan kan jeg få tak i selve spillet sånn at jeg kan prøve buddy coden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...