Gå til innhold

Noen som har ein "buddy" kode til LOTR ledig ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vert en Tolkien-fan veldig lenge og derfor så lurte jeg på om noen kunne sende meg en buddy code så jeg ikke slenger bort pengene mine på spillet hvis jeg ikke liker det.

 

Så kan noen være så snille å sende meg en buddy kode?

 

Markus

8591015[/snapback]

Det er sikkert 100 andre som spør om det samme som deg, mitt råd til deg er:

Kjøp spillet, det er verdt det.

Lenke til kommentar
Det er sikkert 100 andre som spør om det samme som deg, mitt råd til deg er:

Kjøp spillet, det er verdt det.

8591182[/snapback]

 

ja, men er det verdt å droppe det andre du spiller? :ermm:

8591200[/snapback]

Jeg for min del har nylig kjøpt C&C3, Supreme Commander, God of War 2, Okami, Final Fantasy XII, og har et lite lass med X360-spill jeg absolutt skulle ha spilt som Crackdown og den nye Oblivion-ekspansjonen... Spiller jeg noe av dette? Nei, jeg er blitt sugd inn i LotRO og trives veldig godt der.

 

Så mitt svar er JA! :D

Lenke til kommentar

8591434[/snapback]

 

nå tenkte jeg på andre MMOer da...

 

Jeg spiller FFXI for øyeblikket og trives veldig med det... og jeg vil liksom vite om det er verdt å slutte med det for å heller spille LOTRO? :)

8591445[/snapback]

Vel, jeg har aldri spilt FFXI.. Så vidt jeg vet går det veldig mye ut på grinding? Uansett, jeg har spilt WoW til level 20 eller så, og da gikk jeg alvorlig lei. Nå er jeg en level 18 hunter i LotRO og stortrives med det. Synes det så langt har vært mye morsommere enn WoW var for min del.

Lenke til kommentar

Jeg fikk heller aldri testet ut betaen. Siden jeg for øyeblikket spiller World of Warcraft vil jeg gjerne teste ut LOTR Online før jeg evt. kjøper det.

 

Om noen har en buddycode til overs er jeg evig takknemelig om noen kunne sendt meg en.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke teste det først når en har muligheten for det?

 

De fleste spill har demoer, MMORPGer og andre online spill har ofte trial...

 

Er ikke alle som har nok penger til å bare springe av sted å kjøpe noe det kanskje blir fornøyd med...

8593175[/snapback]

Riktig, men Lotro er genialt.

 

Men etterhvert kommer det nok en trial du kan laste ned fra nett, de vil sikkert bare komme igang med spillet først ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...