Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor kjøpe kondomer på nett.


froZZo

Anbefalte innlegg

nå har eg bestilt. sikker på at det kommer i vanleg konvulutt og er gratis? hvor mange er de oppi?

 

det har vært gratis de 4 gangene jeg har bestilt iallefall. Jeg husker ikke helt hvor mange det var som kom men det var vel 15-20 stykker hvis jeg skulle tippe.

 

det kom i en vanlig, brun boblekonvolutt med kun din adresse på uten noen returadresse. det er med andre ord helt umulig for foreldrene dine å finne ut av hva som er i konvoklutten med mindre de åpner den for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

jaja.. eg e jo bare 14 år då, men :p eg ska snakka me hu neste gong hu opne posten min :p vist eg tar de heilt uten videre, så blir hu mistenksom xD

 

men, e du homo når du vil ha ein "sexy" kropp?

eg har sett bilde av magen te nåken guta, f.eks reklame for truser.. også tenke eg bare: e eg homo ?!.. kanskje ege litt overtrosik, siden folk har kalla meg homo før..

Lenke til kommentar
Gjest Guest
UANSETT."jeg er jo bare 14 år" pff.

 

Du har da rett til et privatliv?

 

Og neida, jeg definerer homofili sånn at hvis du forelsker deg i gutter/tenner på gutter så er du homo :p

 

 

 

Jeg vurderer å dra på den gay pride festivalen i sommer.

8730930[/snapback]

 

tenne ikke på guter jeg.. da hadde jeg vell blitt kåt i dysjen i gymmen? =P

 

gay pride festival? ka e de? =P

Lenke til kommentar
ja, hu åpne posten min.. x'D slemm dama! :p

8730858[/snapback]

Straffbart.

Min mor glor på skjermen når jeg sitter på msn, og jeg vet ikke om noen helt sikre plasser i huset å gjemme bort ting jeg ikke vil at hun skal finne. Og jeg er snart 19 år gammel. Men å åpne posten min har hun aldri gjort (med mulig unntak av en skolesøknad en gang for et par år siden). Snakk med din mor hvis det er et problem.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

på tirsdag bestilte eg gratis kondomer fra helseutvalget.. og har endå ikkje fått noke i posten? dei sa de tok 2-3 dager, og det har gått 3 dager nå.. kommer de i morgen? ellers er eg tynt ann! kommer de post på søndager?

 

komme de på mandag så e eg LOST..

 

jipppiiiii! kondomene og glidemidlene kom idag :D fikk 12 kondomer, og 8 glidemidler poser.. :D de var heeelt gratis og! kom ikke no regning med! ;D så de kom i posten etter 4 dager!!

 

tusen takk for hjelpen ilpostino

Lenke til kommentar
Fikk de kondomene i dag, fulgte med masse glidemiddel som kan være kjekt mellom menn, også står det "Helseutvalget sammen for bedre homohelse" på kondomene.

 

det kan være greit med glideiddel med sex mellom mann/kvinne også. jeg tviler på at mange leser hva som står på pakken til kondomene når en holder på.

 

;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...