Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor kjøpe kondomer på nett.


froZZo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
er ikke sikkert jeg får meg noe men.

er nå russ så.

 

jeg liker bare ikke å kjøpe kondomer hvis det er met me folk i butikken.

8472353[/snapback]

 

 

Er det ikke slik at du får 10 kondomer i russe pakken?

i såfall så er problemet løst :p

Endret av frinder
Lenke til kommentar

Bare gå i butikk du :) Det viser bare at du er en skikkelig kar. Eksen min gikk enda lenger, og spurte meg hvor kondomene hang mens vi sto i kø i kassa og ventet på vår tur :p

 

Alternativt kan du gå til helsesøster, som andre sier her. Du kan få helt gratis kondomer der, og de har taushetsplikt. Ingen vil vite om det. Enkelte steder har de til og med kondomer inne på do, så man kan ta selv hvis man er for flau til å spørre om det (gratis hos helsesøster, og koster 10 kr på tror jeg det var, på automat på enkelte offentlige toaletter, det er sant for jeg har sett det). Å kjøpe på nettet er upraktisk siden det tar lang tid og du må betale porto.

 

Men du gjør selvsagt som du vil selv :)

Lenke til kommentar
Prøv Orion! Der har de litt av hvert annet og. Ikke at jeg noen gang har, eller kommer til å handle noe der.  :nei::ph34r:

8474934[/snapback]

Hvorfor ikke? Hva er galt med å handle der? Har gjort det selv flere ganger... De er flinke å sende ut raskt og er det noe galt med produktene så sender de nytt med en gang. Kanskje litt vanskelig å klage på en kondom som sprakk da men :p

Lenke til kommentar
Men liksom, du banker på hos helsesøster og spørr: hei, kan jeg få kondomer?

 

de blir liksom FLAUT !!

du går liksom ikke til helsesøster bare for å få kondomer? =P

8716682[/snapback]

 

Selvsagt kan man det! Det er jo en av de viktige grunnene til at hun er der. De ønsker jo at vi skal være forsiktige med slike ting. Tro meg, de er bare glade for å gi ut gratis kondomer, og det er ikke flaut i det hele tatt. Det er jo en helt naturlig del av livet :)

Lenke til kommentar
Kondomene kommer gratis fra www.helseutvalget.no, uten å betale porto ja?

Noen som har prøvd som kan bekrefte dette?

 

jeg kan bekrefte at en slipper å betale porto. en får herligheten i posten (i en helt vanlig konvolutt) 3-4 dager etter bestilling. når du bestiller defra får du også med glidemiddel... kan være greit det iblandt også...

 

:whistle:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...