Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor kjøpe kondomer på nett.


froZZo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp øl og kondomer  :thumbup:

 

Eller bare gå rett inn, lat som ingenting , finn 2 * 10 pakninger og betal og stikk :p

Har gjort det selv, og trodde det sko bli flaut, men gikk da helt greit, dama i kassen reagerte ikke :D

8474022[/snapback]

hehe, jeg dro på på en obs-butikk i lillestrøm, i og med at jeg aldri er der. Kjøpte et par sixpack med øl og en pakkka kondomer.. Var ikke noe stress. Sist gang jeg kjøpte kondomer så var jeg 12 år eller noe, og de fylte jeg med vann og luft.

Lenke til kommentar

Det og kjøpe kondomer kan vel være flaut for mange.. Men du viser bare at du er villig til å beskytte deg.

 

Synes det var skikkelig flaut før jeg også. Men nå er det ikke noe å bry seg om.

 

Verste stede jeg har kjøpt det på var på butikken der min mor bor. Er sånn "alle kjenner alle" plass. Men fruen i kassa smilte, men sa ingen ting.

Lenke til kommentar
Det og kjøpe kondomer kan vel være flaut for mange.. Men du viser bare at du er villig til å beskytte deg.

 

Synes det var skikkelig flaut før jeg også. Men nå er det ikke noe å bry seg om.

 

Verste stede jeg har kjøpt det på var på butikken der min mor bor. Er sånn "alle kjenner alle" plass. Men fruen i kassa smilte, men sa ingen ting.

8475856[/snapback]

 

Enig, jeg og en kompis tok en biltur og kjørte et lite stykke og dro på en helt random stor butikk. Var en gammal dame bak kassa som smilte og var glad :) Greit når man legger kondomene på rullebåndet sjål og ikke må si "eeeeh, skal ha en pakke profilkondom jeg"

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Verste stede jeg har kjøpt det på var på butikken der min mor bor. Er sånn "alle kjenner alle" plass. Men fruen i kassa smilte, men sa ingen ting.

 

Hun måtte jeg spørre. De har sånn apotek skap bak kassa og hadde kondomene i dette.. Da blir det litt vanskeligere å kjøpe, men tanken på at man ikke trenger å bli far enda gjør vel alt godt igjen :innocent:

 

pc^2004

Det er ikke bare å ta seg en liten biltur heller der da. Nærmeste butikk som man ikke kjenner noen der blir vel 20-30 min, men der har de ikke kondomer. Ikke sist jeg spurte iallefall. Så da må man belage seg på en times kjøring, hjemme ifra.

Lenke til kommentar
Er kanskje litt greiere for meg mtp. at jeg bor i  Tigerstaden ;)

8475943[/snapback]

Jepp, er bare å gå å handle en annen plass i byen, så er det ingen som kjenner deg igjen. :p Men om du da skulle møte på noen kjente vil du vel få noen spørsmål om hvorfor du sniker deg ut dit for å kjøpe kondomer.

Lenke til kommentar

Stjel kondomer! Blir du tatt, så bare si at du er homofil og at du har hiv. Dette skulle gjøre en hver butikksjef såpass ukomfortabel at han sender deg ut derfra med en hel kartong kondomer under armen.

 

Spøk til sides, jeg har kjøpt mange kondomer og jeg synes det er like grufullt hver eneste gang. De henger som regel ved kassa, så da drar jeg med meg en pakke som jeg legger (passer på at strekkoden peker opp) midt blant alle andre varene så styrer jeg blikket langt unna kassadamen. Jeg så liksom for meg at det skulle bli mer naturlig med tiden, men det er kanskje bare jeg som mentalt sett er en evig tenåring.

Lenke til kommentar
Jeg jobber i butikk og jeg bryr meg ikke om folk kjøper kondomer.

Men jeg skal ærlig talt innrømme at jeg stusset litt når to gutter kom hånd i hånd, kjøpte vaselin og kondomer.  :p

8509742[/snapback]

 

hehe.. når jeg jobba på kiwi kom det visstnok noen japser som kjøpte ei kasse øl og et par bokser vaselin.. :dribble::no: usikker på om kondomer var med i den kombinasjonen..

Lenke til kommentar
Jeg jobber i butikk og jeg bryr meg ikke om folk kjøper kondomer.

Men jeg skal ærlig talt innrømme at jeg stusset litt når to gutter kom hånd i hånd, kjøpte vaselin og kondomer.  :p

8509742[/snapback]

Det er en knute å kjøpe vaselin mens man holder hånd.

 

 

 

Mye enklere å kjøpe på apoteket btw, folk ser ikke så mye da.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...