Gå til innhold

Call Of Duty 4 - Modern Warfare bekreftet


Anbefalte innlegg

Da er det bekreftet at neste Call Of Duty-spill kommer til PC og vil foregå i en moderne setting. Veldig glad for å høre at de vender tilbake til PC-plattformen, men spillet kommer visstnok både på 360 og PS3 i tillegg. Håper virkelig de tar utgangspunkt i PC og ikke lager en dårlig port fra konsoll. Forventer SOLID multiplayer i dette spillet.

 

Link til Gamespot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det bekreftet at neste Call Of Duty-spill kommer til PC og vil foregå i en moderne setting. Veldig glad for å høre at de vender tilbake til PC-plattformen, men spillet kommer visstnok både på 360 og PS3 i tillegg. Håper virkelig de tar utgangspunkt i PC og ikke lager en dårlig port fra konsoll. Forventer SOLID multiplayer i dette spillet.

 

Link til Gamespot

8471982[/snapback]

 

CoD-spillene kan ikke klandres for dårlig porting likevel. De har alltid hatt gode kontroller og alt sånt. Problemet er at spillene alltid er så forbanna scriptet. Greit nok at man skal ha masse kinematiske scener hvor alt mulig rundt deg sprenges, etc, men det MÅ jo gå an å få fikset en og annen alternativ bakgate å gå gjennom fra tid til annen? Er det virkelig så vanskelig?

Lenke til kommentar
Hørte dette for en stund tilbake ja. Skal visst bli NÅTID. Noe lignende Irak-krigen går jeg ut i fra.

 

Jepp. Joystiq hadde noen rykter inne i mai i fjor, og de har vist seg å stemme først nå. Litt artig, hehe.

 

Hadde kanskje vært bedre om handlingen var satt til den første Irak-krigen med tanke på historie, men sier ikke nei takk hvis dette er godt utført.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
http://www.techeblog.com/index.php/tech-ga.../call-of-duty-4  Fant denne, men har mine små tvil at dette faktisk e CoD4 (folk påstår at dette e ein "lekket" gameplay-video). Men det e jo Call of Duty-stilen . Ka trur dokke? E i alle fall Russland på videoen.

8473099[/snapback]

Skjønner ikke hvilken krig det der skal forestille om det er CoD 4. Hvis CoD 4 baseres på virkelige hendelser, så gidder jeg rett og slett ikke å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Står vell i linken av det ikke blir Irak eller en annen historisk krig.

Modern Warfare will eschew the franchise's traditional World War II setting in favor of a fictional conflict set during contemporary times.
Jeg trenger mye bedre AI og mye åpnere områder å krige på, om CoD4 skal kjøpes for min del. Det jeg likte med CoD2 var at det var veldig lett å sette seg inn i å lære, det liker jeg i et spill. Får håpe det blir det samme med Cod4.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
http://www.techeblog.com/index.php/tech-ga.../call-of-duty-4  Fant denne, men har mine små tvil at dette faktisk e CoD4 (folk påstår at dette e ein "lekket" gameplay-video). Men det e jo Call of Duty-stilen . Ka trur dokke? E i alle fall Russland på videoen.

8473099[/snapback]

 

Denne videon er bekreftet fake! Så slapp av for de som ikke likte denne videoen.

 

Og til dere som er redd for dårlig porting fra konsoll til PC, slapp dere også av!

Infinity Ward er en PC spill utvikler. De lager Call of Duty 4 til pc, men noen andre porter det til konsoll.

 

Uansett tror dette blir bra. Vent bare til Søndag, da ny informasjon om dette spillet slippes.

Lenke til kommentar
Jeg kan banne på at det ikke blir Irak-krigen. Det kan dere ta som garantert. Irak-krigen er fortsatt alt for kontroversiell. Det blir nok en eller annen oppdiktet krig, sånn som i BF2 og BF2142.

8473797[/snapback]

Ok ok.. hva om vi kaller det "Irak-krigen" (merk hermetegn), fornøyd da? De tar nok ikke alt direkte fra krigen, men baserer seg garantert rundt den.

 

Spillselskap vet hva som selger, og det å basere seg på noe som er aktuelt idag er veldig lurt.

Lenke til kommentar
kunne ikke dem tatt for seg 3 kriger? på 3 forskjellige kampanjer.

første kampanje.. same old second world war.

andre kampanje... Vietnam krigen

tredje kampanje... Desert storm

 

noe i den duren?

noen som er enig? :)

8483400[/snapback]

Det hadde tatt lang til å lage siden de må lage flere forsjellige units, tanks osv. Hvis de hadde gjort det tror jeg de hadde sluppet 3 forsjellige spill siden de hadde tjent mye mer på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...