Gå til innhold

Test: HTC S710


Anbefalte innlegg

Jeg er nok ikke helt den rette til å svare her, da jeg kun har brukt SE sine touchskjermtelefoner over lengre tid, men jeg finner ingen svakheter ved denne som ikke ville ha vært der på en touchskjerm ut over håndskrift / webnavigering, som nødvendigvis er bedre på en slik.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kameraet til S710 gjør jobben, og leverer bilder helt på det jevne til å være et kamera med to megapiksler.

8466915[/snapback]

det finnes nøyaktig

NULL

informasjon i denne setningen. *irritert*

men ellers en ok test.

8474289[/snapback]

Kvaliteten ligger rundt den samme som K750/W800 har...

Lenke til kommentar
Kameraet til S710 gjør jobben, og leverer bilder helt på det jevne til å være et kamera med to megapiksler.

8466915[/snapback]

det finnes nøyaktig

NULL

informasjon i denne setningen. *irritert*

men ellers en ok test.

8474289[/snapback]

 

 

Vel, jeg er nok ikke helt enig. At kameraet ligger midt på treet kvalitetsmessig sammenlignet med andre synes jeg forteller en hel del, akkurat som det ville fortalt mye om kameraet om det var det beste eller dårligste 2MP-kameraet.

Hvis du mot formodning aldri har lest tester av andre telefoner med 2MP kamera eller aldri sett et bilde tatt med en 2MP kameramobil så kan jeg imidlertid være enig i at du ikke får så mye ut av den setningen.

 

Når det gjelder gps så er det nok en fordel med touchskjerm og helst en tanke større skjerm også, men det skal ikke være noe problem å koble til f.eks. en liten blåtann GPS-enhet.

Endret av audunms
Lenke til kommentar
Et (muligens dumt) spørsmål: Er det mulig å koble til en GPS enhet via USB til S710 og installere f.eks. TomTom på denne versjonen av WM6 ?

En PDA med noe større skjerm er kanskje mer egnet som GPS, men forøvrig ser S710 ut til å være et glimrende verktøy.

8475423[/snapback]

 

 

Skal være mulig,

men vent heller til oppfølgeren S730 kommer med innebygd GPS ü Skal være i butikken i løpet av Juli i følge amobil.no.

http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...telefoner/37094

Lenke til kommentar
,26/04-2007 : 16:08]Skal være mulig,

men vent heller til oppfølgeren S730 kommer med innebygd GPS ü Skal være i butikken i løpet av Juli i følge amobil.no.

http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...telefoner/37094

8477305[/snapback]

 

Litt OT, men gud hvor stygg S730 var...

:sick:

 

Anyway, S710 frister mer og mer! :dribble:

 

@audunms: Hvordan er skjermen på S710 i forhold til MTeoR?

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kameraet til S710 gjør jobben, og leverer bilder helt på det jevne til å være et kamera med to megapiksler.

8466915[/snapback]

det finnes nøyaktig

NULL

informasjon i denne setningen. *irritert*

men ellers en ok test.

8474289[/snapback]

Vel, jeg er nok ikke helt enig. At kameraet ligger midt på treet kvalitetsmessig sammenlignet med andre synes jeg forteller en hel del, akkurat som det ville fortalt mye om kameraet om det var det beste eller dårligste 2MP-kameraet.

Hvis du mot formodning aldri har lest tester av andre telefoner med 2MP kamera eller aldri sett et bilde tatt med en 2MP kameramobil så kan jeg imidlertid være enig i at du ikke får så mye ut av den setningen.

8475456[/snapback]

det er et VELDIG stort spekter vi snakker om. og det som irriterte meg litt er å understreke at de 2 mp sier noe om kameraet. det er et VELDIG stort spekter, og det finnes kamera som burde ha en helt annen oppløsning enn 2 mp.

Lenke til kommentar

når man prøver å si at den kvaliteten er vanlig for de mp så er det noen tlf med 2 mp som ikek burde hatt 03 engang som kan utgi seg for å være så bra. og de finnes allerede. og midt på de aller beste av tlf med 2 mp og de aller verste er veldig vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Et (muligens dumt) spørsmål: Er det mulig å koble til en GPS enhet via USB til S710 og installere f.eks. TomTom på denne versjonen av WM6 ?

En PDA med noe større skjerm er kanskje mer egnet som GPS, men forøvrig ser S710 ut til å være et glimrende verktøy.

8475423[/snapback]

 

Jeg installerte TomTom 5 på S710'en min i går, og det fungerte. Fikk ikke testa med GPS'en da den ligger i bilen, men kan sjekke senere i dag.

Eneste problemet er at jeg har en "modifisert" versjon av TomTom, og jeg glemte å opprette en mappe før jeg startet TomTom. Dette resulterer i at programmet henger seg, som er greit. Når dette skjer på WM5 så må man inn i power savings å gjøre om på en setting for å få disse tilbake. I WM6 så måtte jeg gjøre det samme, men det funker bare med å dimme skjermen, ikke slå den av. Så nå står skjermen på hele tiden! Skal høre med Dangaard. Hvis de ikke vet noe får jeg resette den.

Lenke til kommentar
Et (muligens dumt) spørsmål: Er det mulig å koble til en GPS enhet via USB til S710 og installere f.eks. TomTom på denne versjonen av WM6 ?

En PDA med noe større skjerm er kanskje mer egnet som GPS, men forøvrig ser S710 ut til å være et glimrende verktøy.

8475423[/snapback]

 

Jeg installerte TomTom 5 på S710'en min i går, og det fungerte. Fikk ikke testa med GPS'en da den ligger i bilen, men kan sjekke senere i dag.

Eneste problemet er at jeg har en "modifisert" versjon av TomTom, og jeg glemte å opprette en mappe før jeg startet TomTom. Dette resulterer i at programmet henger seg, som er greit. Når dette skjer på WM5 så må man inn i power savings å gjøre om på en setting for å få disse tilbake. I WM6 så måtte jeg gjøre det samme, men det funker bare med å dimme skjermen, ikke slå den av. Så nå står skjermen på hele tiden! Skal høre med Dangaard. Hvis de ikke vet noe får jeg resette den.

8483337[/snapback]

 

Jeg snakka med TomTom support nå, og de har bare lister over hva som er supportert sammen. Nå supporterer de ikke TomTom 5 eller Windows Mobile 6. Jeg spurte om de kom til å komme med en versjon av TomTom 6 som støtter WM6 uten touchscreens, men det hadde de ikke peiling på. Litt kjipt hvis jeg ikke kan bruke TomTom 5 grunnet powersaveroptions som ikke blir resatt hvis den crasher....

Lenke til kommentar
når man prøver å si at den kvaliteten er vanlig for de mp så er det noen tlf med 2 mp som ikek burde hatt 03 engang som kan utgi seg for å være så bra. og de finnes allerede. og midt på de aller beste av tlf med 2 mp og de aller verste er veldig vanskelig å si.

8482330[/snapback]

 

Vet ikke helt om jeg forstår hva du prøver å si her, men antall megapiksler er selvsagt ikke det eneste som har betydning for bildekvaliteten. En sammenligning kan uansett gi en viss pekepinn.

 

Når det gjelder Windows Update så virker ikke denne enda nei på S710.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...