Gå til innhold

Test: HTC S710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har iallfall gjort det på de telefonene jeg har prøvd. Ukjent hvorfor... Men bare les gjennom denne tråden (eller var det den i "Generelt"?) så ser du fort at du ikke er alene. ;)

9039291[/snapback]

 

Fant ut av det. WLAN var ikke kofigurert skikkelig og dermed koblet EDGE seg opp. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter at jeg fjernet Facade og SmartToolKit, mekket min egen home screen uten for mye dilldall og klokket opp prosessoren fra 186Mhz til 240Mhz har den blitt kvitt hikken. Rask og fin. Jeg liker den bedre og bedre. :)

8839712[/snapback]

 

hei!

 

hvordan fikk du oppgradert prosesser på mobilen? var det dyrt?

Lenke til kommentar
Etter at jeg fjernet Facade og SmartToolKit, mekket min egen home screen uten for mye dilldall og klokket opp prosessoren fra 186Mhz til 240Mhz har den blitt kvitt hikken. Rask og fin. Jeg liker den bedre og bedre. :)

8839712[/snapback]

 

hei!

 

hvordan fikk du oppgradert prosesser på mobilen? var det dyrt?

9120133[/snapback]

 

Jeg har ikke oppgradert prosessoren. Jeg har bare installert et program som klokker opp prosessoren. TornadoPowerControl heter det, og surfer man litt rundt i forumet på modaco.com finner man programmet. For å finne ei dugelig bruksanvisning må man surfe litt mer. Skal visstnok være greit å klokke den mer opp enn jeg har gjort, men jeg valgte å kjøre safe. Vil nok neppe få reparert telefonen på garanti om telefonen ryker pga. overklokking :) Bruker også en smule mer batteri nå, men ikke så mye at jeg merker det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

fikk en flett ny s710 i posten i går fra elprice.no

 

 

da jeg satte inn sim kortet mitt og slo den på etter lading fikk jeg beskjed om

 

"fatal feil"

 

"datakrasj- kontakt service"

 

den ser ut til å virke ok uten sim kort, vet ikke om det er tilfeldig

 

 

har prøvd å få tak i elprice på mail og tlf uten hell

 

 

hva skal jeg gjøre? det er ikke elprice butikk her i nærheten..

 

 

håper noen kan komme med noen tips

Lenke til kommentar
fikk en flett ny s710 i posten i går fra elprice.no

 

 

da jeg satte inn sim kortet mitt og slo den på etter lading fikk jeg beskjed om

 

"fatal feil"

 

"datakrasj- kontakt service"

 

den ser ut til å virke ok uten sim kort, vet ikke om det er tilfeldig

 

 

har prøvd å få tak i elprice på mail og tlf uten hell

 

 

hva skal jeg gjøre? det er ikke elprice butikk her i nærheten..

 

 

håper noen kan komme med noen tips

9278437[/snapback]

 

Spør i forumet på www.smartmobil.no. Der får du nok hjelp. Eneste jeg kan foreslå er at du stiller telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger ved å slå den på samtidig som du holder inne begge "soft buttons", altså de to knappene ved siden av fireveisknappen. Ellers kan du forsøke å slå den på med et annet sim-kort i telefonen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...