Gå til innhold

Nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

> phpBB : Critical Error

 

Error creating new session <

 

vil bare si ifra at når jeg var inne i min nyinnstallerte windows XP pro med alt oppdatert så kom jeg ikke inn på forumet. Så at det var endel innlegg og slikt til høyre på forsiden til Hardware.no, men fikk bare meldingen over. Tenkte at det bare var fordi det ikke var ferdig enda, men når jeg skulle teste etterpå i 2000, så fungerer alt sammen. Merkelig... (samme skjedde ved å gå inn via gamer og overklokking også...)

 

Ser bra ut da må jeg si, men siste24 er et stort savn...

 

bertie

Lenke til kommentar
> phpBB : Critical Error

 

Error creating new session

 

Jeg har lokalisert feilen, og funnet ut at flere sliter med det samme. Klarer imidlertid ikke å reprodusere feilen nå, og jeg er derfor ikke sikker på om jeg har løst problemet. Gi meg en tilbakemelding dersom dere fortsatt opplever problemer!

 

Ser bra ut da må jeg si, men siste24 er et stort savn...

 

Skal se hva jeg kan få til med siste 24. Det ser ikke ut til at det finnes noe slikt ferdigskrevet per idag, så jeg må nok skrive den fra bunnen av selv.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Jeg syns hardware templaten er ganske grei, men det hadde vært fint om dere laget en som ikke har så kritt hvit bakgrunn. Det er ganske plagsomt i lengden å stirre på en 19 tommer med så mye lys.

Jeg vet dere prioriterer andre viktigere ting akkurat nå, men jeg håper dere kommer med en slik template etterhvert.

 

Ellers virker det nye forumet kjempefint! :) Raskt er det også...

 

Men jeg savner siste 24t.

Lenke til kommentar
Det var flott med en ny versjon. :)

 

Men ikke for å være ond eller noe slikt, men hvorfor har det tatt så lang tid? dere har jo mast om at dere har jobbet med det nye forumet veldig lenge, og så vidt jeg kan se, er det omtrent en umodifisert versjon av det som kan lastes ned fra www.phpbb.com.

 

Det er veldig viktig for oss å beholde både brukere og meldinger, så vi var nødt til å oppgradere fremfor bare å sette opp en ny database.

Det oppgraderingsskriptet som er skrevet var ikke kompatibelt med vår gamle versjon, slik at vi var nødt til å gjøre en rekke endringer i prosessen.

 

Utover det har vi vært veldig i tvil om phpBB2 faktisk gir noe bedre ytelse. Det gjenstår fortsatt å se..

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Du kan selv velge utformingen du vil ha, hvis du går i profilen din (se nederst på stil). Personlig synes jeg at sourcecode.no sin stil var mest behagelig å se på.

 

Kan eg få sei 'takk'? :) Håper berre at eg får igjen admin-statusen min snart, har litt små endringar eg ville ha gjort på dette designet... :)

 

Er du du som står for det? Syntes designet var veldig bra. Rolig, behagelige og avslappende farger, du blir ikke irritert i øynene - bra!

 

God Jul!

Lenke til kommentar
Ser bra ut da må jeg si, men siste24 er et stort savn...

 

Skal se hva jeg kan få til med siste 24. Det ser ikke ut til at det finnes noe slikt ferdigskrevet per idag, så jeg må nok skrive den fra bunnen av selv.

 

Mvh,

Amund

 

Tror siste meldinger er en relativt savnet funksjon. Det hadde vært fint å fått iverksatt denne igjen, men skjønner selvsagt at det blir mye arbeid.

 

God Jul!

Lenke til kommentar

phpBB : Critical Error  

 

Error creating new session  

 

Jeg har lokalisert feilen, og funnet ut at flere sliter med det samme. Klarer imidlertid ikke å reprodusere feilen nå, og jeg er derfor ikke sikker på om jeg har løst problemet. Gi meg en tilbakemelding dersom dere fortsatt opplever problemer!

 

Mvh,

Amund

Ser bedre ut nå. Har Opera, msn-expl. og IE6 oppe, og åpner i separate vinduer uten at feilen reproduseres. Men jeg vil nok ikke avskrive den totalt, siden feilen dukka opp uventa på en link isted.

 

Har du testa å skrive et innlegg, velge forhåndsvisning og velge tilbakepilen ?

- isted klikka jeg tilbakepilen før forhåndsvisning var fullført ( tar for lang tid å laste ferdig alle smily-ene med isdn ) - da var all teksten i innlegget borte.

Lenke til kommentar

phpBB : Critical Error

 

Error creating new session

 

DEBUG MODE

 

SQL Error : 1114 The table 'phpbb_sessions' is full

 

INSERT INTO phpbb_sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in) VALUES ('3b6a147817bb1962fefa4fae7ad0743a', -1, 1040596313, 1040596313, 'd5ea4ada', 0, 0)

 

Line : 152

File : /home/forum/www/includes/sessions.php

 

kjem opp når eg går innpå forum.hardware.no

og i forum menyen på hw.no er der ikkje svar knapp osv slik det har vore, litt vansklig å komme seg inn på forumet med andre ord..

-Kim-

Lenke til kommentar

:-? Hmm... syntes forumet rett og slett virket mye mer pro. før.

Hele designet minner meg om Windows XP User friendly interface.

Er litt negativ til dette, mistet liksom litt oversikt. Men jeg blir vel vant til dette. Bra arbeid Hw.no stå på!

 

(ps. noen kommer garantert til å slenge en kommentar til meg om denne mld, men jeg bryr meg ikke, har min egen mening jeg :D )

Lenke til kommentar
phpBB : Critical Error

 

Error creating new session

 

kjem opp når eg går innpå forum.hardware.no

 

Ja, klar over problemet. Har gjordt en del forskjellige ting for å reparere/forebygge feilen. Håper dermed problemet er løst. Litt av utfordringen her er at feilen ikke dukker opp før et par timer etter at jeg tømmer sessions-tabellen.

 

Fortsett gjerne å poste feilmeldinger her dersom de dukker opp igjen!

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
:-? Hmm... syntes forumet rett og slett virket mye mer pro. før.

Hele designet minner meg om Windows XP User friendly interface.

Er litt negativ til dette, mistet liksom litt oversikt. Men jeg blir vel vant til dette. Bra arbeid Hw.no stå på!

 

(ps. noen kommer garantert til å slenge en kommentar til meg om denne mld, men jeg bryr meg ikke, har min egen mening jeg :D )

 

Hvis det er designet du tenker på så kan du selv velge dette. Skjekk profil --> forum stil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...