Gå til innhold

Nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tok en liten sjekk på medlemslista nå..

og fant faktisk ut at litt i underkant av 6200 brukere har 0 posts!

 

Selv om det er offtopic.... Har dere vurdert å slete disse brukerne? Dersom man registrerte seg for la oss si ett halvt år siden og ennå ikke har postet noe, er det vel ikke så sannsynlig at man kommer til å gjøre det heller. Ytelsen vil vel bli noe bedre. Greit nok at man kan skryte ovenfor annonsører osv. av at man har mange registrerte medlemmer altså men likevel.

 

Ellers:

1. Mulig det er bare meg og min profil, men det så ut som om default tidssone var GMT og ikke GMT+1. GMT+1 er vel mer naturlig som default ettersom de fleste brukerne er i Norge.

 

2. Så at det var merket av for "Notify me when a reply is posted" Har ikke hatt det før som default. På den annen side er det jo bra at "attach sig" ikke er avmerket som default.

 

 

Bra at dere ike som mange andre forum har åpnet for store bilder/avatarer i profil og signatur.

Lenke til kommentar

Ellers:

1. Mulig det er bare meg og min profil, men det så ut som om default tidssone var GMT og ikke GMT+1. GMT+1 er vel mer naturlig som default ettersom de fleste brukerne er i Norge.

 

2. Så at det var merket av for "Notify me when a reply is posted" Har ikke hatt det før som default. På den annen side er det jo bra at "attach sig" ikke er avmerket som default.

Ja, rart at de har valgt GMT... Ser jo her at alle tidene er forskjøvet en time. Kanskje ikke Amund visste at vi hadde GMT +1 ?? :)

 

Ellers har jeg skrevet et par poster med "notify me...", og mailboxen min er full :(

 

Attatch sig stod som default på min, men det henger vel igjen fra gamle forumet..

Lenke til kommentar
Du har vel endret layouten i Profilen din? Visst ikke har du det elendige SubSilver designet og det er støggt som fanden!

Hvis den layouten er så stygg, bør den jo heller ikke være default. Det bør fikses. Kan ikke be alle de 50.000 registrere om å forandre layout i profilen for at det skal se bra ut.

Lenke til kommentar

Har hatt min første titt på forumet nå. Virker ok, litt uvant men ok... Jeg venner meg nok til det.

 

Bare et par kommentarer:

 

- Må få tilbake siden med siste meldinger ASAP.

- Nede er det to knapper "skriv svar" og "skriv svar"... dere kan banne på at jeg kommer til ved en feiltagelse å lage et new topic om ikke det endres :-?

 

Nei, nå skal jeg kose meg med litt forumbrowsing...

Lenke til kommentar

- Nede er det to knapper "skriv svar" og "skriv svar"... dere kan banne på at jeg kommer til ved en feiltagelse å lage et new topic om ikke det endres :-?

 

Nei, nå skal jeg kose meg med litt forumbrowsing...

 

Nei, det er en "Skriv svar", og en "Nytt emne". Men ja, nytt emne rett ved siden av kan nok forvirre nye brukere med dårlig tid ;)

Lenke til kommentar
Jeg bare rapporterer at jeg har samme innloggingsproblemer som i det gamle forumet. Må logge inn på nytt hver gang jeg kobler til internett (får ny IP).

 

Dette kan verken være Opera, eller selve forumet sin feil.

Mitt phpbb forum funker helt fint.

 

:cry:

 

Hvorfor ikke bruke Opera7 Beta2, hvor du har muligheten til å lagre passord på sider du besøker og neste gang du logger deg inn bare trykker ctrl + enter også er du innlogget.

Regner med at du vet hvor man kan laste ned Opera ;)

 

 

PS: Skal være enig i at LOL (:lol:) smileyen må VEKK!! :D

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bruke Opera7 Beta2, hvor du har muligheten til å lagre passord på sider du besøker og neste gang du logger deg inn bare trykker ctrl + enter også er du innlogget.  

Regner med at du vet hvor man kan laste ned Opera ;)

 

Har Opera 7 Beta2, men det er ikke poenget. Poenget er at den ikke holder meg innlogget, slik som den gjør i alle andre forum, inkludert mitt forum, som er det samme som dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...