Gå til innhold

Nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skuffende greier, barbyaktig ? Kanskje jeg bare trenger å venne meg til det, men førsteinntrykket var heller labert  :x

 

Du kan selv velge utformingen du vil ha, hvis du går i profilen din (se nederst på stil). Personlig synes jeg at sourcecode.no sin stil var mest behagelig å se på.

Lenke til kommentar
skuffende greier, barbyaktig ? Kanskje jeg bare trenger å venne meg til det, men førsteinntrykket var heller labert  :x

 

Forstår selvsagt at ikke alle liker endringene. Det viktigste er uansett at vi forhåpentligvis får bukt med alle de problemene vi har hatt med forrige versjon av forumet. Vi kommer ganske sikkert til å oppleve en del barnesykdommer med dette forumet også, men vi skal forsøke å ta tak i disse etterhvert som de dukker opp.

Det forrige forumet har tross alt vært i drift i 1,5 år, og i løpet av denne perioden har vi justert og fikset mye på forumet slik at alle skal bli fornøyd.

 

Vi håper vi kan gjenta/fortsette suksessen med phpBB 2 :-)

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
En annen ting er at jeg savner den store hw.no banneren som ligger ovenfor "Anbefalinger", "Bruktmarked", "Forum" osv.

 

Hvilken template bruker du?

 

Gå inn i profilen din, og velg "hardware" som template. Da får du fullverdig Hardware-design på forumet.

 

Vi kommer til å sette opp flere templates etterhvert. Førsteprioritet blir å få på plass templates til søstersidene.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Får:

 

> phpBB : Critical Error  

 

Error creating new session <

 

http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=24

 

...når jeg høyreklikker en rubrikk for å åpne i eget vindu, og har 2 browsere oppe ( msn-explorer og IE 6 ).

 

 

Hei, har opplevd samme problem her. Skjer med IE når jeg har to nettlesere oppe samtidig. Aner ikke hva feilen skyldes.

Noen som har ideer?

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Hvor er det blitt av gode gamle "siste 24 timer på forumet"?

 

Skal sjekke opp dette nærmere. I utgangspunktet ser det bare ut til at man har en "Vis uleste meldinger" når man er logget inn, men det skal være kurrant å liste opp "nye meldinger siste døgn" også.

 

Mvh,

Amund

 

Glimrende! Du/dere gjør en god jobb! Ser jo forbedringer fra hvert minutt som går :) Takk for en utmerket julepresang!

Lenke til kommentar
Får:

 

> phpBB : Critical Error  

 

Error creating new session <

 

http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=24

 

...når jeg høyreklikker en rubrikk for å åpne i eget vindu, og har 2 browsere oppe ( msn-explorer og IE 6 ).

 

 

Hei, har opplevd samme problem her. Skjer med IE når jeg har to nettlesere oppe samtidig. Aner ikke hva feilen skyldes.

Noen som har ideer?

 

Mvh,

Amund

 

Det skjer ikke med meg lenger - piller ingen rolle om jeg har oppe to nettlesere heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...