Gå til innhold

Nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hva med den gammle forum-menyen som er til venstresiden?

Skal den ha en funksjon eller?

 

Ja, etterhvert. Vet ikke helt hva jeg skal putte der enda da..

 

Har litt mye å passe på i øyeblikket. For eksempel har ingen av søstersidene fått satt opp noe design enda (bortsett fra forum.sourcecode.no).

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Hva med en BSD og en linux?

 

Tror ikke det er nødvendig. Helt okay og diskutere linux og BSD i samme. Synest vertfall eg. Linux delen er ikke så veldig aktiv som den ær uansett.

 

BSD skiller seg ut en god del fra linux, trur egentlig det ville ha vært best med en egen del for bsd brukere.

Lenke til kommentar
BSD skiller seg ut en god del fra linux, trur egentlig det ville ha vært best med en egen del for bsd brukere.

 

Denne tråden omhandler _ikke_ hvorvidt vi skal opprette en egen kategori for BSD eller om vi skal endre navnet på Linux-kategorien.

Vennligst diskuter dette i en egen tråd.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

BSD skiller seg ut en god del fra linux, trur egentlig det ville ha vært best med en egen del for bsd brukere.

 

Vell, som eg sa, linux delen er ikke så aktiv som den er nå, går fint and og dele den samme "delen". lager man en ny en for BSD så blir det lite posting der også. Er ikke så mange poster angående BSD. Men sefølgelig, får man en egen BSD er det helt ok for meg.

Lenke til kommentar

BSD skiller seg ut en god del fra linux, trur egentlig det ville ha vært best med en egen del for bsd brukere.

 

Vell, som eg sa, linux delen er ikke så aktiv som den er nå, går fint and og dele den samme "delen". lager man en ny en for BSD så blir det lite posting der også. Er ikke så mange poster angående BSD. Men sefølgelig, får man en egen BSD er det helt ok for meg.

 

Man er bare lei, av:

 

Nei bruker du [Free/Open/Net]BSD ? ugh, bytt til linux så ordner seg alt postene.

Synes synd på stakkars folka som spør om noe, og blir anbefalt om å bytte os...

Det er jo idioti

Lenke til kommentar

Får ikke til å sku av "Abboner på dette temaet". Har trykket linken for dette i mailen som kommer, samt på bunnen av tråden. Ingen ting fungerer. Får bare en drøss nye mailer etterhvert som folk svarer på tråden. Er det en bug, eller er det jeg som roter.

 

I tillegg burde kanskje "Varsle svar på dette temaet" være skudd AV som default når en skriver en ny melding.

Lenke til kommentar
Den svarte skriften mot den skarpe blåfargen i 'heading', er tilnærmet uleselig.

 

Hva slags utseende bruker du?

 

Gidder du evt. laste opp et screenshot e.l.?

 

Mvh,

Amund

 

Visningen når jeg velger å logge inn - ellers er den helt fin.

 

Hva skjer tro hvis jeg skriver i tema-feltet når jeg siterer ?

 

Tanken er at det forvirrer nye til å tro, at 'der må man også skrive noe', siden det står et skrivefelt der ( husk at for nye er det meste forvirrende hvis noe er utydelig guidet - så tør de ikke gjøre feil og poster ingenting ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...