Gå til innhold

Nytt forum


Anbefalte innlegg

Nei det er faktisk to like knapper.

 

Har sikkert med Stylen å gjøre. (sourcecode).

 

Har sett at det har vært feil med knappene andre plasser også...

 

Jepp, dette er nok min feil. Kor er det feil på andre knappar? Har ikkje tilgangen til å rette dette opp no, men skal gjere det seinare (evt. få Amund til å fikse det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den layouten er så stygg, bør den jo heller ikke være default. Det bør fikses. Kan ikke be alle de 50.000 registrere om å forandre layout i profilen for at det skal se bra ut.

 

Den er ikkje default. Det er ein liten feil i forumet, noko som igjen kjem frå oppdateringsskriptet. Det burde vore lett å oppdatere databasen slik at alle får hardware-templaten, men Amund er nok ikkje tilstades for øyeblikket... :)

Lenke til kommentar
Hmm.. lurer på en ting.

 

Når jeg går på hw.no og på | Forum |

ser det SLIK ut.  Det er bra!

 

Men hvis jeg går på Gamer.no og på | Forum |

ser det SLIK ut, Ikke bra :(

 

Hva kan jeg gjøre så det ser helt ut som den første?   ' hw.no '

 

Vil liksom ha med menyen, banner og hele pakka...

 

Dersom du logger inn, går på din profil og setter din template til Hardware, vil du få hardware sitt design når du er logga inn. God jul... :)

Lenke til kommentar

- Nede er det to knapper "skriv svar" og "skriv svar"... dere kan banne på at jeg kommer til ved en feiltagelse å lage et new topic om ikke det endres :-?

 

Nei, nå skal jeg kose meg med litt forumbrowsing...

 

Nei, det er en "Skriv svar", og en "Nytt emne". Men ja, nytt emne rett ved siden av kan nok forvirre nye brukere med dårlig tid ;)

 

Ser nå at denne feilen begrenser seg til sourcecode stilen... Prøv selv så ser du de er akkurat samme bilde. :)

Lenke til kommentar

Et annen liten ting som man kan gjøre brukervennlig er det mer url-knappen.

Når man trykker på knappen i dag så kommer det bare opp:

[url][/url]

Her mangler man den muligheten for å skrive navn på url'en og det er nesten så at det er bedre å skrive de gamle url'ene for hand:

[url=www.hardware.no]Hw.no[/url]

 

Hva med et javascript som ordner dette på følgende måte at et vindu dukker opp der man paster navnet på hyperlinken og så adressen. Noe ala dette:

 

inserting.url.with.javascript2.jpg

 

og

 

inserting.url.with.javascript.jpg

Lenke til kommentar
Når jeg går på hw.no og på | Forum |

ser det SLIK ut.  Det er bra!

 

Men hvis jeg går på Gamer.no og på | Forum |

ser det SLIK ut, Ikke bra :(

 

Hva kan jeg gjøre så det ser helt ut som den første?   ' hw.no '

 

Vil liksom ha med menyen, banner og hele pakka...

Det står forum.gamer.no i adressefeltet på begge eksemplene dine, noe jeg syns virker litt merkelig ettersom at innholdet i ditt første eksempel er fra Hardware.no sin del av forumet. Dermed er jeg litt usikker på hva jeg skal svare. Det jeg derimot kan svare er at Gamer.no sitt forum ikke er oppdatert mer korrekt template, slik at default oppsett kommer når man klikker på "forum" fra www.gamer.no. Vi har ikke hatt mulighet til å prioritere å gjøre dette forumet klart før jul, da vi fikk beskjeden om nytt forum alt for sent og var nødt til å prioritere redaksjonelt stoff før julen kom over oss. Over nyttår skal vi se om vi kan få fikset dette, når vi får tid til overs.

Lenke til kommentar

Jeg ser det har kommet en link som kan tilsvare "siste 24 timer" øvers til høyre i forumet med navn "vis nye innlegg", men denne funksjonen ser ikke ut til å fungere spesielt bra da det kun dukker opp 3-4 nye innlegg fra de siste 5 minuttene da jeg klikker på linken. Og det er ingen valg for hvor langt bak i tid jeg ønsker å se meldinger. Og denne funksjonen bør være på plass på alle underkataloger og tråder på forumet, ikke bare på hovedsiden.

 

Videre ser jeg at man kan abonnere på tråder, noe som kan være svært hendig, men hvor finner jeg oversikt over tråder jeg har abonnert på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...